Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
djSharkeY Site Admin
|
Geplaatst: 18 Apr 2010 21:42:24 Onderwerp: Mijn Huisdier |
|
|
Heb je huisdieren? Laat het weten!
Zelf heb ik momenteel geen huisdieren. Als alleenstaande man die veel weg is, vond ik het niet gepast om een huisdier te hebben. Nu ik een relatie heb, wil ik in de toekomst wel dieren. Het is gek: Maar ik vind zowel honden als katten leuk.
Thuis hebben we twee honden gehad. De eerste was een kruising tussen een Herder en een Spaniel. Hij heette Pasja en was enorm lief! De tweede was een kruising tussen een Fox en een Kees en was enorm brutaal en waaks, maar voor de gezinsleden wel erg lief..
Verder hebben we ook een papegaai gehad (Coco), konijnen, cavia's, en in de vijver vissen, kikkers en schildpadden. Dan noem ik nog niet de tijd dat het huis vol stond met Wandelende Takken..! _________________ FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026 |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: 18 Apr 2010 21:42:24 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
Sorcha 10points Member
|
Geplaatst: 18 Apr 2010 22:38:52 Onderwerp: |
|
|
Klinkt als een gezellige dierenbende!
Wij hebben tot nu toe 3 kanaries gehad, allemaal Piet. Daarnaast hebben we een vijver vol vissen (13 oranje, genaamt 1 t/m 13) en een witte genaamt King Coke.
Voor de rest ben ik ook zowel een honden als katten mens! Alleen Golden Retrievers moet ik niet meer..
O en ik wil een leguaan, maar dat willen mijn ouders dan weer niet..
Laatst aangepast door Sorcha op 3 Jul 2011 23:27:53; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
djSharkeY Site Admin
|
Geplaatst: 18 Apr 2010 22:51:26 Onderwerp: |
|
|
Sorcha schreef: | Klinkt als een gezellige dierenbende!
Wij hebben tot nu toe 3 kanaries gehad, allemaal Piet. Daarnaast hebben we een vijver vol vissen (13 oranje, genaamt 1 t/m 13) en een witte genaamt King Coke. |
King Coke Dat is nu nét de naam die bij zo'n beest past inderdaad!
Sorcha schreef: | O en ik wil een leguaan, maar dat willen mijn ouders dan weer niet.. |
Hoezo willen ze dat niet dan? Lijkt me wel heel gaaf!!
Mijn schoonzus heeft een Vlaamse Reus (meneer Dribbel) en een kat genaamd Ome Bram, maar ik noem hem Brammetje. Die is echt zo ontzettend lief.. Hij heeft ook een beetje hondenstreken, zoals heel erg veel aandacht vragen als ik daar op visite kom!
Ik vind het bij katten fascinerend en tevens vaak hilarisch wat ze allemaal kunnen doen met een simpel bolletje wol.. _________________ FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026 |
|
Terug naar boven |
|
|
Sorcha 10points Member
|
Geplaatst: 18 Apr 2010 23:32:50 Onderwerp: |
|
|
Ze willen geen leguaan omdat me moeder als de dood is voor dat soort dieren.
Mooie namen heeft je schoonzus ze gegeven!
Het is inderdaad gaaf om te zien wat katten met een bolletje wol kunnen doen. En niet alleen met een bolletje wol, alles waar ze mee kunnen spelen |
|
Terug naar boven |
|
|
djSharkeY Site Admin
|
Geplaatst: 19 Apr 2010 11:02:54 Onderwerp: |
|
|
Mja.. Dat zie je vaak met moeders.. Mijn broer had er een handje van om ook liefhebber te zijn van dergelijke dieren en mijn moeder vond het doodeng. Op een gegeven moment had mijn broer een terrarium met axelotten, een soort amfibie-achtige salamanders. Fascinerend, alleen durfde mijn moeder de kamer van mijn broertje niet meer in..
Ik ben echt dol op katten. Ze zijn vaak zo grappig en eigenwijs als ze aan het spelen zijn. Ik hou wel van dieren met een beetje karakter.. _________________ FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026 |
|
Terug naar boven |
|
|
Sorcha 10points Member
|
Geplaatst: 19 Apr 2010 17:19:39 Onderwerp: |
|
|
axelotten zijn zo mooi! Ben haast jaloers op je broertje
Katten hebben inderdaad genoeg karakter ja. Maar dat maakt ze inderdaad geweldig
|
|
Terug naar boven |
|
|
djSharkeY Site Admin
|
|
Terug naar boven |
|
|
Sorcha 10points Member
|
Geplaatst: 19 Apr 2010 21:28:26 Onderwerp: |
|
|
Een van mijn all time favorites:
Ik mag hier zeker geen apart topic voor starten? *kijkt lief*. |
|
Terug naar boven |
|
|
djSharkeY Site Admin
|
Geplaatst: 20 Apr 2010 08:15:15 Onderwerp: |
|
|
Sorcha schreef: | Ik mag hier zeker geen apart topic voor starten? *kijkt lief*. |
Natuurlijk mag jij dat, Sorcha _________________ FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026 |
|
Terug naar boven |
|
|
Sorcha 10points Member
|
Geplaatst: 29 Apr 2010 20:26:39 Onderwerp: |
|
|
Issie niet lievv! (*hartje smiley*) |
|
Terug naar boven |