Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
djSharkeY Site Admin
|
Geplaatst: 23 Mei 2010 18:50:50 Onderwerp: |
|
|
Dennis schreef: | Kom je trouwens nog met een artikeltje in dagboekvorm Sharkey, dat wij ook op de site kunnen gebruiken? |
Ten eerste: Goed geantwoord, Dennis!
We hebben even zonder internet gezeten, maar we zijn weer online vanaf Trondheim: Een hotel met een geweldige view op de zee en de stad!
Vanavond krijgen jullie mijn eerste verslag! xx _________________ FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026 |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: 23 Mei 2010 18:50:50 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
Sorcha 10points Member
|
Geplaatst: 23 Mei 2010 21:22:58 Onderwerp: |
|
|
Dat klinkt goed! Hoop dat jullie veel plezier hebben op reis |
|
Terug naar boven |
|
|
djSharkeY Site Admin
|
Geplaatst: 24 Mei 2010 10:32:00 Onderwerp: |
|
|
Sorcha schreef: | Dat klinkt goed! Hoop dat jullie veel plezier hebben op reis |
Dank, Sorcha! Het eerste reisverslag kun je HIER vinden! Binnenkort uiteraard meer...
Ha det på badet! _________________ FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026 |
|
Terug naar boven |
|
|
Dennis 3points Member
|
|
Terug naar boven |
|
|
djSharkeY Site Admin
|
Geplaatst: 27 Mei 2010 10:32:21 Onderwerp: |
|
|
Dank je, Dennis!
Vanuit Oslo willen Eurobin en ik iedereen een geweldig leuke avond wensen. Wij hebben er in ieder geval heel veel zin in, want er zijn zo ontzettend veel leuke nummers vanavond!
Tot zaterdag, dan babbel ik weer met jullie vanuit Arnhem..
VEEL PLEZIER! _________________ FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026 |
|
Terug naar boven |
|
|
djSharkeY Site Admin
|
Geplaatst: 30 Mei 2010 00:21:43 Onderwerp: |
|
|
Blijkbaar ben ik in het bezit van telepatische gaven om een topic te openen met een Duitse titel!
Lena was geweldig en na afloop zelfs hilarisch. "Do I really have to sing the song now again?" En na het zingen: "Sie sind allen verrückt!" Maar het meest komische moment beleefde ik toch wel tijdens de puntentelling. Toen het duidelijk werd dat Duitsland ging winnen schakelde ik over naar de Duitse omroep ARD. Nederland was niet bepaald vrijgevig aan buurlanden België en Duitsland. De Duitse commentator antwoordde daarop met de mededeling: Het songfestival in Nederland is overgenomen door de bejaardenomroep. Dat kunnen we nu zien! Ik viel bijna van de bank van het lachen. En dan zeggen ze nog dat Duitsers geen humor hebben!
Duitsland gefeliciteerd! Het wordt vast fantastisch in Berlijn of Hamburg in 2011. Ik kijk er nu al naar uit! _________________ FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026 |
|
Terug naar boven |
|
|
EURobin 12points Member
|
Geplaatst: 30 Mei 2010 01:57:27 Onderwerp: |
|
|
Die Duitsers he Ze winnen zomaar eventjes! Leuk nummertje voor op de radio! En Lena, ja 't is wel een gekkie maar she did it! |
|
Terug naar boven |
|
|
Sorcha 10points Member
|
Geplaatst: 30 Mei 2010 15:33:16 Onderwerp: |
|
|
En dan nog zeggen dat de Duitsers geen humor hebben. Ik keek naar de Belgische zender en ook daar waren ze verrast dat NL ze maar zo weinig punten gaf.
Maar ben blij dat Duitsland gewonnen heeft. Ondanks dat het niet mijn favoriet was vond ik het lied best mooi. En eindelijk iets om de mensen die roepen: het zijn ook altijd die oostbloklanden de mond te snoeren. Nu is het 2x op rij gewonnen door een West Europees land. En de west europese landen eindigden toch ook vrij hoog.
Al vond ik Lena wel wat irritant. Al was het wel leuk om te zien hoe overdonderd ze was door de winst |
|
Terug naar boven |
|
|
|