Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Gerd

|
Geplaatst: 11 Feb 2020 11:04:41 Onderwerp: Erg , ik kon het niet laten |
|
|
Gisteren op de afdeling Nucleaire geneeskunde .
Afspraak 8.40 u , ik heb me aangemeld op de dienst om 8.15 u . Blijkt na vraag aan die mensen dat iedereen die daar zat pas een afspraak hadden na mij en allemaal voor mij binnen gingen , zelfs mensen die pas om tien uur moesten komen. Er was een vrouw die zich ging aanmelden om 9.30 u en vijf minuten later al binnen mocht . Ik bleef daar zitten en begon me verschrikkelijk te ergeren . Na vraag bij de vp (die trouwens heel vriendelijk was ) bleek dat ze gingen volgens aanmelding en niet volgens afspraak En die vrouw ..... dat zou een vergissing zijn van hun . Ik mocht dus pas heel laat binnen gaan en ben al met al pas een stuk in de namiddag thuis gekomen , helemaal opgedraaid . Ik was al om 7.15 thuis vertrokken ivm de spits , de regen en de wind en richting Mechelen is altijd druk . Ik had de dag voordien (ligt het aan de wind ?) een heel moeilijke dag Ik heb uren zitten wenen , pijn , onrustig in mijn hoofd en angst voor de uitslag van die botscan. Ik kan er heel goed tegen dat het uitloopt bij een consultatie , maar bij een afspraak om 8.40u ?? En alleen die nucleaire stof die ze moesten inspuiten ? En dan ben ik ontploft en heb een mail aan het ziekenhuis gedaan met de vraag of dit de normale gang van zaken is ? Want waarom moet je dan nog een afspraak hebben ? Noteer dan gewoon hoeveel mensen er komen die dag en zeg dat de regel is 'first come first served . |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 11 Feb 2020 11:04:41 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
 |
Katrien

|
Geplaatst: 11 Feb 2020 14:00:56 Onderwerp: |
|
|
is inderdaad een rare manier van werken zo.
Dan zou ik me ook ergeren. Consultaties lopen altijd uit en wachten dat weet je meestal op voorhand wel. Maar de volgorde van afspraak niet respecteren dat is niet ok.
Ik hoop dat je snel de uitslag hebt, dat die ok is en jij terug gerust bent dan xx |
|
Terug naar boven |
|
 |
Gerd

|
Geplaatst: 11 Feb 2020 14:14:15 Onderwerp: |
|
|
Ik hoop het ook . |
|
Terug naar boven |
|
 |
Patty

|
Geplaatst: 19 Feb 2020 16:42:43 Onderwerp: |
|
|
Amai Gerdje, groot gelijk dat je een mail gestuurd hebt!!!! Dat kan niet! |
|
Terug naar boven |
|
 |
Katrien

|
Geplaatst: 19 Feb 2020 17:09:40 Onderwerp: |
|
|
heb je nu die uitslag al? |
|
Terug naar boven |
|
 |
Gerd

|
Geplaatst: 19 Feb 2020 17:46:28 Onderwerp: |
|
|
Ja dat staat hier ergens . Mijn ribben nog steeds gebroken , mijn heilgbeen ook gebarsten of gebroken dat ben ik al vergeten. Er is heel veel artrose te zien in bovenrug , nek en onderrug , handen . Ik mag absoluut niet meer heffen of sleuren en moet wandelen en plat fietsen . Niet veel goed hé ? Veel pijn , maar ik hoop op beterschap als straks de zon er weer is . En neem pijnstillers . Ik zit hier nu onder een infraroodheater ( die niet rood wordt) en dat voelt zo goed .Wij hebben er twee grote laten hangen in de veranda. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Patty

|
Geplaatst: 19 Feb 2020 21:30:03 Onderwerp: |
|
|
Oei  |
|
Terug naar boven |
|
 |
Katrien

|
Geplaatst: 20 Feb 2020 10:27:03 Onderwerp: |
|
|
logisch dus dat het nog zoveel pijn doet!
Rustig aan dus zodat de breuken kunnen genezen. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Gerd

|
Geplaatst: 20 Feb 2020 10:46:10 Onderwerp: |
|
|
Ja , en hopen op de zomer . Jammer dat ik niet tegen die Cymbalta kon en die bijwerkingen (hoge bloedduk )want dat hielp blijkbaar wel . |
|
Terug naar boven |
|
 |
Patty

|
Geplaatst: 23 Feb 2020 11:19:55 Onderwerp: |
|
|
Ik heb ook weer pijn aan mijn ribben. Ik vergeet al eens op te letten op het werk. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Gerd

|
Geplaatst: 23 Feb 2020 13:01:02 Onderwerp: |
|
|
Bij mij gaat dat precies ook niet meer weg .
Ik ben gisteren gaan opzoeken wat te doen met die bollen in mijn handpalm . Dat is weer iets dat ik kado krijg . Het blijkt ziekte van Dupuytren te zijn . Volgens de huisarts Keltische klauw. Ik weet niet wat ik er moet van denken , het is het één na het ander. Wij komen ook minder en minder buiten , deels door het weer maar ik word maar stijver en stijver . Ik wil bewegen  |
|
Terug naar boven |
|
 |
Gerd

|
Geplaatst: 11 Aug 2020 11:51:53 Onderwerp: |
|
|
Mijn bakker heeft verlof en ik ging vanmorgen naar een andere aan de andere kant van het dorp. Een oudere vrouw stond achter de toog en de jongen voor mij betaalde met geld. Ik was aan de beurt en die wilde mijn brood nemen zonder haar handen te wassen of te ontsmetten. Ik heb haar beleefd gevraagd om eerst haar handen te ontsmetten. Achter mij stonden 5 personen , ééntje stak haar vinger op . Onze Jo zou weer beschaamd zijn voor mij  |
|
Terug naar boven |
|
 |
|