Schietsport Vereniging Texel
www.ssvtexel.nl 
 FAQ  •  Zoeken  • Gebruikersgroepen   •  Registreren  •  Profiel  •  Log in om je privéberichten te bekijken  •  Inloggen

Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!

Klik hier om jouw forum te maken

Nieuwe Bergerkopjes uitproberen. Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Nieuw onderwerp plaatsenReageren
Auteur Bericht
Kuifje
Scherpschutter

BerichtGeplaatst: 16 Aug 2008 11:25:45 Reageren met citaatTerug naar boven

Jitse schreef:
Doriano gaat morgen shopen, ik heb hem gevraagd om zo zwaar mogelijke .30 volmantels voor me mee te nemen Smile

Citaat:
Het blok waar ik drie 300 winmags op had gelost lapua scenar 185 kop, was trouwens wel helemaal aan vlenters geschoten kan zo de kachel in. Ik kreeg ze met de kloofbijl niet in stukken en nu waren het drie mooie delen
.

Volgende keer met Gansman proberen we het weer opnieuw!

Jitse, kunnen we morgenmiddag nog een keer proberen hoor, ik zal ff een paar patronen maken, die zullen het vast wel lukken, speciaal recept.
Groet. Cool Cool
Profiel bekijkenStuur privébericht

Geplaatst: 16 Aug 2008 11:25:45 Terug naar boven

goose
Scherpschutter

BerichtGeplaatst: 17 Aug 2008 02:08:48 Reageren met citaatTerug naar boven

Jitse schreef:
Als het morgen regenachtig weer is ben ik op de club, bij mooi weer Moet ik van het vrouwtje mee naar de cross.

Duivel kon vandaag alleen 200 grain jachtkoppen voor me regelen, hier schiet ik niet veel mee op door het paddestoel effect van die dingen.

Weet iemand ergens 200+ grain volmantels / of Amour Piercing koppen voor .30 te koop geef even een seintje.
Die pantserdoorborende koppen staan wel bij lapua op de site, ik betwijfel alleen als je ze als sportschutter kan krijgen.
Je zou natuurlijk kunnen zeggen dat je ze voor steelplate shooting gebruikt mochten ze erna vragen? Wink
Ze schijnen ontzettend goed te schieten, vooral op de lange afstand, groeperen beter dan de standard ball ammo.

Armour piercing is altijd en voor iedereen, niet militair, verboden!!!!! Zelfs bij steel plate schooting mag het niet. Tenminste zover ik weet. Het is dan ook niet de bedoeling om bij deze dicipline DOOR de het stalen doel te schieten maar hem gewoon te raken met een softpoint kop. De "pling" velteld je dan wel of hij raak is of niet.
Een gewone volmantel doet gewoon zijn werk. Kijk maar naar de bowling pins op 100 meter. Toch echt hard hout. Ik heb er wel eens mee geschoten trouwens op de club. Militaire munitie

Scherpschutter

BerichtGeplaatst: 17 Aug 2008 03:02:15 Reageren met citaatTerug naar boven

Volgens mij heb ik nog wat van die army-surplus rommel liggen.
kan ik straks ook wel meenemen.
Inderdaad hoop ik ook dat het regent want dan hoef ik ook niet naar de cross.
Hihihihihihi Cool Cool
Profiel bekijkenStuur privébericht
Berichten van afgelopen:      
Nieuw onderwerp plaatsenReageren

Ga naar:   

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp