Auteur |
Bericht |
Kuifje
Scherpschutter
|
Geplaatst:
18 Jun 2008 20:23:11 |
|
Hoi Jitse,
Ik denk dat je voor dat antwoord bij onze clubtrainer Dirk Kleijn moet zijn of Misschien Jaap Witte.
Ik denk dat hun je daar het beste antwoord op kunnen geven.
Toen ik mijn trainerscursus deed ben ik wel een half jaartje onder de pannen geweest, en dat was in 1999.. Sindsdien zal er wel weer het een en ander veranderd zijn .
A.s Zaterdag moet ik weer voor een bijschollingscursus naar Arnhem.
Daar waar ook de beurs is dus misschien zien wel elkaar nog wel.
Groet, |
|
|
|
|
|
Geplaatst:
18 Jun 2008 20:23:11 |
|
|
|
|
goose
Scherpschutter
|
Geplaatst:
19 Jun 2008 10:00:25 |
|
Leuk als ik ook van die mogelijkheid weet
Kunnen we dat nou niet afstemmen op Gansmans???? Mijn wens is al lang om voor trainer te gaan maar dat gaat 6+ week duren. Gezien mijn verlof / werkschema, 6 op 6 af gaat dat niet lukken. Maar als dit dus 3 week duurt zou ik het heeeeeel fijn en sympathiek vinden als Gansmans er ook bij kan zijn.
Off topic: Ik ga zaterdag naar de beurs in Papendal. Heb nog een plaats of wat vrij in de auto.
Goose |
_________________ S.N.A.F.U. |
|
|
|
goose
Scherpschutter
|
Geplaatst:
1 Jul 2008 08:40:26 |
|
Welke datum is geprikt voor de eerste lesdag?? Volgens mij is dat zaterdag over een week. Toch???? Dat zou dan zo rond de 12e juli moeten zijn. Ik ben dan in ieder geval die les bij jullie "Infidels"
Ik verheug me al op het biertje en het praatje.
Tot dan Goose |
|
|
|
Jitse
Schutter
|
Geplaatst:
1 Jul 2008 11:12:16 |
|
Is het niet de 5de juli? Dat begreep ik eruit? Duiveltje of Onno weten jullie meer?
Ik heb er ook zin in, gelijk een goede herhalingsles voor ons ook om te kijken als we alles nog steeds wel weten |
|
|
|
|
Kuifje
Scherpschutter
|
Geplaatst:
1 Jul 2008 17:47:18 |
|
Suc 6 boys,
Is heel leuk om ass. trainer te worden vooral om SPA'tjes te doen, maak je nog es wat mee.
Groet en leer ze.
|
|
|
|
|
goose
Scherpschutter
|
Geplaatst:
2 Jul 2008 08:19:15 |
|
Ik heb wat SPA'tjes betreft mijn bijdrage al wel geleverd. Het is inderdaad leuk om te doen. Ik hoop dan ook dat er in de toekomst ook nog veel mogen volgen.
Het mooie van dit is dat ze je niet meer corrigeren, als je in de ogen van de trainers iets fouts zegt waar de "spatjes" bij zijn. Iedereen hetzelfde verhaal.
Goose |
|
|
|
|