Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
djSharkeY Site Admin
|
Geplaatst: 29 Jun 2010 10:43:31 Onderwerp: |
|
|
De Brazilianen verwachten niet veel problemen met oranje.. Misschien is dat wel de Nederlandse taktiek dit jaar: Nederland onderschatten!
De doelpunten van Robben en Snijder (prachtig werk vooraf van Kuyt) waren fraai, maar minstens zo geweldig waren de fantastische reddingen van Stekelenburg, die zich hiermee definitief uit de schaduw van beroemde Van der Sar heeft gewerkt. Mijn grote complimenten! _________________ FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026 |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: 29 Jun 2010 10:43:31 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
Sorcha 10points Member
|
Geplaatst: 30 Jun 2010 20:21:47 Onderwerp: |
|
|
Ik verwacht eigenlijk ook dat we tegen Brazilië niet gaan winnen... Je hebt trouwens helemaal gelijk wat Stekelenburg betreft. We hebben weer een geweldige keeper! Het van der Sar niveau heeft hij nog niet, maar dat gaat denk ik wel komen (Voor zover ik verstand heb van voetbal dan wel...)
Sevein schreef: | Robben is een held... *insert worship smiley*
En nu de Brazilianen.... het zal mij benieuwen... iig kunnen we de wedstrijd zien in braziliaanse temperaturen |
Helaas wel ja... |
|
Terug naar boven |
|
|
djSharkeY Site Admin
|
Geplaatst: 30 Jun 2010 21:15:10 Onderwerp: |
|
|
Opnieuw ben ik genoodzaakt de wedstrijd te volgen op mijn werk. Maar het goede nieuws is dat ik het in ieder geval kan volgen! Uiteraard samen met mijn onafscheidelijke vuvuzela! _________________ FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026 |
|
Terug naar boven |
|
|
Sevein 5points Member
|
Geplaatst: 30 Jun 2010 21:17:18 Onderwerp: |
|
|
djSharkeY schreef: | Opnieuw ben ik genoodzaakt de wedstrijd te volgen op mijn werk. Maar het goede nieuws is dat ik het in ieder geval kan volgen! Uiteraard samen met mijn onafscheidelijke vuvuzela! |
als we winnen, breek je dat k**** ding dan door midden?? _________________ Carpe diem
Dolce far niente
Tempus fugit |
|
Terug naar boven |
|
|
djSharkeY Site Admin
|
Geplaatst: 30 Jun 2010 21:24:28 Onderwerp: |
|
|
Sevein schreef: | djSharkeY schreef: | Opnieuw ben ik genoodzaakt de wedstrijd te volgen op mijn werk. Maar het goede nieuws is dat ik het in ieder geval kan volgen! Uiteraard samen met mijn onafscheidelijke vuvuzela! |
als we winnen, breek je dat k**** ding dan door midden?? |
Ik breek hem hooguit doormidden als we in de finale winnen van Duitsland! In alle andere gevallen houd ik hem als souvenir.. _________________ FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026 |
|
Terug naar boven |
|
|
Sorcha 10points Member
|
Geplaatst: 30 Jun 2010 23:54:58 Onderwerp: |
|
|
Hahaha xD
Zou cool wezen als we tegen DE moeten.. |
|
Terug naar boven |
|
|
djSharkeY Site Admin
|
Geplaatst: 1 Jul 2010 13:53:55 Onderwerp: |
|
|
Eerst maar eens Brazilië afwachten.. Oranje schijnt geoefend te hebben op penalty's. Je weet immers maar nooit! Het binnenbrandje Van Persie is blijkbaar ook geblust, gelukkig maar. Een voetbalspeler stijgt pas echt boven zichzelf uit, als hij beseft dat hij in dienst staat van het team en dus niet andersom... _________________ FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026 |
|
Terug naar boven |
|
|
EURobin 12points Member
|
Geplaatst: 1 Jul 2010 15:42:52 Onderwerp: |
|
|
Ik lees ook overal dat Brazilië denkt dat het een makkie gaat worden. Zelf zou ik zoiets nooit zeggen, je moet de tegenstander niet zo onderschatten, maar ja, misschien maar goed ook, de wereld verwacht niets van Nederland (terwijl Nederland in alle kwalificatiewedstrijden naar het WK en op het WK tot nu toe geeneen wedstrijd verloren heeft...) Zo slecht als de wereld denkt dat we zijn, zijn we dus feitelijk niet, hopelijk maken ze het de zelfingenomen Brazilianen dus moeilijk En daarnaast... waarom zou het geluk wederom, zoals altijd met de Brazilianen zijn? Waarom niet eens met een ander land?
