Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Gerd

|
Geplaatst: 21 Mei 2017 20:04:44 Onderwerp: Jo en Katrien |
|
|
Het loopt momenteel niet goed met onze Jo en Katrien
Wendy is nog altijd bezig met zich te moeien en overal te verschijnen en te bellen en volgens Katrien is onze Jo te soft en kan zij het niet meer aan . Wendy belt te pas en te onpas om één van de kinderen te spreken , dreigt onze Jo dat hij binnen twee jaar onze Len niet meer gaat zien enz.....
John en ik begrijpen niet dat Katrien onze Jo niet meer steunt en denken dat er meer speelt . Onze Jo is veel te braaf , elke week bloemen kopen , kuisen , koken en aan het huis werken en die wordt nooit boos . Ik heb daar zo'n medelijden mee en zit die nu maar te pushen om geen telefoons meer aan te pakken van Wendy en die te mijden . Vanmorgen heeft die zeven keer naar onze Jo gebeld en toen beginnen naar Katrien bellen maar ze spreekt daar niet tegen pffff. Wendy stookt ook de kindjes op tegen Katrien , die ging die van de week van school halen omdat onze Jo nog in meeting zat en onze Len werd bijna hysterisch Die hebben dus samen een huis gekocht en daar twee jaar dag en nacht aan gewerkt tot het af is en nu dit . Ik zou ons verlof afzeggen want Katrien wil niet mee naar de communimis van ons Mia en onze Jo staat daar dan alleen . Onze Yves zit in spanje en wij in tenerife Triestig hé ? En onze Jo zegt dat hij niet meer opnieuw begint op zijn 40 jaar , dat zou de derde keer zijn. |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 21 Mei 2017 20:04:44 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
 |
Katrien

|
Geplaatst: 22 Mei 2017 08:55:05 Onderwerp: |
|
|
Ik begrijp Katrien ook wel een beetje dat ze het beu wordt.
Jo moet wat meer haar op zijn tanden krijgen. Zo gemakkelijk kan Wendy hem zijn kinderen niet afpakken voor de rechtbank. Dat mens is zo zielig!
Je verlof afzeggen gaat niet veel helpen vrees ik. Tijdens de mis zal ze haar wel inhouden zeker? Ik hoop dat ze nog willen vechten voor hun relatie en dat iemand Wendy nog eens heel goed op haar plaats zet! |
|
Terug naar boven |
|
 |
katleen
|
Geplaatst: 22 Mei 2017 09:18:25 Onderwerp: |
|
|
Ja triestig allemaal. Hij gaat Katrien toch moeten bewijzen dat zij nu op de eerste plaats komt hé. Laat Katrien Wendy desnoods aangeven voor stalking.
Ik hoop voor jullie dat het goed komt maar ik kan Katrien heel goed begrijpen, je mag iemand super graag zien maar dit houdt geen mens vol. Jammer in deze wereld maar met braaf zijn kom je er niet. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Gerd

|
Geplaatst: 22 Mei 2017 15:47:30 Onderwerp: |
|
|
Vanmorgen was het weeral prijs . Onze belde een beetje in paniek denk ik . Hij wil vanmorgen de kinderen naar school doen en onze Len wil absoluut dat 'spinningdingske' halen thuis en hoe onze Jo ook zijn best doet om die om te praten het had geen zin . Hij dus naar Wendy , die kinderen vliegen met twee binnen bij haar maar komen niet meer buiten. Het was hoog tijd voor school , onze Jo dus binnen . En die kinderen stonden daar met twee te wenen Onze Jo kreeg die niet meer mee want die "waren over hun toeren" !!!!!! Zij zou naar de politie stappen en zeggen dat onze Jo die kinderen mishandelde . Onze Jo kon weer niks doen dan vertrekken daar . Ik ben dan naar school gereden en ben aan de directrice gaan vragen of ons kinderen op school waren en heb daar alles uitgelegd en maar wenen ondertussen pffff , ik was kapot , echt waar . Ik haat dat mens . Onze Jo is toch zo'ne brave en die wordt nu van alle kanten aangevallen omdat 'm overal wil goed doen Hij staat tussen de kinderen en Katrien en het loopt langs beide kanten mis. |
|
Terug naar boven |
|
 |
katleen
|
Geplaatst: 22 Mei 2017 19:05:51 Onderwerp: |
|
|
Ik vind het wel moedig van jou om in de school te gaan praten. Wat zei de directrice eigenlijk?
Het wordt hoog tijd dat jullie eens samenspannen en ergens klacht gaan indienen en van jullie afbijten op de één of ander manier want ze blijft jullie levens kapot maken |
|
Terug naar boven |
|
 |
Gerd

|
Geplaatst: 23 Mei 2017 07:22:28 Onderwerp: |
|
|
Die heeft heel goed geluisterd en me met raad bijgestaan . Ik was helemaal in paniek . Aan mijn kinderen en kleinkinderen moeten ze niet raken . |
|
Terug naar boven |
|
 |
Patty

|
Geplaatst: 27 Mei 2017 18:40:29 Onderwerp: |
|
|
Oei, Gerdje.
Tja, de enige raad die ik ook maar kan geven is dat Jo zich niet mag laten doen. Ma ja, als dat niet in zijn aard ligt, ...
Kan Jo niet in therapie gaan? Ik begrijp wel dat die situatie voor iemand heel moeilijk kan zijn.
Ik spreek uit ervaring. Pol gaat lopen van iedere discussie en confrontatie. Ik krijg ook zo het gevoel dat hij niet voor mij opkomt. En toch ziet hij me graag. Maar we hebben daar al veel ruzie rond gemaakt. Vandaar dat ik Katrien ook begrijp. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Gerd

