Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
djSharkeY Site Admin
|
Geplaatst: 23 Mei 2011 17:56:58 Onderwerp: Het Roer Moet Om! |
|
|
Het roer moet om zegt de TROS! Maar hoe moeten ze dat voor elkaar krijgen? Wellicht is het handig als ze eerst hun abonnement met Sterren.nl opzeggen. Weg met het hokjesdenken. Denk Europa beste TROS!
En dan nog even over het gerucht dat Gerard Joling mee wil doen. Bekijk de laatste editie en constateer: Dat wordt dan dus ook niks... _________________ FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026 |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: 23 Mei 2011 17:56:58 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
EURobin 12points Member
|
Geplaatst: 5 Jun 2011 17:48:22 Onderwerp: |
|
|
Als de TROS het roer zelf niet om zou willen gooien, doet de EBU het wel.
Interne selecties van artiest en liedje vanaf nu niet meer toegestaan. Goed nieuws dus voor Nederland Verder is het leuk dat o.a Rochelle van Xfactor en Eric van Tijn al interesse hebben getoond. Tim Douwsma wil ook wel, maar aangezien hij niet kan zingen lijkt me dat geen goed idee. Caro Emerald is juist wel geweldig, maar zij wil (nog) niet deelnemen, helaas. In ieder geval vind ik het goed nieuws dat er wat lijkt te veranderen. Veel succes TROS! Maak er wat van |
|
Terug naar boven |
|
|
djSharkeY Site Admin
|
Geplaatst: 5 Jun 2011 20:17:51 Onderwerp: |
|
|
De TROS kennende.. Een muziekpleinfeestje in Volendam met 5 artiesten als veredeld Nationaal Songfestival. Alle liefhebbers van het Nederlandse levenslied aan de televoting. En ons volgend jaar na de semifinale weer afvragen wat we toch fout doen.
Sterkte, TROS en Nederland... _________________ FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026 |
|
Terug naar boven |
|
|
EURobin 12points Member
|
Geplaatst: 10 Jun 2011 12:45:23 Onderwerp: |
|
|
djSharkeY schreef: | De TROS kennende.. Een muziekpleinfeestje in Volendam met 5 artiesten als veredeld Nationaal Songfestival. Alle liefhebbers van het Nederlandse levenslied aan de televoting. En ons volgend jaar na de semifinale weer afvragen wat we toch fout doen.
Sterkte, TROS en Nederland... |
Haha, die kant zou het inderdaad ook op kunnen gaan.... Maar toch goed dat ook uit andere hoeken geluiden komen.. Zoals van Xfactor, Waylon.. Nederland wil dus sowieso wél. Het doe-maar-gewoon-dan-doe-je-gek-genoeg idee uit Volendam moet in 2012 even overgeslagen worden.
Overigens had het levenslied op het ESF het best goed kunnen doen in 2010, als Sieneke bijv. een pakkende megaslager had gehad. Televotend Europa wilde best mee met Sieneke (11e), maar denk dat het nummer toch te vlakjes was en Sieneke's stem niet stevig genoeg om ook de jury's te grijpen. Maar goed, zelfs de kans op succes met een levenslied nummer heeft de Tros niet eens gegrepen.. Nu dus echt even tijd voor iets internationaals. |
|
Terug naar boven |
|
|
RobinD 2points Member
|
Geplaatst: 17 Jun 2011 08:31:52 Onderwerp: |
|
|
Er moet weer een Nationaal Songfestival komen met verschillende artiesten en liedjes. Er hebben zich al een aantal artiesten te kenne gegeven eventueel voor een deelname op te staan. Namelijk:
- Waylon
- Tim Douwsma
- Gordon (met LA the Voices)
- Rochelle (X Factor 2011)
- Sharon Kips (X Factor 2007) |
|
Terug naar boven |
|
|
djSharkeY Site Admin
|
Geplaatst: 17 Jun 2011 13:17:51 Onderwerp: |
|
|
RobinD schreef: | Er moet weer een Nationaal Songfestival komen met verschillende artiesten en liedjes. Er hebben zich al een aantal artiesten te kenne gegeven eventueel voor een deelname op te staan. Namelijk:
- Waylon
- Tim Douwsma
- Gordon (met LA the Voices)
- Rochelle (X Factor 2011)
- Sharon Kips (X Factor 2007) |
Allereerst: Welkom op het forum, RobinD!
Had Gerard Joling ook niet laatst belangstelling getoond? Enfin, het zou inderdaad mooi zijn als er weer gewoon een Nationaal Songfestival kwam met meerdere artiesten, zo lang maar niet alles uit Sterren.nl wordt geplukt.. _________________ FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026 |
|
Terug naar boven |
|
|
Danonovic 7points Member
|
Geplaatst: 17 Jun 2011 18:14:10 Onderwerp: |
|
|
Hup Rochelle |
|
Terug naar boven |
|
|
RobinD 2points Member
|
Geplaatst: 3 Jul 2011 14:20:55 Onderwerp: |
|
|
TROS heeft bekend gemaakt dat ze woensdag 6 juli a.s. met hun plannen voor 2012 naar buiten komen, Het zal mij benieuwen.. |
|
Terug naar boven |
|
|
Brabo No.1 5points Member
|
Geplaatst: 3 Jul 2011 15:17:29 Onderwerp: |
|
|
Het lijkt er inmiddels al wel sterk op dat een producer, Edwin van Hoevelaak, zijn mond voorbij gepraat heeft in een gesprekje met een persoon van Tv Oranje.
Ik zal hier wel even het citaat geven van die Edwin van Hoevelaak, maar ik waarschuw wel: Lees alleen door als je het echt wilt weten!
***SPOILER***
EvH: “...We zijn een album aan het doen met Antje Monteiro, en we zijn ook met songfestivalplannen bezig met haar” ... “Antje Monteiro en het songfestival; Zijn er écht nog mensen die het aandurven?” “Ja, jaja, we gaan er wel over nadenken hoe we dat gaan doen. We hebben natuurlijk geleerd van de afgelopen jaren” ... “Ik geloof erin met een zangeres als Antje Monteiro dat we ab-so-luut daar kunnen scoren. Ze kan goed zingen. Ze heeft een goede performance; Het is een musicalster. Ik denk als we het aankleden met heel veel dans en spektakel, dat we echt wel iets kunnen doen.”
***/SPOILER*** _________________ ||| Mijn strijd is allereerst mijn eigen strijd; Mijn spijt is bovenal mijn eigen spijt.
Mijn oordeel stoort zich niet aan hoe het hoort; Ik houd me liever aan mijn eigen woord. ||| |
|
Terug naar boven |
|
|
Sorcha 10points Member
|
Geplaatst: 3 Jul 2011 22:40:33 Onderwerp: |
|
|
^^^^
Heb haar een keer live mogen aanschouwen. Is lang niet altijd zuiver maar had inderdaad wel een goede performance. Alleen weinig feeling met het publiek.. _________________ Always look on the bright side of life.. tudu,, tudu tudu tudu.... |
|
Terug naar boven |
|
|
|