Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
EURobin 12points Member
|
Geplaatst: 23 Feb 2011 12:19:30 Onderwerp: Sportnieuws algemeen |
|
|
Citaat: | AZ en Willem II uit vrouwenvoetbal
AZ en Willem II stappen om financiële redenen uit de eredivisie voor vrouwen. Beide clubs geven aan het budget voor de verliesgevende vrouwentak niet meer te kunnen opbrengen.
AZ, dat sinds de start van de eredivisie in 2007 drie keer op rij kampioen werd, en Willem II behoren tot de zes clubs die er sinds de introductie bij waren.
Bij AZ staan de internationals Daphne Koster, Loes Geurts, Dyanne Byto, Claudia van den Heiligenberg en Chantal de Ridder onder contract. Namens Willem II komen Daniëlle van de Donk en Manoe Meulen uit voor Oranje.
De Stichting Eredivisie Vrouwen besloot juist een dag eerder, in een poging het vrouwenvoetbal een impuls te geven, de vaste speeldag van de donderdag naar de vrijdag te verplaatsen. |
(Bron: NOS)
Een stap terug in plaats vooruit.
Vooral als ik denk aan hoe ongelofelijk veel geld er omgaat in het voetbal. Miljoenen worden besteed aan het kopen van voetballers en salarissen en dan is er geen geld voor vrouwenvoetbal... |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: 23 Feb 2011 12:19:30 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
Coolest 8points Member
|
Geplaatst: 23 Feb 2011 19:34:22 Onderwerp: |
|
|
Geld is er genoeg in Nederland. Alleen maak ik me wel heel erg vaak zorgen over de manier waarop dat geld verdeeld wordt... _________________ Nei villaggi di frontiera guardano
Passare i treni le strade deserte di Tozeur |
|
Terug naar boven |
|
|
djSharkeY Site Admin
|
Geplaatst: 23 Feb 2011 22:33:42 Onderwerp: |
|
|
Coolest schreef: | Geld is er genoeg in Nederland. Alleen maak ik me wel heel erg vaak zorgen over de manier waarop dat geld verdeeld wordt... |
Ik zou haast zeggen dat je een ander topic bedoelde, meneertje zin-in-de-toekomst!
Maar enfin, EURobin, het is jammer dat het verdwijnt, maar zo is commercie. Zo zit marktwerking in elkaar. Ik ben er niet altijd voor en daar is dit een mooi bewijs van. _________________ FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026 |
|
Terug naar boven |
|
|
EURobin 12points Member
|
Geplaatst: 13 Dec 2011 14:48:30 Onderwerp: |
|
|
Het was een mooi Sportgala gisteravond. Goede winnaars, en vooral de prijs voor beste coach en beste sportploeg gingen zeer terecht naar de honkballers!
Ook goed dat één van de prijsuitreikers, Emile Roemer, nog een benadrukte dat er meer aandacht moet komen op televisie voor de gehandicapte topsporters in Nederland! Er kwamen namen voorbij waar ik nog van had gehoord, terwijl ze zo goed zijn!
Daarnaast ben ik van mening dat er sowieso ook meer aandacht moet komen voor de wat ''onbekendere'' sporten naast voetbal waar Nederlanders goed presteren, bijvoorbeeld Jeffrey Herlings, een top-motorcrosser, hij is pas 17 maar heeft al vele titels op z'n naam staan, en behalve motorcrossliefhebbers kent bijna geen enkele niemand hem, toch zonde!
Vind het ook niet superslim van de NOS dat ze nu het algemene sportnieuws en het eredivisiesportniews uit elkaar hebben gehaald. De vele voetballiefhebbers krijgen nu automatisch niet veel meer mee van andere sporten, en denk juist dat het belangrijk is dat vooral vele jonge voetbalkijkertjes in Nederland zien welke andere sporten er zijn en zo misschien geïnteresseerd raken in iets anders! Want ik denk nu eenmaal dat je tegenwoordig mensen iets onder de neus moet drukken
In ieder geval hoop ik dat 2012 een mooi sportjaar worden voor Nederland! En hoop op meer verschillende sporten op TV! |
|
Terug naar boven |
|
|
EURobin 12points Member
|
|
Terug naar boven |
|
|
|