|
+XIII hier kan je praten over alles ivm de plussers |
| Auteur |
Bericht |
Homo-Rob
Groentje

|
Geplaatst:
16 Okt 2007 13:52:20 |
  |
Hey mannen,
www.zzzip.be :
Jongeren in Vlaanderen. Wie zijn ze, wat doen ze,?? Met het onderzoeksteam ?Gelijke kansen, Jongeren en Onderwijs? (Vakgroep Sociologie, Universiteit Gent) en met het Steunpunt van Gelijkekansenbeleid (Universiteit Antwerpen - Universiteit Hasselt), willen we jullie ?uitritsen?. Een hele waaier van onderwerpen zal de revue passeren: school, vrije tijd, vrienden, seksualiteit, relaties, persoonlijkheid,? Zzzip staat dan ook voor laten zien wie je bent en waarvoor je staat!
Het doel van het onderzoek is enerzijds te ontdekken wat eventuele knelpunten zijn die jongeren tijdens hun schoolloopbaan kunnen ervaren. Anderzijds willen we inzicht krijgen in ?seksuele identiteitsgerelateerde stress? bij jongeren. Ons onderzoek zal basis zijn voor beleidsaanbevelingen aan het kabinet Gelijke Kansen.
Uiteraard worden de deelnemers beloond ? elke vijfde deelnemer die onze vragenlijst op een degelijke manier invult, krijgt een cinematicket toegestuurd! Bovendien verloten we 3 iPod shuffle?s (erg hippe en handige mp3 spelers)!
Dus ben je tussen 14 en 21 jaar, heb je zin om mee te werken aan zinvol onderzoek ?n zie je een avondje film op de koop toe wel zitten? .
www.zzzip.be |
_________________ Leven in Liefde |
|
    |
 |
|
Geplaatst:
16 Okt 2007 13:52:20 |
 |
|
|
 |
greeteke
prepare for glory

|
Geplaatst:
16 Okt 2007 16:40:36 |
  |
ik hoop dat ik zo'n filmticket ga winnen, want ik heb niet voor niets zo een lange vragenlijst ingevuld  |
_________________ 15.09.04 ~ till FOREVER |
|
  |
 |
greeteke
prepare for glory

|
Geplaatst:
8 Mei 2008 07:38:19 |
  |
thx you!! ik had idd een filmticketje  |
_________________ 15.09.04 ~ till FOREVER |
|
  |
 |
|
|
|
Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
| |