Gelukkig krijgt Nederland ook veel steun zoals van de buurtjes aan de andere kant van de Noordzee:
http://www.mirror.co.uk/news/top-stories/2010/06/29/our-man-decides-to-go-dutch-115875-22368605/
Erg grappig, hier zijn nog meer van die leuke artikeltjes voor/door Nederland te vinden:
http://www.drasties.com/?cat=6 |
|
Terug naar boven |
|
|
Sevein 5points Member
|
Geplaatst: 2 Jul 2010 23:13:36 Onderwerp: |
|
|
EURobin schreef: | Ik lees ook overal dat Brazilië denkt dat het een makkie gaat worden. Zelf zou ik zoiets nooit zeggen, je moet de tegenstander niet zo onderschatten, maar ja, misschien maar goed ook, de wereld verwacht niets van Nederland (terwijl Nederland in alle kwalificatiewedstrijden naar het WK en op het WK tot nu toe geeneen wedstrijd verloren heeft...) Zo slecht als de wereld denkt dat we zijn, zijn we dus feitelijk niet, hopelijk maken ze het de zelfingenomen Brazilianen dus moeilijk En daarnaast... waarom zou het geluk wederom, zoals altijd met de Brazilianen zijn? Waarom niet eens met een ander land?
|
Voila....je hebt gelijk EURobin..
we hebben gewonnen en we moeten dinsdag tegen Uruguay zonder Suarez .... koppen erbij houden.... we zijn er nog nooit zo dichtbij geweest als nu
djSharkeY schreef: | Sevein schreef: | djSharkeY schreef: | Opnieuw ben ik genoodzaakt de wedstrijd te volgen op mijn werk. Maar het goede nieuws is dat ik het in ieder geval kan volgen! Uiteraard samen met mijn onafscheidelijke vuvuzela! |
als we winnen, breek je dat k**** ding dan door midden?? |
Ik breek hem hooguit doormidden als we in de finale winnen van Duitsland! In alle andere gevallen houd ik hem als souvenir.. |
Vandaag met de shark afgesproken dat de vuvuzela niet doormidden hoeft, tenzij we verliezen.... maar ik heb geconstateerd dat dat ding sowieso al doormidden kan..... _________________ Carpe diem
Dolce far niente
Tempus fugit |
|
Terug naar boven |
|
|
djSharkeY Site Admin
|
Geplaatst: 3 Jul 2010 12:20:22 Onderwerp: |
|
|
YEEEAAAHHHHHH!!!!!!!!! Wow.. Sprakeloos.. Nederland op zijn sluwst. Ik heb haast nog nooit zo'n zenuwslopende wedstrijd meegemaakt! Wat werden die Brazilianen gek op het eind!
Terecht Sevein: Nederland is nog nooit zo dichtbij geweest, dus kop erbij houden. Of zoals Wesley Snijder na afloop zei: "Ik wil hier niet een halve week blijven om voor een derde of vierde plaats te spelen..." Dat de jongens die gedachte mogen koesteren.
Ik had echt kippevel gisteren. Soms ben ik zo trots op Nederland! _________________ FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026 |
|
Terug naar boven |
|
|
|