Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Sorcha 10points Member
|
Geplaatst: 12 Apr 2010 16:43:01 Onderwerp: Wat is jouw favoriete sport? |
|
|
De titel zegt het eigenlijk al. Wat is jou favorieten sport(en) om te doen en/of om te zien? |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: 12 Apr 2010 16:43:01 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
djSharkeY Site Admin
|
Geplaatst: 12 Apr 2010 22:30:22 Onderwerp: Re: Wat is jou favoriete sport? |
|
|
Sorcha schreef: | De titel zegt het eigenlijk al. Wat is jou favorieten sport(en) om te doen en/of om te zien? |
Ik kijk graag sport. Vooral evenementen als WK, EK Voetbal, Atletiek, Zwemmen, Olympische Spelen, Schaatsen, Paardensport, Volleybal. Dat alles vooral als er Nederlanders meedoen uiteraard!
In het verleden heb ik aan Badminton en Zwemmen gedaan. En nu ik eraan denk: Ik zou wel weer eens mogen gaan sporten ja... _________________ FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026 |
|
Terug naar boven |
|
|
EURobin 12points Member
|
Geplaatst: 18 Apr 2010 17:08:43 Onderwerp: Re: Wat is jou favoriete sport? |
|
|
djSharkeY schreef: |
Ik kijk graag sport. Vooral evenementen als WK, EK Voetbal, Atletiek, Zwemmen, Olympische Spelen, Schaatsen, Paardensport, Volleybal. Dat alles vooral als er Nederlanders meedoen uiteraard!
In het verleden heb ik aan Badminton en Zwemmen gedaan. En nu ik eraan denk: Ik zou wel weer eens mogen gaan sporten ja... |
Dat heb ik idd ook! Hou vooral van al die grote sportieve evenementen. Vind het echt super dat er een WK aan komt!
Hmm, zelf heb ik ook erg veel gesport en ook de laatste tijd wat minder.. Misschien moeten we samen eens gaan zwemmen Sharkey?! |
|
Terug naar boven |
|
|
djSharkeY Site Admin
|
Geplaatst: 18 Apr 2010 20:39:44 Onderwerp: Re: Wat is jou favoriete sport? |
|
|
EURobin schreef: | Hmm, zelf heb ik ook erg veel gesport en ook de laatste tijd wat minder.. Misschien moeten we samen eens gaan zwemmen Sharkey?! |
De zomer komt er weer aan.. Dan kunnen we wel weer eens een duik nemen in de plassen!
Zou je in Noorwegen ook kunnen zwemmen? _________________ FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026 |
|
Terug naar boven |
|
|
|