Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
djSharkeY Site Admin
|
Geplaatst: 22 Feb 2012 20:18:16 Onderwerp: Turkije (Semi 2) |
|
|
Moeten we overheen kunnen dit jaar lijkt me..
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=aG41-3VJuJw[/youtube] _________________ FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026 |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: 22 Feb 2012 20:18:16 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
Danonovic 7points Member
|
Geplaatst: 23 Feb 2012 15:11:46 Onderwerp: |
|
|
Schrecklich Hier moeten we zeker overheen komen! Ik geef voor nu een 5.4. Ik dacht dat we bang moesten zijn voor Turkije.. maar met dit nummer gaan ze het waarschijnlijk niet redden. Tot nu toe ben ik eigenlijk alleen bang voor Noorwegen. voor de rest vind ik de kwaliteit van de liedjes in de 2e halve finale beneden niveau eigenlijk.. |
|
Terug naar boven |
|
|
EURobin 12points Member
|
Geplaatst: 23 Feb 2012 18:45:45 Onderwerp: |
|
|
Hmm, nee dit vind ik geen goed nummer. Een 5.0. Wel jammer, dit is wel een paar niveautjes lager vergeleken met de Turkse nummers van de afgelopen jaren.
Natuurlijk wel treurig dat hier de 10 of 12 Nederlandse televoting-punten naartoe gaan. En dus minstens 7 totaalpunten. (Tenzij Nederlanders zonder Turkse roots ongekend massaal gaan stemmen natuurlijk).
En de vraag of Nederland hier overheen gaat... Wellicht! Zondag weten we of ons nummer beter is, maar de fragmenten doen vermoeden dat ze allemaal wel sterker zijn dan dit. Dus qua kwaliteit verwacht ik wel dat we hier overheen moeten kunnen gaan.
Of we er qua resultaat ook overheen gaan is de vraag, als ons nummer helemaal fantastisch is absoluut, als het ''gewoon goed'' is dan is het al wat onzekerder. Het is wel een heel goede test om te zien of het nieuwe jury/televoting-systeem een beetje werkt. Als Nederland niet doorgaat met een prima nummer, en Turkije wel met dit slechte nummer, dan weten we hoe laat het is
In ieder geval alvast gefeliciteerd met minimaal 7 punten! Altijd een lekker beginnetje natuurlijk |
|
Terug naar boven |
|
|
Sorcha 10points Member
|
Geplaatst: 23 Feb 2012 20:25:37 Onderwerp: |
|
|
Bij lange na niet mijn favoriete liedje, maar het is zeker ook geen slecht lied. Het klinkt lekker vrolijk. Ze moeten alleen de "zang' wat beter krijgen en dat dansje van die kerel aanpassen. Maar vooral als je het luisterd zonder naar het beeld te kijken is het niet eens zo slecht. Ik geef het een 6.5 denk ik.
Denk dan ook dat dit lied best wel een goede kans maakt om door te gaan. Hij is anders dan de andere liedjes en valt daardoor op. Daarnaast is er gewoon een ontzettend goede markt voor dit soort muziek. Het hoefd misschien niet teveel punten te verwachten van de jury, maar kan het wel eens goed doen bij de televoters. _________________ Always look on the bright side of life.. tudu,, tudu tudu tudu.... |
|
Terug naar boven |
|
|
Coolest 8points Member
|
Geplaatst: 23 Feb 2012 22:30:44 Onderwerp: |
|
|
Tsja, ik zie toch wel de charme van dit soort nummers als ik eerlijk ben. Maar die zang kan inderdaad beter, Sorcha!
7.0 _________________ Nei villaggi di frontiera guardano
Passare i treni le strade deserte di Tozeur |
|
Terug naar boven |
|
|
festivalgirl 4points Member
|
Geplaatst: 24 Feb 2012 10:51:40 Onderwerp: |
|
|
niet mooi gezongen en voor dit soort liedjes niet pakkend genoeg..........het is zo slecht dat het inderdaad wel charme heeft..........een 4 |
|
Terug naar boven |
|
|
djSharkeY Site Admin
|
|
Terug naar boven |
|
|
|