Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Katrien

|
Geplaatst: 10 Jun 2017 09:37:45 Onderwerp: |
|
|
Oh Gerdje, wat een andere kant die bovenkomt van Katrien!!
En nee hij moet haar pa niet betalen!!! Dan had dat maar op voorhand besproken moeten worden. En als hij weggaat dan moet zij hem maar uitbetalen. Voor er een regeling is moet hij dat niet doen of hij is zeker alles kwijt.
Katleen, als Tessa zo denkt dat gaat ze met geen enkele man ooit kunnen samenwonen. Dit is een beetje onvolwassen gedrag lijkt me.
Ze heeft toch al heel de week voor haarzelf om te gaan en staan waar ze wil?
En Patty, jij zit ook met een specialleke in huis hé
Maar dom van Jorik om bij haar te willen blijven. Ze gaan elkaar toch niet kunnen veranderen (en dat moet ook helemaal niet!) |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 10 Jun 2017 09:37:45 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
 |
Patty

|
Geplaatst: 10 Jun 2017 09:51:43 Onderwerp: |
|
|
Katrien heeft gelijk, Gerdje. Hoe gaat (de andere) Katrien berekenen hoeveel Jo moet betalen? Dat had inderdaad op papier moeten staan. Mijn vriendin heeft dat ook aan de hand gehad. Haar vader had keihard gewerkt in haar huis maar zij heeft aan haar ex daar nooit een vergoeding voor kunnen vragen. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Gerd

|
Geplaatst: 10 Jun 2017 17:21:54 Onderwerp: |
|
|
Onze Jo heeft toch ook elke vrije minuut aan het huis gewerkt , als papa moet betaald worden dan onze Jo ook.
Nee niks op papier. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Katrien

|
Geplaatst: 10 Jun 2017 17:53:03 Onderwerp: |
|
|
die mens heeft dat ook nooit gedaan om geld aan te verdienen vermoed ik, dat is alleen maar omdat ze uiteen wil gaan dat ze dat zegt.
Dat hem maar niks toegeeft gewoon om er allemaal vanaf te zijn! |
|
Terug naar boven |
|
 |
Gerd

|
Geplaatst: 10 Jun 2017 20:39:25 Onderwerp: |
|
|
Ha neen , natuurlijk niet . Ik begrijp niet dat ik niet meer mensenkennis had . Ik schrik nu van wat onze Jo allemaal vertelt
Bv. 14 dagen geleden waren wij daar en John was met de kindjes aan 't voetballen. De bal vloog over het muurtje en ons Mia pakt een tuinstoel , kruipt erop en wil over het muurtje springen maar zakt door die stoel. Ze had haar echt goed pijn gedaan , haar hele bil geschaafd en bloeide ook wat . Nu krijgt onze Jo naar zijn voeten omdat er een stoel kapot is , Mia zal wel met bruut geweld op die stoel gesprongen zijn en dat is echt niet waar hoor. Maar zo'n kunstof stoelen die al 6 jaar winter en zomer buiten staan worden op den duur 'krakkig' en dan val je erdoor. Die vraagt niet of Mia haar pijn gedaan heeft ??? Nee die stoelen waren van haar en nu is er één kapot Ik ken die echt niet meer terug . John is nu zo boos dat hij haar van facebook gegooid heeft. |
|
Terug naar boven |
|
 |
katleen
|
Geplaatst: 11 Jun 2017 15:23:39 Onderwerp: |
|
|
Pff wat een gedoe allemaal seg. Jo en Michaël zijn precies dezelfde....veeeel te braaf. Ik heb ook net gezegd dat een beetje harder moet zijn maar hij zegt:" ik kan het niet" .
Die heeft het ook zo moeilijk en zij gaat maar overal inlichtingen inwinnen en hij blijft haar maar verdedigen. Deze morgen is ze pas om 6 uur thuis gekomen van op stap gaan.
Katrien heeft precies net als Tessa nooit iets gezegd en ontploft de bom. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Gerd

|
Geplaatst: 11 Jun 2017 19:45:04 Onderwerp: |
|
|
Onze Jo is hier de hele namiddag geweest , komen zwemmen en babbelen . We hebben ook goed gelachen hoor . Onze Jo is zo'n geestig verstandig ventje en veel te braaf , ik blijf dat zeggen. Die gaat nooit alleen op stap of zo , die wil ook samenleven met iemand , niet naast elkaar .
We zien wel hoe alles zal verlopen , ik heb gezegd dat hij niet als eerste uit dat huis moet gaan ook al dringt ze aan . |
|
Terug naar boven |
|
 |
Patty

|
Geplaatst: 12 Jun 2017 09:40:02 Onderwerp: |
|
|
Dat is iets wat ik dikwijls aan Anneleen zeg. Nu kan ze nog doen wat ze wil maar eens ze gaat samenwonen moet ze inderdaad weten dat ze dan rekening moet houden met haar vriend/man. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Katrien

|
Geplaatst: 12 Jun 2017 10:10:16 Onderwerp: |
|
|
Gelukkig kan hij nog bij jullie terecht.
Te braaf helpt je echt niet vooruit in deze wereld  |
|
Terug naar boven |
|
 |
Gerd

|
Geplaatst: 12 Jun 2017 12:27:53 Onderwerp: |
|
|
Ja ik denk dat het voor Anneleen moeilijk zal zijn om zich aan te passen .
Ja te braaf is ook niet goed . Hij had van de week het hele huis gestofzuigd , stof afgedaan en gedweild . De volgende dag was alles weer vuil door de kids van Katrien en dan zegt die dat hij meer moet doen in huis Er lagen druppels van iets op de grond en die klein zei tegen onze Jo 'kuist dat eens op jong' , terwijl Katrien dat hoorde . Dat kan toch niet hé ? |
|
Terug naar boven |
|
 |
katleen
|
Geplaatst: 12 Jun 2017 19:40:15 Onderwerp: |
|
|
Pffff op dat vlak ben ik blij dat er hier geen klein mannen zijn. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Gerd

|
Geplaatst: 13 Jun 2017 07:19:24 Onderwerp: |
|
|
Ja daar kan ik inkomen , dat zou veel gemakkelijk zijn voor mij en onze Jo ook. Maar als je ze hebt wil je ze ook niet kwijt  |
|
Terug naar boven |
|
 |
katleen
|
Geplaatst: 15 Jun 2017 18:41:13 Onderwerp: |
|
|
Nee natuurlijk niet. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Patty

|
Geplaatst: 15 Jun 2017 20:19:55 Onderwerp: |
|
|
Waar dan ook, op het werk of thuis, het komt steeds neer op respect hebben voor elkaar. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Gerd

|
Geplaatst: 16 Jun 2017 10:05:18 Onderwerp: |
|
|
Ja dat is zo Pattyke . |
|
Terug naar boven |