Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


Wat doen we vandaag?
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 61, 62, 63 ... 65, 66, 67  Volgende
 
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Songcontest.nl Forumindex -> De Troubadour
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 15 Sep 2012 09:06:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Zoals Gerard Cox al eens zong: Het is weer voorbij, die mooie zomer. Op zich jammer maar een voordeel is er wel: Het songfestival seizoen komt snel dichterbij!

Gisteren nog maakten Spanje en het Verenigd Koninkrijk bekend ook aanwezig te zullen zijn in Malmö. Daarmee hebben bijna alle grote landen bevestigd dat ze erbij zijn, behalve Italië, maar die zijn altijd een beetje laat dus maak ik me nog geen zorgen. Wat we ook al weten, is dat Armenië na een jaar afwezigheid weer van de partij zal zijn.

Meer opvallend zijn drie andere landen die hun deelname nog niet willen bevestigen. Het gaat om Polen (die er vorig jaar al niet bij was), Griekenland en Portugal. We hopen dat deze oudgedienden gewoon een beetje aan de late kant zijn dit jaar..

Inmiddels zijn de eerste landen al begonnen met de eerste selectierondes, dus weldra zal er -ook via dit forum- weer meer nieuws komen.

Nog even over de verkiezingen. Ik denk dat de opdracht van de twee grote winnaars VVD en PvdA duidelijk is: Beiden over hun eigen schaduw heen stappen. Ze zullen allebei water bij de wijn moeten doen, maar dat hoort ook zo in een goede democratie vind ik. Want politiek gaat niet om je eigen meningen doordrukken, maar om samen de juiste oplossing te vinden. We moeten weer vooruit, daar geef ik D'66 groot gelijk!

Nog steeds geen nieuws over Anouk.. Niemand meer iets gehoord?
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger







Geplaatst: 15 Sep 2012 09:06:22    Onderwerp:

Terug naar boven
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 15 Sep 2012 12:07:50    Onderwerp: Reageren met citaat

djSharkeY schreef:
Nog steeds geen nieuws over Anouk.. Niemand meer iets gehoord?


Soms komen antwoorden sneller dan je denkt! Very Happy

Citaat:
Daniël Dekker: ‘Verwacht positieve uitkomst tussen Anouk en TROS’

De kans dat Anouk volgend jaar namens Nederland naar het songfestival in Malmö gaat, lijkt weer een stukje groter. De gesprekken die de TROS met de zangeres sinds enige tijd voert over haar eventuele deelname aan het Eurovisie Songfestival verlopen zo goed dat songfestivalcommentator Daniël Dekker een positieve uitkomst verwacht.

In het Algemeen Dagblad zegt Dekker: ‘Er is nu een aantal keer gepraat. In die bijeenkomsten is veel energie gestoken, we werken ergens naartoe’ aldus de TROS-dj en Songfestivalcommentator. Tegenover deze site bevestigde de TROS dat de gesprekken inderdaad nog lopen en dat er wordt gehoopt zo snel mogelijk met nieuws naar buiten te komen.

In juli werd de rust in de songfestivalwereld ineens verstoord toen Anouk zich opwierp als kandidaat voor 2013. Anouk deed een open sollicitatie voor deelname en gaf aan niet mee te willen doen aan een nationale competitie met andere artiesten. Dat was alleen nu net wel het plan van de TROS. Na enige tijd liet TROS-directeur Kuipers echter weten om met Anouk in gesprek te gaan.

Volgens het Algemeen Dagblad heeft de TROS een verzoek neergelegd om de geplande nationale voorrondes uit het uitzendschema te schrappen. Het ging inmiddels zelfs zover dat Daniël Dekker een (weliswaar oud) nummer van Anouk gisteren in de Gouden Uren aankondigde als ‘killersong’. Laat dat nu net precies dezelfde term zijn die Anouk bij haar mogelijke songfestivalinzending gebruikte in juli.

bron: Songfestivalweblog.nl
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
Sorcha
10points Member


Geregistreerd op: 08 Apr 2010
Berichten: 557

BerichtGeplaatst: 16 Sep 2012 17:35:04    Onderwerp: Reageren met citaat

Toch vreemd dat Anouk daar iets heel anders op te zeggen heeft. Die postte dit op haar facebook profiel:

"Goh, ik lees nu overal dat ik nu toch mee ga doen aan het Songfestival. Ik zit hier lekker in het zonnetje in L.A. en weet van niks. Succes ermee."

(Deze hele houding geeft ook gelijk weer waarom ik Anouk liever NIET naar Zweden zie gaan. Althans niet voor het Songfestival..)
_________________
Always look on the bright side of life.. tudu,, tudu tudu tudu....
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 17 Sep 2012 11:05:33    Onderwerp: Reageren met citaat

Inderdaad. Dat berichtje kwam ik ook tegen dit weekend. In mijn ogen kan dit alleen maar betekenen dat de communicatie niet echt vloeiend is. Waarschijnlijk is er een optie waar de Tros enthousiast over is, maar Anouk zichzelf de tijd heeft gegeven om er nog een paar nachtjes over te slapen op een zonnig strand. Hoe moeten we dit anders interpreteren?

Vooral dat "succes ermee" stoort me. Wat dachten jullie anders van Paul Turner? Volgens mij -indien er een killersong voor hem kan worden gemaakt- ook geen slechte keuze!
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
EURobin
12points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 1045
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: 17 Sep 2012 11:40:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Mja, een raar verhaal. Ik kan me ook weer niet voorstellen dat de Tros (en NPO) maar wat onzin de wereld in helpen... Waarom zouden ze, de Tros is al niet zo populair (Wat het ESF betreft). Anouk heb ik altijd best goed gevonden, maar ook een beetje vaag, dus van haar kan ik me eerder voorstellen dat ze zo reageert, al zie ik het nut er niet van in.

Een andere mogelijkheid kan natuurlijk ook zijn dat de media woorden weer flink verdraait heeft. Misschien heeft de Tros wel gewoon geïnformeerd bij de NPO of ze eventueel alle voorrondes kunnen schrappen voor het geval dat. En Anouk heeft lange tijd geleden al gezegd dat ze alleen mee wil doen als ze de enige is.. Met andere woorden, er is misschien 'nieuws' gecreëerd uit dingen die we al wisten. Maar vaag blijft het.

djSharkeY schreef:

Vooral dat "succes ermee" stoort me. Wat dachten jullie anders van Paul Turner? Volgens mij -indien er een killersong voor hem kan worden gemaakt- ook geen slechte keuze!


Ja precies, dat 'succes ermee' klinkt niet echt fijn. Het boeit haar absoluut totaal niet denk ik. Misschien dan toch maar een kans geven aan goeie (onbekendere) deelnemers die er echt voor willen gaan, maar dit keer graag een écht open inschrijving!

En wat betreft Paul Turner, ik vind hem altijd wel een leuke, aparte artiest. Ik twijfel alleen wat betreft het Songfestival. Misschien kan het hartstikke goed werken hoor, maar de laatste jaren is Nederland vaak voor de dag gekomen met apart (uitziende) figuren.. Niet dat hij niet serieus is, maar wij kennen hem goed, Europa denkt (in 3min) misschien wederom dat we niet serieus zijn en maar wat geks sturen. Het ligt natuurlijk helemaal aan de uitvoering, de stem en het nummer dus wie weet...

Het valt me wel op dat de laatste jaren wat normalere ballads en up-tempo/dance nummes in de top5 staan. Muv de Russische oma's dan, maar da's een verhaal apart gok ik. Ikzelf zou dit keer liever iets geweldigs maar serieus/degelijks zien voor Nederland, iets zonder grootse risico's, maar gewoon iets waar je niet om heen kan, en wat iedereen goed kan vinden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 18 Sep 2012 10:00:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Via Sietse Bakker en René Romkes (toch echte eurovisie-grootheden namens Nederland) begrijp ik vandaag dat Anouk weldegelijk ons land gaat vertegenwoordigen. Albert Verlinde bevestigt dit verhaal ook. De NPO is nog bezig om roostertechnisch alles om te gooien, omdat er dus geen voorrondes komen met een grote finale. Hoe het nummer of meerdere nummers dan gepresenteerd gaan worden is niet helemaal duidelijk, maar René wil wel kwijt dat Anouk er in ieder geval bij betrokken is.

