Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


WK Voetbal 2010
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Songcontest.nl Forumindex -> Sport
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 29 Jun 2010 10:43:31    Onderwerp: Reageren met citaat

De Brazilianen verwachten niet veel problemen met oranje.. Misschien is dat wel de Nederlandse taktiek dit jaar: Nederland onderschatten! Mr. Green

De doelpunten van Robben en Snijder (prachtig werk vooraf van Kuyt) waren fraai, maar minstens zo geweldig waren de fantastische reddingen van Stekelenburg, die zich hiermee definitief uit de schaduw van beroemde Van der Sar heeft gewerkt. Mijn grote complimenten! Cool
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger







Geplaatst: 29 Jun 2010 10:43:31    Onderwerp:

Terug naar boven
Sorcha
10points Member


Geregistreerd op: 08 Apr 2010
Berichten: 557

BerichtGeplaatst: 30 Jun 2010 20:21:47    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik verwacht eigenlijk ook dat we tegen Brazilië niet gaan winnen... Je hebt trouwens helemaal gelijk wat Stekelenburg betreft. We hebben weer een geweldige keeper! Het van der Sar niveau heeft hij nog niet, maar dat gaat denk ik wel komen Very Happy (Voor zover ik verstand heb van voetbal dan wel...)

Sevein schreef:
Robben is een held... *insert worship smiley*

En nu de Brazilianen.... het zal mij benieuwen... iig kunnen we de wedstrijd zien in braziliaanse temperaturen Cool


Helaas wel ja... Sad
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 30 Jun 2010 21:15:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Opnieuw ben ik genoodzaakt de wedstrijd te volgen op mijn werk. Maar het goede nieuws is dat ik het in ieder geval kan volgen! Uiteraard samen met mijn onafscheidelijke vuvuzela! Wink
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
Sevein
5points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 135

BerichtGeplaatst: 30 Jun 2010 21:17:18    Onderwerp: Reageren met citaat

djSharkeY schreef:
Opnieuw ben ik genoodzaakt de wedstrijd te volgen op mijn werk. Maar het goede nieuws is dat ik het in ieder geval kan volgen! Uiteraard samen met mijn onafscheidelijke vuvuzela! Wink


als we winnen, breek je dat k**** ding dan door midden?? Angel
_________________
Carpe diem
Dolce far niente
Tempus fugit
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 30 Jun 2010 21:24:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Sevein schreef:
djSharkeY schreef:
Opnieuw ben ik genoodzaakt de wedstrijd te volgen op mijn werk. Maar het goede nieuws is dat ik het in ieder geval kan volgen! Uiteraard samen met mijn onafscheidelijke vuvuzela! Wink


als we winnen, breek je dat k**** ding dan door midden?? Angel


Ik breek hem hooguit doormidden als we in de finale winnen van Duitsland! In alle andere gevallen houd ik hem als souvenir.. Cool
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
Sorcha
10points Member


Geregistreerd op: 08 Apr 2010
Berichten: 557

BerichtGeplaatst: 30 Jun 2010 23:54:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Hahaha xD

Zou cool wezen als we tegen DE moeten..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 1 Jul 2010 13:53:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Eerst maar eens Brazilië afwachten.. Oranje schijnt geoefend te hebben op penalty's. Je weet immers maar nooit! Het binnenbrandje Van Persie is blijkbaar ook geblust, gelukkig maar. Een voetbalspeler stijgt pas echt boven zichzelf uit, als hij beseft dat hij in dienst staat van het team en dus niet andersom... Wink
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
EURobin
12points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 1045
Woonplaats: NL

BerichtGeplaatst: 1 Jul 2010 15:42:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik lees ook overal dat Brazilië denkt dat het een makkie gaat worden. Zelf zou ik zoiets nooit zeggen, je moet de tegenstander niet zo onderschatten, maar ja, misschien maar goed ook, de wereld verwacht niets van Nederland (terwijl Nederland in alle kwalificatiewedstrijden naar het WK en op het WK tot nu toe geeneen wedstrijd verloren heeft...) Zo slecht als de wereld denkt dat we zijn, zijn we dus feitelijk niet, hopelijk maken ze het de zelfingenomen Brazilianen dus moeilijk Very Happy En daarnaast... waarom zou het geluk wederom, zoals altijd met de Brazilianen zijn? Waarom niet eens met een ander land?

