Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
djSharkeY Site Admin
|
Geplaatst: 13 Apr 2010 10:47:42 Onderwerp: Wat doen we vandaag? |
|
|
Hier kun je dagelijks je belevenissen posten. En dat kan natuurlijk over werkelijk alles gaan!!
In mijn geval ging de wekker weer eens te vroeg, of eigenlijk ging hij te laat af maar ik was toch nog op tijd op mijn werk.. Het feest van afgelopen zondag geëvalueerd: Het was een succes. In een partycentrum werken is toch een aparte baan hoor..
Enfin.. Bij het kopje "Deelnemers" staan vanaf nu alle inzendingen van dit jaar. Met dank ook aan EURobin, die de moeite heeft genomen video's die door Youtube waren verwijderd afgelopen nacht te hebben vervangen door nieuwe. Dank daarvoor!
Nu eerst eens een beetje puin ruimen en dan eens kijken of er nog een lekkere lunch mogelijk is... _________________ FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026 |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: 13 Apr 2010 10:47:42 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
Sorcha 10points Member
|
Geplaatst: 14 Apr 2010 21:15:55 Onderwerp: |
|
|
Rottig van je wekker. Gelukkig dat je nog wel op tijd was!
Ik had vandaag mijn 2de rijles. Was op zich wel te doen. Alleen 1x rood (stomme auto sloeg over de streep af..), stil gestaan in rotonde en bijna een stel spiegels meegenomen. Maar het was dan ook in de spits in Groningen! |
|
Terug naar boven |
|
|
djSharkeY Site Admin
|
Geplaatst: 14 Apr 2010 21:52:42 Onderwerp: |
|
|
Sorcha schreef: | Rottig van je wekker. Gelukkig dat je nog wel op tijd was!
Ik had vandaag mijn 2de rijles. Was op zich wel te doen. Alleen 1x rood (stomme auto sloeg over de streep af..), stil gestaan in rotonde en bijna een stel spiegels meegenomen. Maar het was dan ook in de spits in Groningen! |
Arme jij.. Maar alle begin is moeilijk en zoals ik gisteren al zei tegen Sevein: Het gaat bij auto rijden vooral om ervaring opdoen.. _________________ FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026 |
|
Terug naar boven |
|
|
Sorcha 10points Member
|
Geplaatst: 14 Apr 2010 21:54:07 Onderwerp: |
|
|
Zeker. Het gaat ook wel goed komen. En ik heb een onwijs toffe rijinstructeur, wat ook zeker helpt. |
|
Terug naar boven |
|
|
djSharkeY Site Admin
|
Geplaatst: 15 Apr 2010 12:24:40 Onderwerp: |
|
|
Er schijnt een stofwolk onderweg te zijn van IJsland en Nederland. Ik vroeg het een IJslander, maar hij zei: "Je ne sais quoi" ... _________________ FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026 |
|
Terug naar boven |
|
|
EURobin 12points Member
|
Geplaatst: 15 Apr 2010 12:57:54 Onderwerp: |
|
|
djsharkey schreef: | Er schijnt een stofwolk onderweg te zijn van IJsland en Nederland. Ik vroeg het een IJslander, maar hij zei: "Je ne sais quoi" ... |
Haha
Maar inderdaad.. rond 15:00 boven Nederland.. De luchtruimen van heel Groot-Brittannië en Noorwegen zijn al gesloten... Nederland en België gaan ook dicht de komende uren.. Wel spannend allemaal! |
|
Terug naar boven |
|
|
djSharkeY Site Admin
|
Geplaatst: 15 Apr 2010 13:42:34 Onderwerp: |
|
|
EURobin schreef: | djsharkey schreef: | Er schijnt een stofwolk onderweg te zijn van IJsland en Nederland. Ik vroeg het een IJslander, maar hij zei: "Je ne sais quoi" ... |
Haha
Maar inderdaad.. rond 15:00 boven Nederland.. De luchtruimen van heel Groot-Brittannië en Noorwegen zijn al gesloten... Nederland en België gaan ook dicht de komende uren.. Wel spannend allemaal! |
Ik vraag me af hoeveel we ervan mee krijgen uiteindelijk.. Zonsverduistering ook enzo?? _________________ FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026 |
|
Terug naar boven |
|
|
EURobin 12points Member
|
Geplaatst: 15 Apr 2010 14:18:10 Onderwerp: |
|
|
Waarschijnlijk alleen hoge bewolking en wellicht een roodkleurige zonsondergang (als er tenminste verder geen bewolking is..). De as is met name alleen gevaarlijk voor luchtvaart... |
|
Terug naar boven |
|
|
djSharkeY Site Admin
|
|
Terug naar boven |
|
|
Sorcha 10points Member
|
Geplaatst: 15 Apr 2010 16:38:33 Onderwerp: |
|
|
djSharkeY schreef: | "Blieft U melk in de koffie?"
"Een wolkje alstublieft." |
lol xD
Lijkt me gaaf die stofwolk! Want minder natuurlijk voor de mensen die een vliegreis hadden geboekt, maar voor de rest. |
|
Terug naar boven |
|
|
|