|
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
djSharkeY Site Admin
|
Geplaatst: 7 Jul 2010 13:20:23 Onderwerp: |
|
|
FINALE YEAH!
Het was wel ff spannend, maar Nederland heeft het toch maar mooi geflikt! Ik ben benieuwd wie onze tegenstander wordt zondag.. Toch Duitsland?? _________________ FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026 |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: 7 Jul 2010 13:20:23 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
EURobin 12points Member
|
Geplaatst: 13 Jul 2010 20:17:48 Onderwerp: |
|
|
Hihi... Nou, het was dus Spanje...
Helaas greep Nederland er net naast... Maar 2e van de wereld is eigenlijk GEWELDIG! Als je dat van tevoren gezegd zou hebben dan zou ik uit m'n dak zijn gegaan:)
Wat een mooi ontvangst trouwens vandaag bij de koningin in Den Haag en in Amsterdam... Oranjefans zijn super:)
Jammer overigens dat de internationale pers zo negatief is, Nederland was dan misschien fel maar ik kan me herinneren dat er in het verleden genoeg vuile overtredingen zijn gemaakt door andere landen... Óók in finales!
De scheidsrechter, Webb, gaf minder kaarten aan Spanje voor dezelfde soort overtredingen, dat was jammer maar misschien kwam dat om Webb die karatetrap van De Jong goed moest met de Spanjaarden... Dat had rood kunnen zijn... Hoe dan ook, ik ben trots op Oranje:) |
|
Terug naar boven |
|
|
djSharkeY Site Admin
|
Geplaatst: 15 Jul 2010 09:04:25 Onderwerp: |
|
|
EURobin schreef: | Jammer overigens dat de internationale pers zo negatief is, Nederland was dan misschien fel maar ik kan me herinneren dat er in het verleden genoeg vuile overtredingen zijn gemaakt door andere landen... Óók in finales! |
Jammer dat buitenlandse journalisten zo jaloers reageren. Ze hadden ook gewoon een beetje blij kunnen zijn voor ons kikkerlandje.. _________________ FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026 |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
|
|
|
|