Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
katleen
|
Geplaatst: 23 Jan 2021 21:29:38 Onderwerp: |
|
|
Geen van beide. Een beetje facet atrose in mijn bekken maar ni veel. Ik heb die slijmbeursontsteking nu al meer dan 3j en ben het moe. |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 23 Jan 2021 21:29:38 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
 |
Gerd

|
Geplaatst: 24 Jan 2021 11:35:08 Onderwerp: |
|
|
Raar, ik heb het beide. Ik heb nu erg veel last van duimartrose, ik verga van de pijn in mijn duim en moet dringend een afspraak maken maar zie weer op tegen een operatie pffff. Dat stopt niet hoor, hoe ouder je wordt hoe meer kwalen je krijgt. |
|
Terug naar boven |
|
 |
katleen
|
Geplaatst: 25 Jan 2021 19:32:19 Onderwerp: |
|
|
In mijn vingers heb ik lichte artrose en soms wel wat last van mijn duim.
Ik ken al iemand die zich aan 2 kanten aan de duim heeft laten opereren maar heeft nu nog meer pijn. Een operatie is niet altijd beter. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Gerd

|
Geplaatst: 26 Jan 2021 11:00:13 Onderwerp: |
|
|
Oei Katleen echt? Ik moet echt dringend gaan want het wordt met de dag erger. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Katrien

|
Geplaatst: 29 Jan 2021 10:07:16 Onderwerp: |
|
|
heb je dan al een afspraak gemaakt??? |
|
Terug naar boven |
|
 |
Gerd

|
Geplaatst: 29 Jan 2021 15:51:34 Onderwerp: |
|
|
Maar nee, je kent me toch? Ik moet er echt werk van maken.
Vandaag heb ik twee 'bolletjes' uit mijn gezicht laten halen. Eentje naast mijn oog en nog eentje zijkant neus.
John heeft zijn spataders laten wegspuiten. Dan nieuwe lampen voor de keuken (boven het keukenblad) die lamp was beginnen sputteren. En wat rongelopen omdat John moet bewegen, ik ben stikkapot nu. Ik ga nu nog mosselen met frit (Airfryer) klaar maken. Apropos, wij kunnen die al niet meer missen, John kan nu eindelijk zelf iets klaarmaken hahaha. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Katrien

|
Geplaatst: 29 Jan 2021 18:32:32 Onderwerp: |
|
|
haha dan heb je echt een goede koop gedaan! |
|
Terug naar boven |
|
 |
Gerd

|
Geplaatst: 29 Jan 2021 18:53:42 Onderwerp: |
|
|
Ja, de fritten zijn lekker, en ik heb er ook al groenten in klaargemaakt. Het is wel zo dat er alleen een soort grilletje bij zit zodat je wel fritten kunt bakken maar geen pot voor groenten of pizza of zo, dat moet je er nog bijkopen. Dat wist ik dus niet. Maar het is wel handig. Broodjes zijn direct gebakken en heel lekker , je moet niet voorverwarmen dus spaar je ook elektriciteit uit. |
|
Terug naar boven |
|
 |
katleen
|
Geplaatst: 1 Feb 2021 19:26:54 Onderwerp: |
|
|
Ik mag morgen met ons moeder naar de neuroloog. Die wordt al 2 weken zot van de pijn in haar mond. Eerst naar de tandarts geweest, alles ok.
Naar de huisarts, ziet hij blaasjes in de wang: slijmvliesontsteking.Heeft ze een speciaal spoelmiddel voor gekregen.
Pijn wordt steeds erger en zit nu in het kaakgewricht. Dus nu zou daar een zenuw geklemd zitten denken ze. Alleen koud water in haar mond verzcht de pijn wat. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Katrien

|
Geplaatst: 2 Feb 2021 10:03:27 Onderwerp: |
|
|
als neuroloog het niet weet overweeg dan ook eens een osteopaat.
Heb zo als tiener heel vaak oorpijn gehad. Zelfs mijn wijsheidstanden die helemaal nog niet doorkwamen zijn toen verwijderd omdat ze dachten dat het daardoor kon komen. Uiteindelijk bij osteopaat terecht gekomen. Die ontdekte dat mijn kaakgewricht niet mooi in de kom bewoog en dus regelmatig een rand raakte wat de pijn veroorzaakte.
Maar hoop dat ze snel iets voor je mama vinden om de pijn weg te nemen. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Gerd

|
Geplaatst: 2 Feb 2021 11:55:57 Onderwerp: |
|
|
Kaakgewricht dat is waarschijnlijk artrose Katleen. Of osteoporose. Ik zou het meer die richting uitzoeken, ik begrijp niet goed wat de neuroloog daar kan aan doen, of heb ik het mis? |
|
Terug naar boven |
|
 |
katleen
|
Geplaatst: 2 Feb 2021 19:00:15 Onderwerp: |
|
|
Het is de zenuw die vertrekt aan het oor. Deel 1 loopt omhoog boven het oog, deel 2 richting de bovenkaak en deel 3 richting de onderkaak. Tegen die zenuw loopt een bloedvat en door het kloppen daarvan geraakt die zenuw geïriteerd.
Nu moet ze de 18de in de MRI scan om te kijken of er niks gekneld zit. Het is gekend maar de oorzaak kennen ze niet. Nu moet ze zwaar pijn medicatie nemen maar voorlopig helpt enkel koud water in de mond nemen. Ze ziet echt af. Gelukkig kan ze slapen is ze redelijk pijnvrij in de voormiddag maar dan wordt het erger. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Katrien

|
Geplaatst: 3 Feb 2021 10:22:55 Onderwerp: |
|
|
Als ik veel spierspanning heb, dan heb ik ook druk op mijn slapen en dat geeft ook zenuwpijn. Ik kan daar ook tandpijn van hebben of uitstraling verder in mijn hoofd waardoor ik 's avonds last heb om mijn hoofd op mijn kussen te leggen. Gelukkig helpt diazepam dan wel, maar dat neem ik nooit overdag.
Als je ma zoveel pijn ervan heeft is het nog lang wachten hé
En dan binnenkort de operatie van Dirk er nog bij. Zal zware tijd voor je zijn. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Gerd

|
Geplaatst: 3 Feb 2021 15:17:51 Onderwerp: |
|
|
Amai Katleen, er is vanalles aan de hand bij jou de komende dagen. Ik hoop dat ze je moeder kunnen helpen want pijn in je hoofd, waar dan ook, is heel erg. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Gerd

|
Geplaatst: 8 Feb 2021 14:21:10 Onderwerp: |
|
|
Wat we vandaag gedaan hebben? Sneeuw ruimen en proberen in de auto te geraken Laat ik eens één keer geen sneeuwbanden steken dit jaar, kunnen we alleen met het buske rijden nu en omdat dat buiten staat ??? |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 8 Feb 2021 14:21:10 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|