+XIII
hier kan je praten over alles ivm de plussers

FAQ  •  Zoeken  • Gebruikersgroepen   •  Registreren  •  Profiel  •  Log in om je privéberichten te bekijken  •  Inloggen

Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!

Klik hier om jouw forum te maken

16 Juni - Kickeravond (Plussers - Vampires) Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Nieuw onderwerp plaatsenDit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.
Auteur Bericht
bortels
?ber forum freak

BerichtGeplaatst: 17 Jun 2007 01:29:57 Reageren met citaatTerug naar boven

dit was een mededeling dat wij niet in het lokaal gingen zijn... Laughing

ik lul me er toch uit:) haha

martijn met of zonder tanden een knapperd zijt ge!

ik was de eerste met een avatar!
Profiel bekijkenStuur privébericht

Geplaatst: 17 Jun 2007 01:29:57 Terug naar boven

ChiefJoseph
Bekende ForumPlusser

BerichtGeplaatst: 17 Jun 2007 17:56:41 Reageren met citaatTerug naar boven

Uitslagen

Cristal:
A: Nicolas / SilverSurfer (4/6)
B: Douley / Zodiac (2/6)
C: Jeanetten / Wolverine (1/6)
Vervangingen:

Raggende Raggers:
A: Johannes / No.7 (2/6)
B: Nitroracer / Wieleman (3/6)
C: Murpselke / ChiefJoseph (6/6)
Vervangingen:

Cristal - Raggende Raggers
01) A-A:11 - 5
02) B-B: 9 - 11
03) C-C: 4 - 11
04) A-B:11 - 1
05) B-C: 8 - 11
06) C-A: 9 - 11
07) A-C: 6 - 11
08 ) B-A:11 - 7
09) C-B:10 - 10

Uitslag:
7 - 11

Verslag:

Zaterdag 16 juni en we hebben met onze kickerploeg afspraak bij een jeugdhuis in Runkst (Hasselt).
Onze Chief heeft een kickeravond georganiseerd om de mensen daar ook eens kennis te laten maken met het competitie kickeren.

Iets voor 20u was ik al rondjes aan het rijden op de parking aangezien ik het lokaal niet onmiddelijk vond maar na een telefoontje was ik dan toch als eerste van de ploeg (na Chief Joseph) binnen.
Nog even wachten op de rest van de ploeg en ook nog wat plussers (blijkbaar de naam voor "gebruikers" van het lokaal +XIII).
Een aangenaam jeugdhuis met gelukkig een tv waar we Belgi? - Nederland op het EK -21jarigen konden volgen. En zoals het een goed jeugdhuis betaamt ook jeugdvriendelijke prijzen voor de consumpties.

Als Chief iets organiseert, doet hij dat met volle overgave en dus met een heuse loting werden de ploegen bepaald. Er werd gezorgd voor een goede mix met telkens een speler van hun gekoppeld aan een speler van ons. Aangezien Wes en Stef er niet bijwaren konden we No.7 en ChiefJoseph geen keuze geven (beide lid van onze ploeg en plussers) en moesten ze aantreden als Kings (en Queen uiteraard Wink)
De "thuisploeg" koos als teamnaam Cristal. De "uitploeg" had een paar meisjes in de ploeg en dus werd het bijna traditioneel een iets verder gezochte naam nl. "raggende raggers".

We hadden uiteraard al even warmgespeeld op de kickerkast en het was toch even iets anders dan wat we gewend zijn, maar dankzij de goede zorgen van onze organisator was ze zeker wel te bespelen. Enkel goed oppassen met de duimen als je een goede stoot gaf tegen de baar.

