Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
djSharkeY Site Admin
|
Geplaatst: 8 Jun 2010 16:58:22 Onderwerp: |
|
|
Dennis schreef: | Ik ben de laatste om te ontkennen dat er ook dingen positief zijn geweest, maar je moet toch oppassen dat je er niet in doorslaat. |
LOL
Wat denk je zelf. Dennis? _________________ FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026 |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: 8 Jun 2010 16:58:22 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
Dennis 3points Member
|
Geplaatst: 8 Jun 2010 18:10:38 Onderwerp: |
|
|
Het is leuk om positief te gaan lopen doen en op zoek te gaan naar positieve statistieken, maar dadelijk neemt de TROS dat weer serieus en blijft alles hetzelfde...
djSharkeY schreef: | Dennis schreef: | Ik ben de laatste om te ontkennen dat er ook dingen positief zijn geweest, maar je moet toch oppassen dat je er niet in doorslaat. |
LOL
Wat denk je zelf. Dennis? |
_________________ •• ESF MAGAZINE •• Jóúw dagelijkse online songfestival-magazine; kritisch ongebonden en positief! |
|
Terug naar boven |
|
|
EURobin 12points Member
|
Geplaatst: 8 Jun 2010 18:13:24 Onderwerp: |
|
|
Dennis schreef: | EURobin schreef: | Aan de punten zie je ook wel terug dat bepaalde landen (Alpen, Scandinavië en zelfs Turkije) welwillend waren om Sieneke door te laten gaan maar helaas was dit niet genoeg. Dat ze toch nog van 9 landen redelijk wat puntjes kreeg laat ook duidelijk zien dat dit geen slechte inzending was maar voor de meeste landen ongeschikt. |
Ik blijf hier toch altijd een beetje moeite mee hebben. Statistieken kun je heel makkelijk gebruiken en misbruiken om eruit te halen wat je zelf wilt zeggen. Deze statistieken zeggen namelijk óók dat het van 9 van de 18 landen géén punten kreeg. En binnen die negen die het wel deden zaten er een aantal lage bij. Zelfs al zouden 18 landen 1 of 2 punten geven, dan nog red je het niet.
De cijfers geven een 'heldere' 50/50 aan, waarbij pas bij de gesplitste resultaten van jury's en televoters te zien is of het naar de positieve of negatieve kant doorslaat.
Ik ben de laatste om te ontkennen dat er ook dingen positief zijn geweest, maar je moet toch oppassen dat je er niet in doorslaat. Het resultaat blijft slecht, hoe diep we ook in de statistieken gaan graven.
Voordat ik weer een beerput over mij heen krijg, ik heb met geen woord over Sieneke of over het lied gesproken, maar spreek puur sec en feitelijk naar de cijfers zoals ze er liggen. |
Ik graaf niet in statistieken, ik bekeek alleen het scorebord.
Ik zeg ook niet dat het een goed resultaat is, ik zeg alleen dat een aantal landen het wel leuk vonden maar dat het voor 'n groot(ste) deel van Europa geen geschikt muziekgenre is. Daarmee zeg ik dus ook dat de andere helft van Europa het niet kon waarderen.
Het feit dat ik een 50-50 gevoel had kwam doordat het publiek ontzettend enthousiast was na het optreden van Sieneke.. Thats all. |
|
Terug naar boven |
|
|
Dennis 3points Member
|
Geplaatst: 8 Jun 2010 18:16:31 Onderwerp: |
|
|
Ik lees net bij SBS dat het arme schaap (nee niet Anna Bergendahl) alweer last van stemproblemen heeft _________________ •• ESF MAGAZINE •• Jóúw dagelijkse online songfestival-magazine; kritisch ongebonden en positief! |
|
Terug naar boven |
|
|
EURobin 12points Member
|
Geplaatst: 8 Jun 2010 18:23:26 Onderwerp: |
|
|
Dennis schreef: | Ik lees net bij SBS dat het arme schaap (nee niet Anna Bergendahl) alweer last van stemproblemen heeft |
Mja, dat kan de beste overkomen |
|
Terug naar boven |
|
|
djSharkeY Site Admin
|
Geplaatst: 8 Jun 2010 19:03:20 Onderwerp: |
|
|
Dennis schreef: | Het is leuk om positief te gaan lopen doen en op zoek te gaan naar positieve statistieken, maar dadelijk neemt de TROS dat weer serieus en blijft alles hetzelfde... |
Volgens mij weet de TROS heel goed dat ik zaken graag op een andere manier zie in Nederland.. _________________ FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026 |
|
Terug naar boven |
|
|
EURobin 12points Member
|
Geplaatst: 8 Jun 2010 19:20:39 Onderwerp: |
|
|
De Tros is heus niet met iedereen persoonlijk bezig hoor |
|
Terug naar boven |
|
|
djSharkeY Site Admin
|
Geplaatst: 8 Jun 2010 21:35:43 Onderwerp: |
|
|
EURobin schreef: | De Tros is heus niet met iedereen persoonlijk bezig hoor | Niet??
En ik maar denken dat ik ook eindelijk eens een keer populair was.. _________________ FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026 |
|
Terug naar boven |
|
|
djSharkeY Site Admin
|
|
Terug naar boven |
|
|
Sorcha 10points Member
|
Geplaatst: 19 Aug 2010 22:23:34 Onderwerp: |
|
|
jippie.. daar zaten we nou echt op te wachten. Maar ik gun het vader Abraham wel. Sieneke heb ik laatst nog live zien optreden op het Radio NL ding. Ze was daar bepaald niet het hoogtepunt van de avond.. _________________ Always look on the bright side of life.. tudu,, tudu tudu tudu.... |
|
Terug naar boven |
|
|
|