|
Schietsport Vereniging Texel www.ssvtexel.nl |
Auteur |
Bericht |
Jitse
Schutter
|
Geplaatst:
29 Jun 2008 11:20:37 |
|
Hoorde vanmorgen tijdens de koffiebreak, dat de Belgen in Afganistan helemaal geen ammo meer hebben! Ze hadden maanden terug al besteld maar nu staan ze met lege wapens!
Echt iets voor die Belgen natuurlijk, maar als het leger als zelfs slecht aan ammo kan komen, dan is er toch echt wel wat loos.
Ik heb dik vier maanden terug besteld en weet ook nog steeds niks
Heeft iemand van jullie nog nieuw nieuws omtrend de levering van munitie componenten.
Ik denk er over om als er straks weer is om dan maar gelijk flink in te kopen, in bulk.
Gr Jitse
Dacht laat ik maar weer eens wat (on)zinnigs posten anders word het hier zo stil op het forum.
Paar daagjes verder en dan val ik jullie weer lastig!!!!!! |
|
|
|
|
|
Geplaatst:
29 Jun 2008 11:20:37 |
|
|
|
|
goose
Scherpschutter
|
Geplaatst:
1 Jul 2008 11:33:18 |
|
Hoi Jitse het is inderdaad heeeeeeeeel rustig op het forum, het weer is te mooi denk.
Maar onzin kan ook heel leuk zijn, eigenlijk altijd.
Goose |
_________________ S.N.A.F.U. |
|
|
|
Jitse
Schutter
|
Geplaatst:
2 Jul 2008 01:43:56 |
|
Ik zit toch ook gewoon op het forumm, te mooi weer
Hier bij mij is het altijd een dikke 20 graden met soms uitschieters tot 50.... en 99% van de tijd droog.
Maar kon jij nog wel die 77 grainers bij Kuypers krijgen, ik meende dat jij daar achter aan zou gaan? Of ben je nog steeds aan het struinen naar mensen die hun dak vernieuwen.
En Doriano je bent al weer halverwege kwa wachttijd voor Nachtkracht kieker!
Wanneer gaan we die biggen halen, over een maand mag je ze dan klaarmaken. Wat gaat de tied toch snel
Ik sprechen jullie vandaag/ morgen wel weer. |
|
|
|
|
goose
Scherpschutter
|
Geplaatst:
2 Jul 2008 08:13:57 |
|
Hoi Jitse, Gansmans gaat naar Duitsland met bootje 11 en zaterdag weer terug, ga gelijk de koppies halen.
Zie jullie later |
|
|
|
goose
Scherpschutter
|
Geplaatst:
5 Jul 2008 18:05:58 |
|
Hoooiiiiii Gansmans is terug vanuit het Hunnenland weer terug op het "Gouden Boltje". Zonder gekheid, een geweldig land is Duitsland, kunnen wij in Nederland nog wel wat van leren. Qua omgangsvormen en omgaan met elkaar.
Maar goed, Gansmans is dus bij Kuiper langs geweest op de terugweg naar Texel. DICHT!!!! GVD!!! DICHT, heb ik weer. Op vakantie en terug op 7 juli. Geen koppies dus.
Jullie moeten wel allemaal de groeten hebben van Melle.
Ben morgen op de baan met de rookpot, zie jullie dan
Goose |
|
|
|
|
|
Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
| |