De match werd gestart met Nicolas / SilverSurfer tegen Johannes / No.7
Met Nicolas kreeg SilverSurfer een goede speler bij zich. Ook Johannes en No.7 lieten zich niet onbetuigd maar de klasse van een SilverSurfer in goede doen van voor zorgde voor een mooie eerste overwinning van het Cristal team: 11 -5

Tussenstand dus 2-0 voor Cristal team
Ondergetekende werd gekoppeld aan Nitroracer (Raggende Raggers) en we mochten in onze eerste match aantreden tegen Zodiac met Douly (Cristal). Met zowel Zodiac en mezelf spelende van achter werd het een lange wedstrijd met vooral doelpunten van achteruit. Met een beetje bijsturing van mijn voorspeler viel Zodiac echter wat stil op het laatste terwijl ze er bij mij (soms met wat geluk) toch goed in bleven vliegen. Eindstand na een spannende slopende match: 9-11

Tussenstand 2-2
In de derde match van de avond zagen we Wolverine met Jeanetten en ChiefJoseph met Murpselke aan de kast. Wolverine en Chief, twee achterspelers dus ook hier weer hetzelfde scenario: een lange slopende match met de nodige doelpunten van achter uit. Al moet gezegd dat de snelle uithalen van Murpselke (met voor- en middenlijn) ook niet gemakkelijk tegen te houden waren. Op het einde probeerde het Cristal-team nog met een ultieme wissel van posities de wedstrijd te doen keren maar tegen het C-koppel van de Raggende Raggers was weinig te beginnen die avond: 4-11

Tussenstand 2-4 en de raggende raggers aan de leiding na de eerste reeks wedstrijden.
En een paar zaken werden al vrij snel duidelijk:
- dat de kings toch wel een tandje moesten bijsteken omdat ze uiteraard telkens het gewicht van de ploeg droegen
- dat voor sommige plussers het tempo vaak wel wat hoger lag dan dat ze gewend waren
- dat het ook voor de kings soms moeilijk was om tegen een niet-competitiespeler te keepen, soms zelfs moeilijker dan tegen competiespelers

De tweede reeks wedstrijden begon met koppel A van Cristal team (Nicolas / SilverSurfer) tegen koppel B van Raggende Raggers (Nitroracer / Wieleman)
Onze meestertakticus SilverSurfer zag het blijkbaar niet zitten om tegen mij van voor aan te treden en koos dus wijzelijk voor de achter positie. Daarnaast had hij zijn partner ook nog eens goed ingelicht hoe het mij moeilijk te maken om te scoren. Zaken die al vrij snel resulteerden in alweer een slopende match maar waarin wij niet konden scoren terwijl Nicolas van tijd tot tijd wel eens een goaltje kon meepikken. Deze keer was het aan ons om met een positiewissel de bakens te proberen keren maar ik van voor tegen SilverSurfer, dat kwam ook niet goed. Gelukkig was er nog een geniaal moment van Nitroracer waardoor we gelukkig nog de eer-redder konden scoren en dus niet het stof onder de kast moesten proeven: 11-1

Tussenstand 4-4
Douly / Zodiac dan tegen Murpselke / Chief. Ook hier weer een spannende match, waar met regelmaat een doelpunt aan elke kant viel. Zodiac kon geen rechtstreekse goalen maken en moest dan met zijn befaamde 'wereldgoalen' scoren. Dit bleef zo tot de stand 8-8 was, op dat moment waren alle spelers moe en dat eindigde in een nipte overwinning voor het C-koppel tegen de Raggende Raggers: 8-11

Tussenstand 4-6
Jeanetten / Wolverine tegen Johannes / No.7. Johannes liet zien dat ook hij wel weet hoe kicker gespeeld dient te worden en No.7 kende nog eens ??n van haar meer begenadigde momenten als voorspeelster. Ondanks dat het altijd spannend is gebleven toch een verdiende overwinning van Johannes / No.7: 9-11

Tussenstand 4-8
De tussenstand werd deze avond niet door iedereen even belangrijk gevonden maar mits een overwinning in deze wedstrijd konden de Raggende Raggers die avond niet meer bijgehaald worden door Cristal en zouden ze de match winnen. Dus toch wel enig belang in deze match. Daarenboven ook nog eens een match tegen 2 koppels die die avond nog ongeslagen waren: Nicolas / SilverSurfer en ChiefJoseph / Murpselke. Maar tegen ons C-koppel hadden SilverSurfer en Nicolas geen taktische oplossing. Murpselke knalde al heel de avond van elke mogelijke positie richting doel en Chief is natuurlijk wel een achterspeler pure sang die ook wel weet hoe te scoren van achteruit. In deze match probeerden het A-koppel van Cristal ook eens een positiewissel maar zoals alle eerdere pogingen die avond van andere ploegen bracht het ook hier geen zoden aan de dijk. Uitslag: 6-11

