Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Haalt Denemarken de finale? |
ja |
|
100% |
[ 2 ] |
nee |
|
0% |
[ 0 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 2 |
|
Auteur |
Bericht |
EURobin 12points Member
|
Geplaatst: 27 Apr 2010 16:04:40 Onderwerp: |
|
|
Hmm de finale gaan ze toch wel halen hoor.
In de polls doen ze het extreem goed en de zanger schijnt namelijk een ster te zijn in veel Oost-Europese landen... |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: 27 Apr 2010 16:04:40 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
djSharkeY Site Admin
|
Geplaatst: 28 Apr 2010 16:27:18 Onderwerp: |
|
|
EURobin schreef: | Hmm de finale gaan ze toch wel halen hoor.
In de polls doen ze het extreem goed en de zanger schijnt namelijk een ster te zijn in veel Oost-Europese landen... |
Hmmm.. Mja, het refrein blijft natuurlijk wel uren in je hoofd hangen..
Ik heb overigens een foutje ontdekt in het nummer. Ik twijfelde al een beetje bij de live versie en nu met de studio versie hoor ik toch heel duidelijk meer dan twee stemmen in het refrein, maar ik zie maar twee mensen op het podium staan. Dat zal straks in Oslo toch echt níét mogen... Zouden we Denemarken daar even over waarschuwen of wachten we de eventuele sancties af van de EBU, als zij live in de semifinale die stemmen op de band laten staan??
Want gesampeld of niet, stemmen mogen NIET op de band staan zeggen de regels heel duidelijk.. Goed mogelijk dat men van tevoren wordt gewaarschuwd, maar ook dan heeft men een probleem: Zonder die meerstemmigheid is de kracht namelijk weg uit het refrein.. Oei.. _________________ FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026 |
|
Terug naar boven |
|
|
EURobin 12points Member
|
Geplaatst: 28 Apr 2010 20:33:41 Onderwerp: |
|
|
djSharkeY schreef: | EURobin schreef: | Hmm de finale gaan ze toch wel halen hoor.
Ik heb overigens een foutje ontdekt in het nummer. Ik twijfelde al een beetje bij de live versie en nu met de studio versie hoor ik toch heel duidelijk meer dan twee stemmen in het refrein, maar ik zie maar twee mensen op het podium staan. Dat zal straks in Oslo toch echt níét mogen... Zouden we Denemarken daar even over waarschuwen of wachten we de eventuele sancties af van de EBU, als zij live in de semifinale die stemmen op de band laten staan??
Want gesampeld of niet, stemmen mogen NIET op de band staan zeggen de regels heel duidelijk.. Goed mogelijk dat men van tevoren wordt gewaarschuwd, maar ook dan heeft men een probleem: Zonder die meerstemmigheid is de kracht namelijk weg uit het refrein.. Oei.. |
Goed gevonden zeg! Zo zijn inderdaad de regels!
Als ze het gaan oplossen door de stemmen weg te halen of door er zangeressen neer te zetten dan zal het nummer toch hoorbaar veranderen hehe...
Hmmm, van mij hoeft het nummer sowieso niet per se door, vind het wel aardig maar ach.. |
|
Terug naar boven |
|
|
Sevein 5points Member
|
Geplaatst: 4 Mei 2010 23:24:27 Onderwerp: |
|
|
een mengeling van Sting, abba en celine dion....
hmmz....ik weet het nog niet... maar het zal ongetwijfeld hoog eindigen... _________________ Carpe diem
Dolce far niente
Tempus fugit |
|
Terug naar boven |
|
|
Coolest 8points Member
|
Geplaatst: 11 Mei 2010 14:24:21 Onderwerp: |
|
|
djSharkeY schreef: | EURobin schreef: | Hmm de finale gaan ze toch wel halen hoor.
Want gesampeld of niet, stemmen mogen NIET op de band staan zeggen de regels heel duidelijk.. Goed mogelijk dat men van tevoren wordt gewaarschuwd, maar ook dan heeft men een probleem: Zonder die meerstemmigheid is de kracht namelijk weg uit het refrein.. Oei.. |
Ik ben blij dat jij de regeltjes zo goed kent djSharkeY! Maar hoe gaan ze dat nou oplossen denk je? Backing vocals? Lijkt me wel het verstandigst eigenlijk.. _________________ Nei villaggi di frontiera guardano
Passare i treni le strade deserte di Tozeur |
|
Terug naar boven |
|
|
EURobin 12points Member
|
Geplaatst: 11 Mei 2010 18:47:18 Onderwerp: |
|
|
Maar wat als ze het zelf niet opmerken? En ze winnen? Wat zijn dan de consequenties? |
|
Terug naar boven |
|
|
djSharkeY Site Admin
|
Geplaatst: 15 Mei 2010 14:00:24 Onderwerp: |
|
|
EURobin schreef: | Maar wat als ze het zelf niet opmerken? En ze winnen? Wat zijn dan de consequenties? |
Natuurlijk is dat al lang opgemerkt. Die Denen zijn niet gek..
Mochten ze wel zo gek zijn dan zouden ze gediskwalificeerd kunnen worden.. _________________ FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026 |
|
Terug naar boven |
|
|
EURobin 12points Member
|
Geplaatst: 18 Mei 2010 16:06:40 Onderwerp: |
|
|
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=AosJZJcikKA&feature=player_embedded#![/youtube]
Wat is dit overrated zeg
Het valt me weer op dat de zanger er echt bij staat van: och ik zing dit nummertje effetjes tussendoor.. En wat een haar ook.. Hij krijgt zo gewoon 'n reusachtig hoofd Maarja, Europa wil dit schijnbaar. |
|
Terug naar boven |
|
|
djSharkeY Site Admin
|
Geplaatst: 18 Mei 2010 16:35:10 Onderwerp: |
|
|
Na het zien van deze repetitie weet ik het bijna zeker: Europa laat zich niet foppen. Het nummer is gedateerd -hoe leuk het ook klinkt- en zou wel eens jammerlijk af kunnen gaan. Het doet me zelfs heel in de verte een beetje denken aan het poeslieve Platin (Slovenië 2004).. Do I need to say more? _________________ FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026 |
|
Terug naar boven |
|
|
|