Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Gerd

|
Geplaatst: 22 Feb 2018 11:15:36 Onderwerp: Mijn gewicht |
|
|
Ik word er zot van . Ik eet niet teveel , geen aardappelen of brood en alles waar ik een beetje van eet dat niet mag , dat plakt aan mijn poep en billen.
Met de meeting eens eenmaal fritjes gegeten en dat is er nog niet af . Martine kwam verleden week met haar ma , ik had soesjes gekocht maar geen voor mij . Alma wilde geen heel opeten en vroeg mij de helft te nemen en je raadt het al ....... bijkomen en het raakt er weeral niet meer af grrrrrrrrr. Ik eet weinig , geen vlees , alleen groenten , fruit en vis en probeer nu elke dag vier km te wandelen . Fietsen doe ik zowieso al elke dag minstens 10 km. Mijn zin om buiten te komen verdwijnt omdat ik beschaamd ben omdat ik zo dik word. John vindt dat niet erg , daar ligt het niet aan maar ik vind het zelf verschrikkelijk. Als er een pilleke moest bestaan ik nam het direct . Ik voel me er echt ongelukkig bij . |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 22 Feb 2018 11:15:36 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
 |
Katrien

|
Geplaatst: 22 Feb 2018 14:47:24 Onderwerp: |
|
|
Iemand die ik ken heeft zo een online cursus gevolgd ivm met sport en voeding. Ze vertelde dat als je voldoende beweegt en je eet te weinig, je niet kan afvallen. Misschien moet je eens te rade gaan bij een diëtist?
Ik vind jou er zeker niet te zwaar uitzien, maar begrijp het wel heb dat idee ook snel bij mezelf. |
|
Terug naar boven |
|
 |
katleen
|
Geplaatst: 22 Feb 2018 20:05:29 Onderwerp: |
|
|
Natuurlijk is dat een gevoel maar Katrien heeft gelijk. Te weinig eten = geen verbranding en dus val je niet af. Mss kan een dietiste echt wel helpen. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Gerd

|
Geplaatst: 23 Feb 2018 15:24:44 Onderwerp: |
|
|
Meisjes ik eet niet echt te weinig hoor , s'morgens fruit met magere platte kaas (elke morgen) 's middags meestal een handje noten of zoals vandaag na een wandeling van 6 km een crocske . En dan 's avonds warm eten zonder aardappelen. En voor de tv meestal 2 appelsienen. Het valt wel voor , als ik half de namiddag heb gegeten dat ik in de vooravond niks meer eet . Geen snoep of koeken . |
|
Terug naar boven |
|
 |
Patty

|
Geplaatst: 24 Feb 2018 15:57:18 Onderwerp: |
|
|
Gerdje, dan eet jij wel te weinig! Uw lichaam gaat in alarm en slaat alles op uit schrik te weinig te hebben!
Ik eet nu ook niet veel maar 's morgens altijd 1 boterham met choco, 's middags een oikos met noten en fruit of 2 boterhammen en 's avonds eet ik altijd warm. Aardappelen, rijst, tarwebolletjes of pasta met groenten en vleesvervangers. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Gerd

|
Geplaatst: 24 Feb 2018 16:48:30 Onderwerp: |
|
|
Als ik zoveel eet kom ik 1 kilo bij per dag echt waar . |
|
Terug naar boven |
|
 |
Gerd

|
Geplaatst: 27 Feb 2018 17:02:26 Onderwerp: |
|
|
Gisteren hebben wij vis met sla , tomaten , een eitje en ananas , met daarbij komkommerspaghetti . Ik heb twee stukjes vis gegeten en was vanmorgen weeral aangekomen Vandaag kip met spinazie en ipv aardappelen heb ik broccoli (anders heeft John niet genoeg) Broccoli is gestoomd , spinazie zonder room. Ik denk dat ik wel goed bezig ben maar vraag me af hoeveel ik ga bijkomen als ik gewoon ga eten zoals straks in september als we met de familie naar Torremolinos gaan. Dan gaan we elke dag eten met de kinderen en zal ik geen sla kunnen eten vrees ik.  |
|
Terug naar boven |
|
 |
katleen
|
Geplaatst: 27 Feb 2018 20:40:45 Onderwerp: |
|
|
Ik zou toch eens raad vragen bij een voedingsdeskundige en dan neem je een boekje mee waar je inschrijft wat je allemaal eet op een week |
|
Terug naar boven |
|
 |
Katrien

|
Geplaatst: 28 Feb 2018 09:39:08 Onderwerp: |
|
|
ja zou ik ook doen.
Maar je elke dag wegen helpt ook niet. Iedereen schommelt in gewicht.
En van de week nog gelezen, het is niet het getal op de weegschaal dat telt als je wil vermageren. Als je veel beweegt krijg je meer spieren en die hebben ook gewicht. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Gerd

|
Geplaatst: 28 Feb 2018 09:53:35 Onderwerp: |
|
|
Oke , maar ik ZIE me dik worden hoor  |
|
Terug naar boven |
|
 |
Gerd

|
Geplaatst: 20 Mrt 2018 15:03:27 Onderwerp: |
|
|
Ik ben vanmorgen weeral maar eens aan een nieuw dieet begonnen Ik ga het proberen met shakes , toch minstens één per dag . Mijn bord fruit nog 1/3de van voorheen en vanavond is het al koude schotel met vis om te beginnen. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Gerd

|
Geplaatst: 21 Mrt 2018 10:28:13 Onderwerp: |
|
|
Vanmorgen 1 shake en een tas zwarte koffie . Deze middag een kiwi . Ik moet wel zien dat ik niet overdrijf want dan houd ik het niet vol. Ik voel me wel voldaan met die shake maar mis mijn fruit ontzettend. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Patty

|
Geplaatst: 21 Mrt 2018 21:31:26 Onderwerp: |
|
|
Wat een shake is dat? |
|
Terug naar boven |
|
 |
Katrien

|
Geplaatst: 22 Mrt 2018 09:35:12 Onderwerp: |
|
|
1 kiwi is toch te weinig fruit op een dag, zeker als middagmaal |
|
Terug naar boven |
|
 |
Gerd

|
Geplaatst: 22 Mrt 2018 11:17:54 Onderwerp: |
|
|
Ik heb in de namiddag nog een banaan gegeten en 's avond voor tv nog een appelsien. Ik was vanmorgen maar 300 gr afgevallen . |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 22 Mrt 2018 11:17:54 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|