Ondertussen werd de match Nederland - Belgi? afgefloten op een 2-2 en zowel Belgi? als Nederland naar de volgende ronde en nog belangrijker: naar de Olympische Spelen Smile

Tussenstand 4-10 en dus de match binnen voor de Raggende Raggers.
Douly en Zodiac wisten in hun laatste match dan gelukkig voor hen toch ook wat punten te pakken. Zij versloegen Johannes en no.7 met 11-7

Tussenstand 6-10
In de laatste match was het Wolverine en Jeanetten tegen Nitroracer en Wieleman. De laatste match was in de lijn van vele voorgaande matchen: een lange slopende wedstrijd. Mijn voorspeler Nitroracer begint in deze match nog redelijk vlot te scoren en ook Jeanetten kan de bal een paar keer in mijn goal leggen. In een uiterst spannend einde weten we nog terug te komen van een 6-9 achterstand tot een billijk 10-10 gelijkspel. Kwestie dat we die avond toch ook eens hebben kunnen tonen dat in een competitiewedstrijd bij een 10-10 stand de punten gedeeld worden Wink

Eindstand dus 7-11 voor de Raggende Raggers.

Alweer een plezante avond met eens iets anders dan dat wat we gewoon zijn op een normale trainingsavond. De zaken die we kunnen besluiten uit de avond heb ik al neergetyped in het verslag na de eerste reeks wedstrijden. Een dank-u-wel aan Chief om dit te willen organiseren, aan de plussers voor hun tomeloze inzet en wonderbaarlijke supporters en uiteraard ook aan de Kings die hier even tijd voor wilden maken.
Profiel bekijkenStuur privéberichtE-mail versturenMSN Messenger
skiedz
prepare for glory

BerichtGeplaatst: 17 Jun 2007 19:17:59 Reageren met citaatTerug naar boven

proficiat aan allen, maar het meest natuurlijk aan de raggende raggers! (mmaar jah, wat wil je met zo een naam... laat ze maar met de balletjes spelen en bam, derin schieten Smile en natuurlijk blijven gaan he Cool )

?ber forum freak

BerichtGeplaatst: 17 Jun 2007 21:03:25 Reageren met citaatTerug naar boven

vetjes.. spijtig da k ni kon komen kijken..
ma ik had hier feest, allemaal zatte oude mensen Razz

Bekende ForumPlusser

BerichtGeplaatst: 18 Jun 2007 16:06:11 Reageren met citaatTerug naar boven

zeker het was een super idee en heb heel veel bijgeleerd voor herhaling vatbaar Very Happy Very Happy Very Happy
Profiel bekijkenStuur privébericht
Douly
PlussersForumverslaafde

BerichtGeplaatst: 18 Jun 2007 16:34:19 Reageren met citaatTerug naar boven

Onze verslaggever is vergeten te melden dat het knapste kickerkoppel nog eens 5 punten voor zijn ploeg kon winnen.
Aangezien Zodiac ongetwijfeld de knapste van Geert zijn ploeg is en een team met de knapste plusser vormde (mezelf uiteraard) heeft eigenlijk Cristal gewonnen.
Alhoewel Wolverine ook wel ontzettend knap was en Chief Joseph uiteraard ook maar die hadden als partners respectievelijk Jeannetten en Tamara. Dus pech hebben.
Van Vannessa en Johannes hadden we wel duchtige tegenstand.
Wat jammer dat Vanessa ondanks alles toch een vrouw is !!!
(dat is goed bedoeld h? Vanes !!! )

Site Admin

BerichtGeplaatst: 18 Jun 2007 18:20:43 Reageren met citaatTerug naar boven

awel, een tof verslag om te lezen!

kheb me ontzettend goed geamuseerd en het is zeker voor herhaling vatbaar voor mij!

Nieuw onderwerp plaatsenDit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.

Ga naar:   

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp