Auteur |
Bericht |
goose
Scherpschutter
|
Geplaatst:
10 Aug 2008 17:41:24 |
|
Kuifje schreef: |
Nee hoor, nog 19.
groet. |
als ik jou niet had en mijn twee blauwe ogen, was ik steke blind.
goose |
_________________ S.N.A.F.U. |
|
|
|
|
Geplaatst:
10 Aug 2008 17:41:24 |
|
|
|
|
Jitse
Schutter
|
Geplaatst:
11 Aug 2008 20:56:43 |
|
Ik zal er een paar houden voor je "goose".
Op het doosje staat dat ze met een 1:14 het beste uit de test komen.
Dor en andere morgen kijk ik even naar de filmpjes van afgelopen donderdag als dat nog wat geworden is. |
|
|
|
|
Kuifje
Scherpschutter
|
Geplaatst:
12 Aug 2008 17:28:11 |
|
Filmpje is nog niet terug van de ontwikkelcentrale zeker.
Ha hahahahaha
groet, |
|
|
|
|
goose
Scherpschutter
|
Geplaatst:
12 Aug 2008 17:42:43 |
|
Jitse schreef: |
Ik zal er een paar houden voor je "goose".
Op het doosje staat dat ze met een 1:14 het beste uit de test komen.
Dor en andere morgen kijk ik even naar de filmpjes van afgelopen donderdag als dat nog wat geworden is. |
Kan best zo zijn dat ze met een spoed van 1:8, al in de lucht uitelkaar vliegen door de centrifugale kracht. Hoewel we al wel 52 grainers verschoten hebben met de Tikka.
Goose |
|
|
|
Jitse
Schutter
|
Geplaatst:
12 Aug 2008 20:56:43 |
|
Ik was vandaag vanaf uur of 9 de auto aan het bling blingen. Auto blingt weer mooi, was er aan toe. Werd al helemaal ruw en vliegen lijken kreeg ik er niet meer normaal af. Vanmiddag om 16.15 uur klaar geblingt.
Toen kwam Hans (stratenmaker) even ons pad opknappen die ik open had gehaald met het aanleggen van het hydrofoor project. ( ik heb nu tussen de 50 en 65 psi op het systeem .
Daarna vissies bakken/ en dat gaat altijd in samenwerking met biertjes.
Dus morgen ga ik het dan toch echt proberen, sorry Gentlemen!
Groetjes Jitse |
|
|
|
|
goose
Scherpschutter
|
Geplaatst:
13 Aug 2008 02:08:54 |
|
Ik was vandaag vanaf uur of 9 de auto aan het bling blingen. Auto blingt weer mooi, was er aan toe. Werd al helemaal ruw en vliegen lijken kreeg ik er niet meer normaal af. Vanmiddag om 16.15 uur klaar geblingt.
Toen kwam Hans (stratenmaker) even ons pad opknappen die ik open had gehaald met het aanleggen van het hydrofoor project. ( ik heb nu tussen de 50 en 65 psi op het systeem .
Daarna vissies bakken/ en dat gaat altijd in samenwerking met biertjes.
Dus morgen ga ik het dan toch echt proberen, sorry Gentlemen!
Groetjes Jitse |
Hoi man, autowassen??????? niet om het een of ander maar je bent toch getrouwd????
|
|
|
|
Jitse
Schutter
|
Geplaatst:
13 Aug 2008 13:04:37 |
|
Nee ik woon samen, en auto poetsen dat is echt iets voor mij, vind ik geen eens erg om te doen.
Maar ik ga nu even kijken als De 44 film van Door gelukt is.
Jitse |
|
|
|
|
goose
Scherpschutter
|
Geplaatst:
13 Aug 2008 17:52:04 |
|
Nee ik woon samen, en auto poetsen dat is echt iets voor mij, vind ik geen eens erg om te doen.
Maar ik ga nu even kijken als De 44 film van Door gelukt is.
Jitse |
Wordt tijd dat je een's op je knieen gaan maatje. Wij komen wel op de receptie.
Doe Sil de groeten, en inderdaad het is geen beroerd werk. Bier drinken is leuker maar dat is wat anders. Jullie moeten maar eens een wijntje komen drinken bij moeder en vader Gans. Als je dan de Duivel en zijn duivelinnetje mee neemt is het feest compleet.
Uiteraard moet mijn maatje Valentino er ook bij zijn.
Zou ik best wel leuk vinden.
Gans |
|
|
|
Jitse
Schutter
|
Geplaatst:
13 Aug 2008 22:36:01 |
|
Leuk idea heb er zin in, Duivel regel jij de marsala bij het wijnhuis in Strend of ik? Anders bel ik morgen metteen even om te bestellen wij zijn er namelijk ook weer doorheen.
Wat hebben jullie nu allemaal weer gesloopt op die boot Gansman?
Jitse |
|
|
|
|
Jitse
Schutter
|
Geplaatst:
13 Aug 2008 22:40:33 |
|
Om weer een beetje ontopic te komen, morgen neem ik de bergers weer mee kijken als ik weer van die mooie groepen kan schieten.
Neem ook het Sakootje mee, Dor als je nog wat ammo heb voor de 44 neem je die dan ook nog even mee, mijn zwager komt kijken en zulk spul is leuk om te zien.
Het zou leuk zijn als je een keer wat mddl of mdv patronen er mee kan verschieten Door, kan niet iemand met een 44 wat heftige patronen voor je maken?
Jitse |
|
|
|
|
Jitse
Schutter
|
Geplaatst:
14 Aug 2008 18:11:29 |
|
Ik zie je dan zo Duivel, heb allebei de schieters mee, plus een paar dikke houtblokken en een fotocamera om te kijken straks wat de impact van 223, 308 en 300 winmag daar op is. Was benieuwd tussen de powerverschil van jouw 44 en een 9mm |
|
|
|
|
goose
Scherpschutter
|
Geplaatst:
15 Aug 2008 01:59:11 |
|
DEVIL? schreef: |
ik heb nog twee doosjes .44 en die wil ik bewaren voor de owe gansmeester !!!
dus vanavond alleen de Remmy mee naar de baan ik heb voor de .308 ook niks herladen.. geen tijd gehad ik heb 20 patronen nog van vorige keer en daar moet ik het mee doen.... |
2 DOZEN!!!!!!! voor mij????? Ik ben ontroerd, zoveel begrip voor mijn gevoelens, echt heeeeeeeeel ontroerd . Alleen dat "ouwe" valt een beetje uit de toon, maar dat vergeef ik je in dit geval>
Kan niet wachten!!
Goose |
|
|
|
Valentino
Gast
|
Geplaatst:
15 Aug 2008 07:17:14 |
|
nog 2 weken gansmeester !!!!!
lekker knallen met de .44 en de baan mistig maken met de trapdoor..
en NIET VERGETEN (TIKKA TIME)
ik zie je over 2 weken
ops ik ziet te typpen vanuit valentino's pc ......
de mijne is het WEER gecrasht vanavond ff sleutelen
ik ben bang dat een format C wordt
er is een fout bij C:windows/ system32
dat kreng wil niet opstarten |
|
|
|
|
Jitse
Schutter
|
Geplaatst:
15 Aug 2008 10:55:16 |
|
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe 223,308 en de 300 winmag het doet op een computer, zullen ze hier wel door heen gaan??? Duivel als jouw pc nu is overleden.............
Een blok hout (iepen 4 weken terug gezaagd) was te mats voor onze speeltjes, je zag waar ze er in waren gegaan maar geen uittrede
Dus dat van een 308 schiet door een meter hout gaat niet op, mischien dat het 1 meter zachtboard tijdens die test was?
Er werd met jacht/match en volmantel opgeschoten. Als iemand van jullie aan A.P. kopjes kan komen houd ik mij aanbevolen!
Ik heb fotootjes gemaakt van de blokken maar moet even uitvogelen hoe ik ze online ga zetten.
Oja Marssala heb ik al hier in huis net gehaald, Wijnhuis Oosterend heeft ze nu standaard op voorraad
Jitse |
|
|
|
|
goose
Scherpschutter
|
Geplaatst:
15 Aug 2008 16:40:49 |
|
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe 223,308 en de 300 winmag het doet op een computer, zullen ze hier wel door heen gaan??? Duivel als jouw pc nu is overleden.............
Een blok hout (iepen 4 weken terug gezaagd) was te mats voor onze speeltjes, je zag waar ze er in waren gegaan maar geen uittrede
Dus dat van een 308 schiet door een meter hout gaat niet op, mischien dat het 1 meter zachtboard tijdens die test was?
Jitse |
Ben ik het niet mee eens Jitse. In dienst lagen we op 300 meter banen met de FAL, .308 Deze kogels gingen door een spoorrails heen op 200 meter. ook lopen ze door 80cm levend hout heen met mijn eigen ogen gezien, dus zo'n houtblok moet hij kunnen hebben, mits hij vast staat natuurlijk. Kan het blok weg dan neemt hij te veel kinetische energie op.
Wat een kogel door een computer aangaat, ik heb je dat verhaal toch wel eens verteld van die radio op baan Golf?? We lagen toen op 4 of 500 meter, 1977, een maatje schoot op de radio van iemand die dienst had in de put. We hadden net de kadiewagen langs gehad en koffie gedaan. Wij zijn daarna weer naar het schietpunt gegaan (met de auto ) .
Radio in mijn kijker, een luitenant die knikt en mijn buurman die hem met de FAL vol raakt. Door mijn kijker was duidelijk te zien hoe de radio explodeert op het moment van impact. Wat ook duidelijk was, was het gevloek van de eigenaar die, op het moment dat de transistors de bunker in vlogen besefte, dat hij zijn radio was vergeten en dat die nu als een legpuzzle naar hem toe kwam. Geweldig gezicht, Later wel een radio gelapt met z'n allen. Moet zeggen dat de radio los voor de doelen op de grond stond. Zet je hem in de kogelvanger dan weet ik niet wat er gebeurd. Hoe dan ook een experiment waard alleen de troep die het maakt.
Broeder Gans |
|
|
|
|
Geplaatst:
15 Aug 2008 16:40:49 |
|
|
|
|