Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Katrien

|
Geplaatst: 17 Apr 2020 09:12:00 Onderwerp: |
|
|
oh nee wij komen bij niemand thuis binnen en hier ook niemand.
Hebben 1x bij mijn mama in de tuin geweest. Iets gaan afgeven. Hebben poortje opzij, dus je moet niet langs binnen. Zij langs de ene kant van de tuintafel en wij aan de andere kant effe iets gedronken en een babbel.
De buren zijn allebei agent
Gisteren is mijn zus met Luuk en de hond nog wel tot hier geweest om even samen buiten te zijn. Zelfs onze Luuk weet dat we wat afstand moeten houden en er is absoluut geen lichamelijk contact.
En ja Gerd er zijn mensen die hier te dicht opeen zitten, maar er is nu echt veel politie in de stad. En zelf houden we wel zo goed mogelijk onze afstand van iedereen. We zijn toch nog niet ziek hé (of wie weet hebben we het al wel gehad) |
|
Terug naar boven |
|
 |
|
Geplaatst: 17 Apr 2020 09:12:00 Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
 |
Gerd

|
Geplaatst: 17 Apr 2020 18:42:57 Onderwerp: |
|
|
Ja, waarschijnlijk hebben de meeste mensen het al gehad zonder dat ze het wisten. Hopelijk zijn we dan ook immuun ? Dat weten we niet hé ?
Onze Yves had voor mij brood gebakken en koekjes en ze hebben die gebracht . Ook binnen langs het zijpoortje en zeker twee meten van mekaar gaan zitten . Ik was zo blij dat ik nog eens kon babbelen en ze nog eens zag .
Hun goeie vriend is Spanje is overleden aan corona . Ademnood, naar het ziekenhuis gebracht met ambulance , in de ambulance nog berichtjes gedaan en twee uur later hartstilstand . Ons mannen waren er niet goed van . |
|
Terug naar boven |
|
 |
Katrien

|
Geplaatst: 18 Apr 2020 09:14:26 Onderwerp: |
|
|
dat zal wel dat ze er niet goed van zijn.
Wel lief van het brood en de koekjes en ja doet deugd om mensen eens persoonlijk te spreken ipv alleen aan de telefoon. In de tuin kan dat perfect veilig hé. Moesten er nu niet van die stommeriken zijn die dan ineens feestjes met veel volk doen, dan zouden ze misschien toleranter zijn op zo'n bezoekjes van 1 of 2 personen |
|
Terug naar boven |
|
 |
Gerd

|
Geplaatst: 18 Apr 2020 09:48:15 Onderwerp: |
|
|
Ja dat is zo . |
|
Terug naar boven |