Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Steve Rogers 4points Member
|
Geplaatst: 10 Apr 2011 23:28:54 Onderwerp: |
|
|
EURobin schreef: | Het is één van m'n favorieten maar ook bij Denemarken blijf ik maar horen/lezen dat het plagiaat is of tenminste sterkt lijkt op andere nummers... Maar om welk(e) nummer(s) gaat het dan? Weet iemand dat misschien?
Hoe dan ook, ik denk dat het met gemak de finale gaat halen.. misschien ten koste van Nederland.. of andersom? Dat zou wat zijn! |
plagiaat? hoe nou plagiaat ,als iets goed klinkt hoeft het toch niet meteen een plagiaat te zijn?wat een onzin dat het "ten koste van Nederland'' ze kunnen tenminste normaal in het Engels zingen .
Denemarken blijft een van de grootste kanshebbers _________________ secret avenger |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: 10 Apr 2011 23:28:54 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
EURobin 12points Member
|
Geplaatst: 12 Apr 2011 22:03:27 Onderwerp: |
|
|
Het is één van m'n favorieten maar ook bij Denemarken blijf ik maar horen/lezen dat het plagiaat is of tenminste sterkt lijkt op andere nummers... Maar om welk(e) nummer(s) gaat het dan? Weet iemand dat misschien?
Hoe dan ook, ik denk dat het met gemak de finale gaat halen.. misschien ten koste van Nederland.. Omdat het voor velen misschien als een zelfde soort stijl gezien kan worden, en Denemarken is wellicht beter live. |
|
Terug naar boven |
|
|
Coolest 8points Member
|
Geplaatst: 14 Apr 2011 19:23:39 Onderwerp: |
|
|
Plagiaat waarvan dan? Het klinkt inderdaad wel herkenbaar, maar niet in de zin zoals dat Boney M-gevoel bij de Zweedse inzending. _________________ Nei villaggi di frontiera guardano
Passare i treni le strade deserte di Tozeur |
|
Terug naar boven |
|
|
EURobin 12points Member
|
Geplaatst: 15 Apr 2011 14:44:15 Onderwerp: |
|
|
Steve Rogers schreef: |
plagiaat? hoe nou plagiaat ,als iets goed klinkt hoeft het toch niet meteen een plagiaat te zijn?wat een onzin dat het "ten koste van Nederland'' ze kunnen tenminste normaal in het Engels zingen . |
Coolest schreef: | Plagiaat waarvan dan? Het klinkt inderdaad wel herkenbaar, maar niet in de zin zoals dat Boney M-gevoel bij de Zweedse inzending. |
LOL
Dat was nou juist de vraag. Haha. Ik schreef duidelijk dat ik dat hier en daar lees, niet dat het mijn woorden zijn.
Steve Rogers schreef: |
wat een onzin dat het "ten koste van Nederland'' ze kunnen tenminste normaal in het Engels zingen . |
Haha
Even een duidelijkere uitleg dan hahah: Omdat velen het misschien zien als een zelfde soort stijl, het is ook een mannenband, Denemarken treedt richting het eind op en Denemarken is live waarschijnlijk sterker. |
|
Terug naar boven |
|
|
EURobin 12points Member
|
Geplaatst: 4 Mei 2011 17:52:55 Onderwerp: |
|
|
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=k7ynA3xnrng&feature=player_embedded[/youtube] |
|
Terug naar boven |
|
|
|