Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Katrien

|
Geplaatst: 27 Nov 2017 10:26:22 Onderwerp: Mijn functie bij de triatlonclub |
|
|
Ik heb een paar weken geleden besloten om te stoppen als communicatieverantwoordelijke. Maar ze weten het nog niet. Ik wou wachten tot na de quiz en nu nog even tot na de bestuursvergadering van woensdag zodat Jan niet alle heisa op zijn dak krijgt.
Er zijn altijd wel dingen geweest die moeizaam verliepen of die wat frustraties teweeg brachten, maar de laatste maanden is het echt niet leuk meer. Onze ondervoorzitter begint zich met vanalles te moeien. Jaren vergat die mij telkens nodige info te geven zelfs als ik erom vroeg.
Nu heeft hij een nieuw intern (dus enkel voor de leden) communicatiesysteem op poten gezet en is het plots een dictator geworden.
Dit MOET, dat mag NIET. Geen overleg, geen vorm van respect in manier van communiceren of dankbaarheid voor wat je allemaal doet. Alles is vanzelfsprekend. Ook alle foto's die ze van mij al gekregen hebben.
2 weken geleden kreeg ik een bericht vol met regeltjes ivm de communicatie die mijn emmer helemaal hebben doen overlopen.
Het bericht eindigde over de foto's:
Alle foto’s in opdracht van ATRIAC genomen en met afbeelding van ATRIAC’ers zijn eigendom van ATRIAC en mogen om publicitaire redenen gedeeld worden met vermelding ATRIAC (indien mogelijk).
En toen heb ik al mijn foto's van het Google account gehaald! Die foto's was een gunst. Ik ben vrijwilliger hé, geen betaald personeel en al zeker niet als fotograaf.
Dus iets teveel negativiteit dat ik kan missen. Daarvoor heb ik er teveel tijd en energie ingestoken.
Al enkele mensen zijn op de hoogte, maar die moeten nog zwijgen tot ik het bestuur heb ingelicht. |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 27 Nov 2017 10:26:22 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
 |
Gerd

|
Geplaatst: 27 Nov 2017 12:19:23 Onderwerp: |
|
|
Awel je hebt groot gelijk , zo zou ik het ook zitten hebben . Geen respect , geen fotograaf meer en zeker niet onbetaald. Dat had ik helemaal niet gedaan als ik jou was . Goeie beslissing al zal die je wel pijn doen dat het zo moet verlopen .
XXX |
|
Terug naar boven |
|
 |
Katrien

|
Geplaatst: 27 Nov 2017 14:19:08 Onderwerp: |
|
|
Ja leuk is het niet, want er zijn veel mensen die wel vaak zeggen hoe goed ik dat doe en dankbaar zijn. Maar op deze manier kost het me teveel energie. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Patty

|
Geplaatst: 27 Nov 2017 16:27:19 Onderwerp: |
|
|
Oei. Nu ja, ik zou op zijn minst toch ook dankbaarheid en respect eisen. |
|
Terug naar boven |
|
 |
katleen
|
Geplaatst: 27 Nov 2017 20:41:26 Onderwerp: |
|
|
Dat is wel jammer dat ie zo tegen je doet, amai. En wat vindt de rest daarvan? Stel die staan aan jou kant. Jij hebt al zoveeel gedaan waar toch iedereen van mee geniet. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Katrien

|
Geplaatst: 28 Nov 2017 09:12:23 Onderwerp: |
|
|
De voorzitter zijn steun ben ik ook kwijt.
Is eigenlijk goeie vriend van Jan, maar door bepaalde meningsverschillen in het bestuur zijn er ook tussen hen problemen.
Dat zijn trouwens 2 mensen die ik al van kindsaf ken.
De 3 andere bestuursleden zie of hoor je niet, waardoor ze te weinig voeling hebben met wat er in de club gebeurt en dus gemakkelijk praatjes van (onder)voorzitter volgen.
Is allemaal moeilijk uit te leggen als je die mensen niet kent en het clubgebeuren niet kent.
Maar ik heb al enkele leden die we goed kennen ingelicht en die begrijpen het, maar vinden het natuurlijk heel jammer en een verlies voor de club als ik dat niet meer doe.
Maar voor de energie die ik er heb ingestoken moet er echt veel meer terug komen en dat gaat niet gebeuren. Dus voor mij is het definitief. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Gerd

|
Geplaatst: 28 Nov 2017 09:38:53 Onderwerp: |
|
|
Jammer natuurlijk , zowel voor jou als voor de club maar als er een paar rotte appels tussen zitten dan gaat het toch niet meer hoor .
xxx |
|
Terug naar boven |
|
 |
Patty

|
Geplaatst: 28 Nov 2017 11:33:50 Onderwerp: |
|
|
ja, dat is spijtig.
Mijn vriendin heeft dat aan de hand gehad in de hondenclub.
Wat die allemaal niet gedaan heeft in haar vrije tijd (secretariaat, iedere maand een clubblad maken, ...) om achteraf stank voor dank te krijgen. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Katrien

|
Geplaatst: 29 Nov 2017 09:51:53 Onderwerp: |
|
|
Gisterenmiddag degoutante telefoon van de voorzitter gehad.
Daaruit bleek nog maar eens hoe weinig respect er nog was voor al wat ik voor hen gedaan heb.
Ik stuur vandaag nog een mail met mijn ontslag. Eerst nog een paar leden zelf inlichten. Jan heeft bestuursvergadering vanavond, dat wordt geen pretje voor hem. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Gerd

|
Geplaatst: 29 Nov 2017 10:36:21 Onderwerp: |
|
|
Was het zo erg ?  |
|
Terug naar boven |
|
 |
katleen
|
Geplaatst: 29 Nov 2017 20:21:25 Onderwerp: |
|
|
Wat erg  |
|
Terug naar boven |
|
 |
Katrien

|
Geplaatst: 30 Nov 2017 12:46:18 Onderwerp: |
|
|
er is ene hele last van mijn schouders nu en de vele lieve berichtjes doen ook wel deugd  |
|
Terug naar boven |
|
 |
Gerd

|
Geplaatst: 1 Dec 2017 11:06:38 Onderwerp: |
|
|
Als je je er zelf goed bij voelt dan is het goed meiske , en je hebt weer meer vrije tijd ook. Geniet er van. |
|
Terug naar boven |
|
 |
|