Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Waar of niet waar ? je kunt je slang / hagedis leren . . . |
Waar. |
|
100% |
[ 2 ] |
Niet Waar. |
|
0% |
[ 0 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 2 |
|
Auteur |
Bericht |
repti-terra Beheerder
|
Geplaatst: 30 Mei 2013 13:21:37 Onderwerp: Waar of niet waar ? je kunt je slang / hagedis leren . . . |
|
|
Je kunt je hagedis / Slang dingen leren !
Stem en op deze poll en geef hieronder je mening . |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: 30 Mei 2013 13:21:37 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
Glenn C VIP Members
Geregistreerd op: 28 Mei 2013 Berichten: 34 Woonplaats: Temse (België)
|
Geplaatst: 30 Mei 2013 14:19:27 Onderwerp: |
|
|
ik heb geen flauw idee Anders leer ik de mijne wel koffie zetten voor 's morgens als ik naar het werk vertrek lol _________________ "Uit gouden korenaren schiep God de Antwerpenaren. En uit het restant, al de rest van het land" |
|
Terug naar boven |
|
|
Marc Beheerder
Geregistreerd op: 28 Mei 2013 Berichten: 111 Woonplaats: Nieuwe Pekela
|
Geplaatst: 30 Mei 2013 15:49:44 Onderwerp: |
|
|
Je kunt alle dieren laten wennen aan mensenhanden, maar of je reptielen iets kunt leren? Ik denk het niet hoor _________________ Life is all about finding people that are your kind of crazy. |
|
Terug naar boven |
|
|
tanties Beheerder
Geregistreerd op: 28 Mei 2013 Berichten: 59 Woonplaats: nieuwe pekela
|
Geplaatst: 30 Mei 2013 16:03:08 Onderwerp: |
|
|
Marc schreef: | Je kunt alle dieren laten wennen aan mensenhanden, maar of je reptielen iets kunt leren? Ik denk het niet hoor |
nou Marc dat is niet helemaal waar... een slang kun je ook leren om zijn voedsel te laten eten in een curver ipv het terranium, zeker met meerdere dieren! |
|
Terug naar boven |
|
|
issie VIP Members
Geregistreerd op: 29 Mei 2013 Berichten: 6 Woonplaats: Kielwinderweer
|
Geplaatst: 30 Mei 2013 16:46:23 Onderwerp: |
|
|
tanties schreef: | Marc schreef: | Je kunt alle dieren laten wennen aan mensenhanden, maar of je reptielen iets kunt leren? Ik denk het niet hoor |
nou Marc dat is niet helemaal waar... een slang kun je ook leren om zijn voedsel te laten eten in een curver ipv het terranium, zeker met meerdere dieren! |
ikzelf denk beperkt . dat wil zeggen je kunt ze leren wennen aan mensenhanden , hun laten wennen aan het uit de handen eten etc.
ook is er een leguaan op youtube die naar de naam mr wizzard luisterd en die daar ook op reageerd.
echt truukjes enz zal vast niet willen. |
|
Terug naar boven |
|
|
|