|
Geplaatst: 8 Jun 2017 16:22:24 Onderwerp: |
|
|
Wij hebben meer het gevoel dat ze iets zoekt om onder alles uit te komen . Als je iemand graag ziet dan geef je het toch zo maar niet op ? Onze Jo legt gewoon de rode loper voor haar uit , elke week bloemen, alles wat ze wilt gebeurt zo . En nu hoor ik nog meer want die zegt nooit iets ....... rusten kan niet , hij moet altijd maar werken en verder doen. Kreeg zelfs van haar vader naar zijn voeten omdat er in de tuin iets in de grond stak en de freez bleef vasthaken . Hoe kan onze Jo weten wat er daar onder de grond zit ? En hij kwam net van zijn werk . Ook in het weekend werken , geen ontspanning voor hem . Katrien kan het heel goed uitleggen en vonden dat zij gelijk had maar onze Jo zat daar zo verweest te kijken en zei niks. Nu is hij hier geweest en heeft ook zijn uitleg gedaan. Ik denk dat hij er zich al bij neergelegd heeft. Het probleem blijft het huis. Ik kan niet zomaar voor één kind een huis kopen en voor het ander niet. Staat hij weeral eens op straat pfff . Voorlopig blijven ze beide daar wonen . Katrien heeft haar job opgezegd en is aan het werken bij haar broer die een camping gekocht heeft met taverne en feestzaaltje . Maar er komt bijna geen volk , alleen in het weekend bij mooi weer op het terras . Zij wil er vanalles organiseren om volk te lokken . Wij stellen ons vragen  |
|
Terug naar boven |
|
 |
Katrien

|
Geplaatst: 8 Jun 2017 17:14:08 Onderwerp: |
|
|
en het leek zo'n droomkoppel.
Jo gaat toch moeten doen wat het beste is voor hem en zijn kinderen.
Niet de slimste keuze van Katrien om nu in een onzekere job te stappen.
Dat Jo maar weer niet al zijn geld in een vrouw steekt om dan alleen achter te blijven. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Gerd

|
Geplaatst: 9 Jun 2017 09:51:52 Onderwerp: |
|
|
Ik vrees dat hij dat al gedaan heeft , in het huis dan toch . Hij dacht natuurlijk weer dat het dit keer voor goed was . Dachten wij ook. Zondag was het communie en Katrien is niet meegegaan . Zat die gast daar alleen . John vindt dat zij hem laat vallen gelijk een blok en staat volledig achter onze Jo. Ik weet niet hoe het gaat aflopen , we moeten afwachten . Ik heb haar niet meer gezien of gehoord. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Patty

|
Geplaatst: 9 Jun 2017 18:08:39 Onderwerp: |
|
|
Ocharme Jo. |
|
Terug naar boven |
|
 |
katleen
|
Geplaatst: 9 Jun 2017 20:13:55 Onderwerp: |
|
|
Ocharme toch. Hier al juist van hetzelfde. Tessa is terug gekomen na een week en nu is het alweer ambras. Hij heeft haar altijd haar goesting gegeven en nu is hij de egoïst en heeft zij altijd moeten doen wat hij wil. Zij wil kunnen gaan en staan waar ze wil zonder dat te zeggen tegen hem.
Verschrikkelijk. Waar gaat dat naar toe met de wereld en wederzijds respect kennen ze niet meer. Of iets over hebben voor elkaar pffff |
|
Terug naar boven |
|
 |
Gerd

|
Geplaatst: 9 Jun 2017 21:10:16 Onderwerp: |
|
|
Ja het is erg . Katrien wil onze Jo uit het huis maar hij weet nog niet wat hij moet doen . Nu wil zij dat haar vader betaald wordt voor het werk dat hij daar gedaan heeft maar onze Jo heeft daar ook twee jaar dag en nacht gewerkt. Ik heb gezegd dat 'm zich niet mag laten doen. Hij is al 10 kilo afgevallen. Zij wil volgens onze Jo bijna alles en hij zo goed als niks. Het is wel zo dat zij meer in het huis gestoken heeft omdat ze al eens een huis verkocht heeft met haar ex . Maar onze Jo heeft ook al jaren afbetaald en meer dan zij omdat hij een pak meer verdient . Ze noemt ons kindjes 'rotjoeng' , door die rotjoeng zijn wij uit elkaar zegt zij voortdurend Daar kan onze Jo niet mee lachen , dat had ik nooit van haar verwacht.  |
|
Terug naar boven |
|
 |
Patty

|
Geplaatst: 9 Jun 2017 22:42:04 Onderwerp: |
|
|
katleen schreef: | Ocharme toch. Hier al juist van hetzelfde. Tessa is terug gekomen na een week en nu is het alweer ambras. Hij heeft haar altijd haar goesting gegeven en nu is hij de egoïst en heeft zij altijd moeten doen wat hij wil. Zij wil kunnen gaan en staan waar ze wil zonder dat te zeggen tegen hem.
Verschrikkelijk. Waar gaat dat naar toe met de wereld en wederzijds respect kennen ze niet meer. Of iets over hebben voor elkaar pffff |
Dat snap ik dus ook niet van Anneleen. Ik ben niet zo een fan van Jorik maar ik vind dat ze eerlijk moet zijn. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Patty

|
Geplaatst: 10 Jun 2017 09:15:16 Onderwerp: |
|
|
Efkes nuanceren. Anneleen zou zo eerlijk met Jorik EN haarzelf moeten zijn om toe te geven dat ze qua levensstijl en meningen mijlenver uit elkaar liggen. Ze zou daar de consequenties van moeten dragen en Jorik niet aan het lijntje houden.
En Jorik is een redelijke domme man om dat niet in te zien. Ik wist niet dat liefde zo blind kan zijn! |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 10 Jun 2017 09:15:16 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|