Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
djSharkeY Site Admin
|
Geplaatst: 10 Feb 2011 18:37:45 Onderwerp: Gordon & LA The Voices |
|
|
Citaat: | Gordon en LA The Voices verrassen Telegraaflezers
door Wilma Nanninga
AMSTERDAM - "Ware liefde", zong Gordon met zijn LA The Voices en keek zijn vriend Raoul warm in de ogen. Het is de nieuwe single van de groep die overal in Nederland staande ovaties krijgt. LA The Voices zongen het voor vijf winnende lezers van onze krant in Gordon zijn huiskamer. "Is dit een stand-in villa", vroeg een van de gasten oprecht. "Of woont-ie hier echt." Gordon en zijn mannen, Remco, Ritchie, Roy en Peter, hadden er lol in. "Nee hier gebeurt het allemaal", grinnikte Gordon terwijl hij met zijn Voices eerst thee met gebak uitserveerde.
Gordon en zijn LA The Voices geven een spetterend verrassingsconcert in de huiskamer. Vervolgens kwamen er negen violistes en cellistes uit de keuken en nam Maurice Luttikhuis plaats achter de piano. Het hemelse huiskamerconcert dat volgde, is een voorproefje op de concerten van Classic FM Live die in de maand maart plaatsvinden in het nieuwe Luxor in Rotterdam, in Orpheus in Apeldoorn en in het DelaMar in Amsterdam. Ernst Daniël Smid presenteert de concerten waar LA The Voices bijzondere gasten zijn en Maurice zit er met 35 man orkest. Gordon: "Het is zo heerlijk om te merken dat we succes hebben met deze muziek. Dat gevoel kreeg ik, als ik eerlijk ben, tien jaar geleden voor het laatst. We zijn hard bezig met de TROS. Ik wil volgend jaar met deze groep naar het Songfestival. Lager dan wij vorige keer eindigden kan niet, hihi." |
(bron: De Telegraaf)
Ik hoop echt dat dit een grapje is... _________________ FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026 |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: 10 Feb 2011 18:37:45 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
EURobin 12points Member
|
Geplaatst: 11 Feb 2011 13:44:19 Onderwerp: |
|
|
Mja, ik heb het ook gelezen.
Ik denk dat we er rekening mee moeten houden dat zij worden gekozen voor 2012. |
|
Terug naar boven |
|
|
Sorcha 10points Member
|
Geplaatst: 11 Feb 2011 15:13:17 Onderwerp: |
|
|
Hmm, nooit zo'n fan van het werk dat Gordon maakt. Zowel zijn presenteer prestaties als zijn muziek is niet echt aan mij besteed.
Maar eerlijk is eerlijk: ik moet zeggen dat ik LA the voices nog zo slecht niet vind. Voor een debuut album vind ik het zelfs redelijk goed! Als ze gewoon gaan met de muziek die ze nu maken dan is het een van de betere inzendingen denk ik! en zeker het beste van wat we van de tros kunnen verwachten...
Citaat: |
Lager dan wij vorige keer eindigden kan niet, hihi."
|
Lol xD _________________ Always look on the bright side of life.. tudu,, tudu tudu tudu.... |
|
Terug naar boven |
|
|
Coolest 8points Member
|
Geplaatst: 13 Feb 2011 23:22:56 Onderwerp: |
|
|
Je haalt me opnieuw de woorden uit de mond, Sorcha! _________________ Nei villaggi di frontiera guardano
Passare i treni le strade deserte di Tozeur |
|
Terug naar boven |
|
|
Roel 5points Member
|
Geplaatst: 14 Feb 2011 13:53:52 Onderwerp: |
|
|
Gordon heeft goed gekeken naar Ernie Haase & SSQ en The Gaither Vocal Band. Zet die gospelsound om naar popmuziek en je hebt LA the Voices.
Toch vind ik het studiowerk voor de stemmen nog niet optimaal bij LA the Voices. |
|
Terug naar boven |
|
|
RobinD 2points Member
|
Geplaatst: 17 Jun 2011 08:15:23 Onderwerp: |
|
|
Ik zie het niet zitten hoor.. Al denk ik wel dat de kans heel groot is dat de TROS dit gaat sturen.. |
|
Terug naar boven |
|
|
|