Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
EURobin 12points Member
|
Geplaatst: 23 Feb 2011 12:05:36 Onderwerp: |
|
|
Steve Rogers schreef: | EURobin schreef: | Ik zie bij die muziekfeesten altijd wel de pleinen volstaan met jongeren
Maar tegen de tijd dat een modernere omroep het gaat doen, is traditioneel en ouderwets weer populair of het ESF, zul je net zien Hehe. |
ik ben het hier niet mee eens!!!!! |
Wat die muziekpleinfeesten kun je niet anders dan het eens zijn Die pleinen staan vol met jongeren/jong volwassenen, is toch ook best gezellig?! |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: 23 Feb 2011 12:05:36 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
Coolest 8points Member
|
Geplaatst: 23 Feb 2011 19:27:11 Onderwerp: |
|
|
EURobin schreef: | Ik zie bij die muziekfeesten altijd wel de pleinen volstaan met jongeren
Maar tegen de tijd dat een modernere omroep het gaat doen, is traditioneel en ouderwets weer populair of het ESF, zul je net zien Hehe. |
Dat is een belangrijk punt. Hieruit blijkt ook dat de Nederlandse omroep geen mensen hebben zitten die de trend van het festival aanvoelen. Dat mag je althans toch concluderen als je de resultaten van de laatste jaren ziet. En dan ook nog Cornald Maas wegsturen. Niet dat hij het altijd goed had, maar hij heeft er wel verstand van, meer dan de mensen die er nu zitten... _________________ Nei villaggi di frontiera guardano
Passare i treni le strade deserte di Tozeur |
|
Terug naar boven |
|
|
djSharkeY Site Admin
|
Geplaatst: 23 Feb 2011 22:24:51 Onderwerp: |
|
|
Jammer dat ik helemaal niks van bovenstaande kan ontkennen..
Ik vraag me wel eens af of de NPO en TROS niet stiekem meelezen..
_________________ FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026 |
|
Terug naar boven |
|
|
|