Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
EURobin 12points Member
|
Geplaatst: 15 Feb 2011 16:59:19 Onderwerp: |
|
|
Leuke samenvatting SharkeY! Je brengt mensen op ideeen...
Maar pas inderdaad op voor die welbekende tunnelvisie:) |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: 15 Feb 2011 16:59:19 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
djSharkeY Site Admin
|
|
Terug naar boven |
|
|
EURobin 12points Member
|
Geplaatst: 17 Feb 2011 12:24:45 Onderwerp: |
|
|
Leuke site!
Grappig ook dat hij dezelfde mol heeft als ik... Ben benieuwd of het klopt... |
|
Terug naar boven |
|
|
Steve Rogers 4points Member
|
Geplaatst: 19 Feb 2011 14:38:32 Onderwerp: |
|
|
Het lijkt erop dat Soundos de Mol is ,maar Karin vertrouw ik ook niet _________________ secret avenger |
|
Terug naar boven |
|
|
djSharkeY Site Admin
|
Geplaatst: 19 Feb 2011 14:48:39 Onderwerp: |
|
|
Afgelopen donderdag was werkelijk waar een schitterende aflevering. Eerst dat spel in zee, waarbij vooral Soundos en Karin aan het mollen waren.
De vulkaan. Wow. Haast geen woorden voor. Zoiets zou ik zelf ook wel mee willen maken. Vooral dat naar beneden rennen lijkt me echt mega! Soundos kwam te laat binnen. Mollenstreek?
En dan de opdracht met de jokers. Dat Anna niet meedeed, kostte Pepijn de kop. Zoveel is duidelijk. Maar wat was de werkelijke reden dat Anna niet meedeed? Vragen, alsmaar vragen..
Na deze aflevering, waar mijn Mol Pepijn dus afviel, zit ik op Soundos (omdat ze geen geld binnen haalt) en Karin. Heel misschien is Anna de mol, al vind ik dat ze wel veel geld binnen haalt, dat maakt het dan weer een beetje ongeloofwaardig. _________________ FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026 |
|
Terug naar boven |
|
|
Steve Rogers 4points Member
|
Geplaatst: 21 Feb 2011 13:19:53 Onderwerp: |
|
|
nou ja de tv manipuleert veel ,maar ik ga toch voor Art of karin ,of zou ik er nu flink naast zitten? _________________ secret avenger |
|
Terug naar boven |
|
|
djSharkeY Site Admin
|
Geplaatst: 22 Feb 2011 20:45:34 Onderwerp: |
|
|
Was maar alvast donderdag..
Ik ga in ieder geval opnieuw Soundos en Karin nauwlettend in de gaten houden. Met name Soundos brengt -om welke reden ook- vrijwel nooit geld in het laatje.
Naast deze twee dames moet ik inderdaad een oogje in het zeil houden w.b. Art. Want ook hij weet wat mollen is... _________________ FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026 |
|
Terug naar boven |
|
|
Coolest 8points Member
|
Geplaatst: 23 Feb 2011 19:33:02 Onderwerp: |
|
|
Ik wil een uitgebreid verslag morgen! _________________ Nei villaggi di frontiera guardano
Passare i treni le strade deserte di Tozeur |
|
Terug naar boven |
|
|
djSharkeY Site Admin
|
Geplaatst: 25 Feb 2011 17:22:29 Onderwerp: |
|
|
Anna was een echte strijder!
De overgebleven kandidaten zijn in principe allemaal potentiële mollen. Heel slim dus van de MOL..
Sjors blijft op zijn site bij Soundos, maar ik heb mijn twijfels. Voor een Mol haalt Soundos veel te vaak geld binnen. Dat is iets wat een Mol nooit zou doen...
Art is ook geen Mol. Dat ligt er gewoon te dik bovenop. Grote vraag is nu: Is Art het hulpje van Karin of toch van Patrick? Ik zoek namelijk in die hoek momenteel... _________________ FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026 |
|
Terug naar boven |
|
|
Coolest 8points Member
|
Geplaatst: 27 Feb 2011 11:45:12 Onderwerp: |
|
|
Het blijft dus spannend. Anna was duidelijk niet de mol, dus eigenlijk wel jammer dat ze eruit ligt. Ik zal straks de herhaling eens even gaan kijken! _________________ Nei villaggi di frontiera guardano
Passare i treni le strade deserte di Tozeur |
|
Terug naar boven |
|
|
|