Gelukkig krijgt Nederland ook veel steun zoals van de buurtjes aan de andere kant van de Noordzee:
http://www.mirror.co.uk/news/top-stories/2010/06/29/our-man-decides-to-go-dutch-115875-22368605/
Very Happy Erg grappig, hier zijn nog meer van die leuke artikeltjes voor/door Nederland te vinden:
http://www.drasties.com/?cat=6
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sevein
5points Member


Geregistreerd op: 09 Apr 2010
Berichten: 135

BerichtGeplaatst: 2 Jul 2010 23:13:36    Onderwerp: Reageren met citaat

EURobin schreef:
Ik lees ook overal dat Brazilië denkt dat het een makkie gaat worden. Zelf zou ik zoiets nooit zeggen, je moet de tegenstander niet zo onderschatten, maar ja, misschien maar goed ook, de wereld verwacht niets van Nederland (terwijl Nederland in alle kwalificatiewedstrijden naar het WK en op het WK tot nu toe geeneen wedstrijd verloren heeft...) Zo slecht als de wereld denkt dat we zijn, zijn we dus feitelijk niet, hopelijk maken ze het de zelfingenomen Brazilianen dus moeilijk Very Happy En daarnaast... waarom zou het geluk wederom, zoals altijd met de Brazilianen zijn? Waarom niet eens met een ander land?



Voila....je hebt gelijk EURobin.. Cool
we hebben gewonnen en we moeten dinsdag tegen Uruguay zonder Suarez .... koppen erbij houden.... we zijn er nog nooit zo dichtbij geweest als nu Very Happy

djSharkeY schreef:
Sevein schreef:
djSharkeY schreef:
Opnieuw ben ik genoodzaakt de wedstrijd te volgen op mijn werk. Maar het goede nieuws is dat ik het in ieder geval kan volgen! Uiteraard samen met mijn onafscheidelijke vuvuzela! Wink


als we winnen, breek je dat k**** ding dan door midden?? Angel


Ik breek hem hooguit doormidden als we in de finale winnen van Duitsland! In alle andere gevallen houd ik hem als souvenir.. Cool


Vandaag met de shark afgesproken dat de vuvuzela niet doormidden hoeft, tenzij we verliezen.... maar ik heb geconstateerd dat dat ding sowieso al doormidden kan..... Cool
_________________
Carpe diem
Dolce far niente
Tempus fugit
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
djSharkeY
Site Admin


Geregistreerd op: 14 Mrt 2010
Berichten: 1613
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: 3 Jul 2010 12:20:22    Onderwerp: Reageren met citaat

YEEEAAAHHHHHH!!!!!!!!! Wow.. Sprakeloos.. Nederland op zijn sluwst. Ik heb haast nog nooit zo'n zenuwslopende wedstrijd meegemaakt! Wat werden die Brazilianen gek op het eind! Mr. Green

Terecht Sevein: Nederland is nog nooit zo dichtbij geweest, dus kop erbij houden. Of zoals Wesley Snijder na afloop zei: "Ik wil hier niet een halve week blijven om voor een derde of vierde plaats te spelen..." Dat de jongens die gedachte mogen koesteren.

Ik had echt kippevel gisteren. Soms ben ik zo trots op Nederland! Cool
_________________
FACEBOOK: http://www.facebook.com/djsharkey026
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Dit subforum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Songcontest.nl Forumindex -> Sport Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Pagina 4 van 5

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.