Auteur |
Bericht |
goose
Scherpschutter
|
Geplaatst:
9 Jul 2008 09:13:36 |
|
DEVIL? schreef: |
Ik heb de fotoos ook gezien thnxx gansman en wat betreft zuurstof happen gisteren ochtend moesten we eerst Zuure - Stof happen klusje was gewoon broodnodig moeten we vaker doen
minstens 2 keer per jaar
eeste ff ee spoelbak scoren voor de andere filters
DEVIL? |
Ik stel voor om een aantekening te maken bij het zuigfilter, gewoon met krijt, of we nieten er een papiertje tegen het schot, waarop we de data's kunnen noteren. Daar valt je oog makkelijk op en kan er na 6 maanden makkelijk aktie ondernomen worden. Dit soort klussen kunnen we gewoon buiten de reguliere "doedagen" om doen lijkt mij. Is nog gezellig ook.
Gansje |
_________________ S.N.A.F.U. |
|
|
|
|
Geplaatst:
9 Jul 2008 09:13:36 |
|
|
|
|
Jitse
Schutter
|
Geplaatst:
9 Jul 2008 18:18:43 |
|
We moeten de filters nu eigenlijk iedere maand schoonmaken! Weet je waardoor dat komt! Er schiet iemand onwijs veel met een rookkanon uit 1800 nogwat.
Het was broodnodig ( de schoonmaak) , en de club moet even navraag doen naar een set nieuwe filterdoeken want sommige zijn af.
Gans kun je 45-70 niet krijgen in een revolverformaat, want dan vind ik het ook wel leuk. ( liefst heb ik nog wat groter hoor).
Jitse |
|
|
|
|
goose
Scherpschutter
|
Geplaatst:
9 Jul 2008 20:32:25 |
|
Jitse schreef: |
We moeten de filters nu eigenlijk iedere maand schoonmaken! Weet je waardoor dat komt! Er schiet iemand onwijs veel met een rookkanon uit 1800 nogwat.
Het was broodnodig ( de schoonmaak) , en de club moet even navraag doen naar een set nieuwe filterdoeken want sommige zijn af.
Gans kun je 45-70 niet krijgen in een revolverformaat, want dan vind ik het ook wel leuk. ( liefst heb ik nog wat groter hoor).
Jitse |
Die is er al. Lees het verhaal op VUWA. NET van HILDO maar eens. Is geen lolletje meer. Alles wat gewricht is gaat aan bonken. Mij niet gezien. |
|
|
|
Jitse
Schutter
|
Geplaatst:
11 Jul 2008 15:00:23 |
|
Sinclair heeft de boel klaar gemaakt en gaat het versturen, behalve de Boretech Eliminator en de bolt grease.
Voor die "levensgevaarlijke terroristische" stoffen ga ik op zoek naar een manier om het wel aan ons gelevert te krijgen.
Ik houd jullie up-to-date.
Gr Jitse
Maar ik wil best wel eens schieten met 45-70 in een pistool
Wat het meest belangerijke is, niet te losjes vasthouden, of een american football helm opdoen anders ga je misschien knockout door het speeltje. |
|
|
|
|
Jitse
Schutter
|
Geplaatst:
11 Jul 2008 19:40:52 |
|
Een gezellige meneer uit Beillen gaat er voor ons achteraan,
Ik heb alle info naar hem door gestuurt.
Hij belde met net op dat de Sierra's en nu ook de Bergers allebei in huis waren, Het duiveltje of Kevin kan ze meenemen als die straks heen gaan.
Kevin hij had voor jouw ook kopjes binnen, op de 168 grain sierra's wacht hij nog. En er was een Die-set voor een Tesselaar hij wist alleen niet meer voor welke Tesselaar , deze week krijgt hij het kruit ook binnen en hoop dat weer genoeg voorraad te hebben!!!!
Dus Kuifje dan kan jij straks ook weer eens gezellig mee schieten, he kuif anders laad je jouw 308 toch eens met van dat rookspul van de Gans
Wie weet schiet dat ook hartstikke goed????
Tot morgen ochtend op de cursus. |
|
|
|
|
goose
Scherpschutter
|
Geplaatst:
13 Jul 2008 10:22:39 |
|
Jits U heeft een PM
Gansmans |
|
|
|
Jitse
Schutter
|
Geplaatst:
13 Jul 2008 10:32:29 |
|
Heb ik een p.m? Ik zie anders helemaal nada niks?
Jitse |
|
|
|
|
goose
Scherpschutter
|
Geplaatst:
13 Jul 2008 10:38:08 |
|
Als het goed is nu dan wel.
Ik snap van deze toestand geen moer. Schrijven, verzenden ennnn WEG!! |
|
|
|
Jitse
Schutter
|
Geplaatst:
13 Jul 2008 11:39:28 |
|
hij is binnen gekomen interessante site.
Staat in de fav?rieten , als Slendebroek het niet kan bestellen dan kan het via dit bedrijf misschien wel.
www.produktenuitamerika.nl
Jitse |
|
|
|
|
goose
Scherpschutter
|
Geplaatst:
13 Jul 2008 12:13:23 |
|
Je hebt ook die mvr Otten nog he, die doet hetzelfde. Qua prijs en provisie weet ik het niet maar je kunt er altijd een mailtje aan wagen.
Zie je zometeen |
|
|
|
Kuifje
Scherpschutter
|
Geplaatst:
18 Jul 2008 16:19:11 |
|
Ha Jitse,
Ik heb je een e-mail gestuurd i.v.m de bestelling.
Komt goed.
Groet |
|
|
|
|
goose
Scherpschutter
|
Geplaatst:
18 Jul 2008 16:46:33 |
|
Hoi Kuif, heb je Willem Slendebroek al gebeld voor je Precision Mic?? |
|
|
|
Jitse
Schutter
|
Geplaatst:
18 Jul 2008 18:17:52 |
|
Als het een beetje meezit komt komende week de boel binnen van Sinclair, bij van der Zanden komt nu de Boretech eliminator vandaan.
Hij verkoopt het nu voor 29.50? de bus als we er 8 afnemen. Dus als iedereen een beetje vlot betaald, bestel ik het maandag metteen.
Ja Kuifje ik heb je mail ontvangen, Silvia moet morgen van 12.00 tot 17.00 werken, dus dan kun je haar wel in de winkel vinden
Jitse |
|
|
|
|
goose
Scherpschutter
|
Geplaatst:
18 Jul 2008 18:37:50 |
|
Hoi Jitse
Voor die prijs doe je er voor mij ook maar een fles bij. Geld wordt wel geregeld via de twee "ooitjes"
groetjes G.G. |
|
|
|
Jitse
Schutter
|
Geplaatst:
18 Jul 2008 22:12:51 |
|
Oke "Zand gans" voor jouw ok een bussie erbij. Je ooitje heeft de Marssala in de kast staan, hoop voor je dat het nog niet op is als je straks terugkomt.
9 bussen Boretech eliminator nu op de orderlijst |
|
|
|
|
|
Geplaatst:
18 Jul 2008 22:12:51 |
|
|
|
|