Het lijkt de politiek wel. Er hangt gewoon een groot mistgordijn om dit Nederlandse seizoen heen. Misschien is het ook wel afleiding. Wat me namelijk opvalt is dat de heren ZEER enthousiast zijn (nu al) over dit seizoen en dat heb ik ook nog niet eerder meegemaakt.

Wat zou het mooi zijn als Anouk het zou moeten opnemen tegen Caro Emerald en Sharon den Adel in de NSF van 2013. Maar zo ver zullen ze wel niet gaan bij de TROS..

Wink
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
Danonovic
7points Member


Geregistreerd op: 08 Feb 2011
Berichten: 237

BerichtGeplaatst: 19 Sep 2012 21:05:02    Onderwerp: Reageren met citaat

Jammer zeg! Ik had denk ik een open inschrijving leuker gevonden! Meer muziek, meer om echt naar te moeten luisteren. Nu maar hopen dat die liedjes van anouk niet tegenvallen,,, Anders wordt het weer een drama..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
EURobin
12points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 1045
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: 20 Sep 2012 11:33:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Danonovic schreef:
Jammer zeg! Ik had denk ik een open inschrijving leuker gevonden! Meer muziek, meer om echt naar te moeten luisteren. Nu maar hopen dat die liedjes van anouk niet tegenvallen,,, Anders wordt het weer een drama..


Mja, het ligt eraan, als Anouk echt een killersong heeft waarmee ze zou kunnen winnen, dan mag ze zeker gaan van mij. Maar idd, het kan zomaar zijn dat we weer blij gemaakt worden met een dooie mus hehe, zoals de afgelopen 5, 6, 7 jaar Smile Ik weet nog goed dat de Toppers, Pierre Kartner, de 3JS, de Mol etc min of meer zeiden: Ja maar nu hebben we een nummer dat gaat scoren. En bij het NSF bleek al gauw dat het allemaal dooie mussen waren Smile

Mochten er toch voorrondes komen, dan graag écht een open inschrijving. En niet zoals vorig jaar toen alleen Tros/de Mol artiesten gekozen werden (alsof we dat niet doorhadden haha). Met het gevolg dat veel betere, hippere en vooral kansrijkere nummers de prullenbak in gingen. Wat was dat een gemiste kans zeg!

Bij voorrondes ben ik alleen wel een beetje bang dat we weer verkeerde nummers kiezen. Afgelopen NSF was denk ik toch Rafaella een betere keuze geweest, zo'n nummer/act heeft een breder draagvlak. Of Joan had gewoon zonder tooi moeten gaan, met een goede act, en een goede dag qua stem.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
EURobin
12points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 1045
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: 20 Sep 2012 11:54:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Er wordt een nieuwe kamervoorzitter gekozen... Ik hoop op Khadija Arib. Vind haar wel een serieuze, welbespraakte, vriendelijke vrouw, daarnaast ziet ze er charmant uit. Een charmant uiterlijk is voor zo'n functie best belangrijk vind ik.

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 20 Sep 2012 12:20:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Het zal weer niet meevallen om Gerdi Verbeet op te volgen. Aangezien de VVD de minister-president gaat leveren, verwacht ik wel dat het PvdA het voorzitterschap terug krijgt. Ik ben wel benieuwd naar de nieuwe tweede kamer!

Vanochtend las ik dat de jeugdwerkeloosheid schrikbarend stijgt. Hoe handig is het dan om nu met een 50+ partij in de kamer te zitten. Eigenlijk ben ik gewoon vreselijk tegen deze vormen van polarisatie, al heeft het natuurlijk ook wel zijn charme in het parlement al die splinterpartijtjes!

Mr. Green
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Songcontest.nl Forumindex -> De Troubadour Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 61, 62, 63 ... 65, 66, 67  Volgende
Pagina 62 van 67

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.