Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!

Klik hier om jouw forum te maken

??
Ga naar pagina Vorige  1, 2

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    SoulSisters Forumindex -> Praathoek SoulSisters
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Patty

BerichtGeplaatst: 11 Jun 2018 18:57:28    Onderwerp: Reageren met citaat

ai toch.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht

Geplaatst: 11 Jun 2018 18:57:28    Onderwerp:

Terug naar boven
Gerd

BerichtGeplaatst: 11 Jun 2018 20:57:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Patty schreef:
ai toch.

Laughing Laughing Laughing Laughing

Zondag zijn we gaan fietsen in het Hageland (Lubbeek)
Wat een mooie streek is dat . Heel rustige fietswegen , geen of weinig verkeer (wel een drukke baan die de gemeente doorkruist) Heel mooi om te fietsen , al was het soms wel echt klimmen maar ook leuk om bergaf te rijden . Gelukkig reed ik elektrisch. Ik had zelfs niet echt veel verbruikt , dat kwam door de afdalingen denk ik Laughing
Geen hoofdpijn gehad zondag en nu is het weer van datte , erg hé ? Rolling Eyes Heb al een paar Paracetamollekes binnen .
Terug naar boven
Patty

BerichtGeplaatst: 17 Jun 2018 15:19:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Die hoofdpijn van u, Gerdje, is me dunkt wel aan situaties gerelateerd.

Een dagboek zou goed zijn waar je in noteert wat je doet, waar je mee bezig bent en wanneer je hoofdpijn hebt.
Terug naar boven
Gerd

BerichtGeplaatst: 17 Jun 2018 15:33:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja , maar daar denk ik altijd niet aan . Ik heb gisteren aan John verteld dat ik het gevoel heb van in een depressie te sukkelen . Dat heeft niks met hem te maken hoor . Ik tob zoveel en beeld mij vanalles in . Gisteren bv , was ik boos met onze Yves aan het chatten omdat die maar 70 kilo meer weegt en er nog 2 kilo af wil . Ik ben bang dat die binnenkort een hartstilstand krijgt of zo en slaap er niet van . Martine loopt daar ook zo , die weegt nog iets van een 46 kilo en is 1.67 m . Haar armpjes zijn om te wenen en ze ziet er nu stukken ouder uit ook . Die doen niks dan sporten en dieëten Rolling Eyes Ik ben er zo boos op omdat zij vinden dat ze goed bezig zijn pffff. Ik trek me dat allemaal zo erg aan en slaap niet meer ... krijg hoofdpijn enz... Dan die inbraakgolf , ik durf niet meer op verlof en John wil dus volgende week met de daktent gaan en ik durf niet zeggen zat het me niet zint Crying or Very sad Crying or Very sad John ziet er zo naar uit , wie ben ik om hem dat af te pakken ???
Terug naar boven
Katrien

BerichtGeplaatst: 17 Jun 2018 16:52:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Crying or Very sad
Terug naar boven
Patty

BerichtGeplaatst: 19 Jun 2018 09:35:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Een reden te meer om eens van een professioneel iemand te horen dat je je zorgen om niets maakt. Daar ben je natuurlijk niets mee maar misschien vinden jullie dan vanwaar die angsten komen. Je angsten zijn echt niet realistisch.
Nu, ik (en ik ken nog zo'n mensen) lig 's avonds in bed ook wel eens wakker en maak me zorgen om iets dat eventueel zou kunnen gebeuren. Stom, hé?! Ik weet met mijn gezond verstand ook wel dat de kans dat die dingen gaan gebeuren heel klein is. Maar toch, ... Zo piekert een mens zichzelf zot.

Martine is wel echt veel te mager (dat is op het randje van anorexia Sad ) maar uiteindelijk is dat haar probleem. En zo snel sterf je niet. Jij mag daar niet ziek van worden.

Wat betreft dat inbreken ben je al zo erg als mijn buren. Die hun huis is een versterkte burcht. Shocked De jongste zoon heeft die angst van zijn mama overgenomen en durft geen deur open te doen wanneer hij alleen thuis is. Terwijl hij al bijna 18 jaar is.
Terug naar boven
Patty

BerichtGeplaatst: 19 Jun 2018 09:36:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Ondertussen een dikke knuffel van mij, Gerdje. Jij bent ook zo'n schat die zich vanalles aantrekt. Probeer volgende week te genieten!!!
Terug naar boven
Gerd

BerichtGeplaatst: 19 Jun 2018 13:10:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Bedankt Pattyke XXX

Wel , ik maak me ook zorgen om dingen die kunnen gebeuren en denk dan dat ik een voorgevoel heb en zo . Het is zo moeilijk om dat in de hand te houden . Gisteren belde ik John op om te zeggen dat op de baan die hij moet nemen , een oplegger zonder signalisatie stond . Het was een ijzeren gevaarte op wielen , als je erop rijdt dan is je kop af Rolling Eyes Hoe kan dat nu anders dan dat ik zot word met al die negatieve gedachten die ik heb Confused
Terug naar boven
Patty

BerichtGeplaatst: 19 Jun 2018 17:38:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb dat als Anneleen met de auto weg is. ? gelukkig is dat nu minder en ben ik blij dat ze nu geen auto in Ierland heeft. Ik begrijp je Gerdje. ?
Terug naar boven
Gerd

BerichtGeplaatst: 20 Jun 2018 10:31:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb dat minder met ons mannen , maar wel met John . Alhoewel ik hier net een ambulance hoor en dan ben ik aan 't denken , het is woensdag , onze Yves heeft zijn vrije dag . Dat stopt niet pffff.
Ons mannen fietsen veel en gaan veel lopen , ook heel gevaarlijk vind ik . En daar denk ik wel veel aan . Met John is het meer paniekerig .
Terug naar boven
Katrien

BerichtGeplaatst: 20 Jun 2018 13:14:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ben ook altijd wel blij als Jan door de deur komt en ben over hem ook wel te snel naar zijn zin ongerust. Maar je kan die gedachten niet continu in je kop steken, want dan wordt je zot.

Hoe is het trouwens met de kleinkindjes?
Terug naar boven
Gerd

BerichtGeplaatst: 20 Jun 2018 17:03:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja die mannen snappen dat niet hé ? Rolling Eyes
De kindjes ? Die heb ik al een paar weken niet gezien , onze Jo wel trouwens . Als die er zijn is dat voetballen , dansen en ik weet niet wat nog allemaal . We zijn al een paar keer aan de deur geweest maar niemand thuis. Ik zit hier nog met een herstelling van een rokje van ons Mia maar die heeft dat precies niet nodig . Een echte hechte band zal ik nooit hebben met mijn kleinkinderen en daar heb ik me al bij neergelegd . Dat is kapot gemaakt van toen ze klein waren . En die worden daar continue aan herinnerd bij Wendy , dat voel je heel goed . Onze Len minder, dat is nogal ne lieve , ons Mia is juist Wendy , heel arrogant met momenten .
Terug naar boven
Katrien

BerichtGeplaatst: 20 Jun 2018 17:16:45    Onderwerp: Reageren met citaat

zonde voor het kind, want zij kan daar natuurlijk niet aan doen dat ze zo'n voorbeeld krijgt en een stuk van die slechte genen heeft meegekregen.
Terug naar boven
Patty

BerichtGeplaatst: 20 Jun 2018 18:28:15    Onderwerp: Reageren met citaat

dat is zp, Katrien. Sad
Terug naar boven
Gerd

BerichtGeplaatst: 20 Jun 2018 21:08:09    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik zie ze wel heel graag hoor , maar ik voel dat ik niet die band heb met hen zoals andere oma's en vind dat wel heel erg . Maar ik kan er niks aan verhelpen .
Terug naar boven

Geplaatst: 20 Jun 2018 21:08:09    Onderwerp:

Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    SoulSisters Forumindex -> Praathoek SoulSisters Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

Ga naar: