Schietsport Vereniging Texel
www.ssvtexel.nl 
 FAQ  •  Zoeken  • Gebruikersgroepen   •  Registreren  •  Profiel  •  Log in om je privéberichten te bekijken  •  Inloggen

Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!

Klik hier om jouw forum te maken

Rustig Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Nieuw onderwerp plaatsenReageren
Auteur Bericht
goose
Scherpschutter

BerichtGeplaatst: 12 Aug 2008 17:53:32 Reageren met citaatTerug naar boven

Het is aardig rustig op het forum. Als er al wat gepost wordt is het van steeds dezelfde "halve garen"
Hoe kunnen we nou meer mensen op het forum krijgen die ook hun steentje bijdragen aan de onzin die dit forum vult'
Wij zijn eigelijk maar met z'n vieren, dus zo spannend is het allemaal niet meer, jammer Crying or Very sad
Er zijn toch meer mensen die wat te melden hebben?
Ik hoop dat we in de toekomst wat meer en vooral andere mensen op het forum tegen komen.
Ik moet nu stoppen want het is tijd voor het avond gebed, de imam in de moskee hiernaast, roept me, Hij probeert tenmiste boven zichzelf uit te komen Shocked.
Klokken luiden op zondagmorgen is wat!!! maar 5 keer per dag dat geschreeuw vanuit een moskee is op z'n zachts gezegd heftig en OERVERVELEND.
Mensen tot ziens op het forum, en doe eens een poging om ons en de rest van de wereld te vermaken met een verhaal.

Groeten Gans

Geplaatst: 12 Aug 2008 17:53:32 Terug naar boven

Jitse
Schutter

BerichtGeplaatst: 13 Aug 2008 15:35:15 Reageren met citaatTerug naar boven

Op de club zijn het ook altijd de zelfde (halve garen) mafklappers op de schietdagen. Shocked
Over de wedstrijd tegen Drechterland is voor zover ik weet nog niets bekend. Ik heb hier wel zin in eigenlijk ieder jaar weer harstikke gezellig!

Idea We kunnen natuurlijk ook straks als Gans weer terug is een Marssala proeferij organiseren, eerst schieten en dan aan de Marssala nemen we de vrouwtjes ook mee want dan doen we eindelijk ook eens iets wat hun ook intereseert. Als er animo is geef even door hiero please dan weet ik hoeveel Marssala ik moet orderen. Wij zijn er hier thuis ook al weer schoon doorheen.
Question
Profiel bekijkenStuur privébericht
goose
Scherpschutter

BerichtGeplaatst: 13 Aug 2008 17:46:43 Reageren met citaatTerug naar boven

Jitse schreef:
Op de club zijn het ook altijd de zelfde (halve garen) mafklappers op de schietdagen. Shocked
Over de wedstrijd tegen Drechterland is voor zover ik weet nog niets bekend. Ik heb hier wel zin in eigenlijk ieder jaar weer harstikke gezellig!

Idea We kunnen natuurlijk ook straks als Gans weer terug is een Marssala proeferij organiseren, eerst schieten en dan aan de Marssala nemen we de vrouwtjes ook mee want dan doen we eindelijk ook eens iets wat hun ook intereseert. Als er animo is geef even door hiero please dan weet ik hoeveel Marssala ik moet orderen. Wij zijn er hier thuis ook al weer schoon doorheen.
Question

Kijk dat is taal, eidelijk komt er eens iets verstandigs uit, GEWELDIG, we sturen een uitnodiging rond en gewoon een gezellige avond met de dames. jitse daar ben ik voor IK DOE MEE en neem aan dat ooitje er ook wel bij wil zijn. wat tappa's er bij en weg gaat'ie.

Drechterland??? wanneeeeeer!!!!! leuk hoop dat ik thuis ben. Hoewel, we moeten repareren en er is de intentie om te vragen of Gansmans wat langer wil blijven, dus info zo vroeg mogelijk.

Vader gans

Scherpschutter

BerichtGeplaatst: 13 Aug 2008 21:22:31 Reageren met citaatTerug naar boven

He Gansman,
Noteer in je agenda: 13 september komt de schietclub uit amsterdam bij ons op de club hun feesie 4en.
onthouden!
Groet. Cool Cool
Jitse
Schutter

BerichtGeplaatst: 13 Aug 2008 22:30:57 Reageren met citaatTerug naar boven

Ik hoorde dat wij alleen hand en spandiensten mogen verrichten en niet mee mogen schieten Confused
Niet leuk, ik had meer iets gezelligs alla Drechterland vs Texel verwacht.
goose
Scherpschutter

BerichtGeplaatst: 14 Aug 2008 02:09:38 Reageren met citaatTerug naar boven

Jitse schreef:
Ik hoorde dat wij alleen hand en spandiensten mogen verrichten en niet mee mogen schieten Confused
Niet leuk, ik had meer iets gezelligs alla Drechterland vs Texel verwacht.

Ik ben er al een paar keer bij geweest en ik kan je verzekeren dat je mee gaat schieten. Gegarandeerd. Is heel gezellig, leuke groep mensen.
Very Happy Very Happy En ze hebben altijd een paar ton munitie mee.

Schutter

BerichtGeplaatst: 19 Sep 2008 18:22:15 Reageren met citaatTerug naar boven

Ik ben al bijna 10 dagen weg en er staat in die 10 dagen helemaal niks zinnigs of onzinnings hier, hebben jullie eigenlijk wel geschoten?

Hoe was het afgelopen zaterdag met amsterdammers, hebben die nog wat koper/ijzer in de zandbak gegooit? En daarna lekker aan de bar gehangen!

Goose heb je al een nieuw zwartkruitspeeltje opgedoken?

En heeft Doortje al nieuwe 44ers?

En gaan we nog Harskampen!!!!

Oke nu benne jullie weer aan zet om wat zinnings / onzinnings te tikken.

Jitse
Kuifje
Scherpschutter

BerichtGeplaatst: 20 Sep 2008 07:48:51 Reageren met citaatTerug naar boven

Hoi Jitse,

Dat ben ik nou helemaal met je eens. Exclamation
De laatste tijd valt er op onze site helemaal niets zinnigs, leuks meer te beleven, heb hier met gansman al es over gehad.

We hadden vorige week SV 357 uit Amsterdam op bezoek, was heel gezellig.
Ik heb ook nog een collectors-item Exclamation Exclamation
Een .223 patroon die (per ongeluk) geladen was in een AK-47, vervolgens afgeschoten maar niet uit de kamer wilde.
Resultaat heb ik gefotografeerd en de afdruk hangt in de tunnel.
He man, we spreken, mailen via deze site weer.
Groet en werk ze nog ff.
Groet. Cool Cool
goose
Scherpschutter

BerichtGeplaatst: 20 Sep 2008 09:38:57 Reageren met citaatTerug naar boven

Jitse wanneer ben je weer op het honk? We moeten een afspraak maken met D. K. aangaande de cursus liggend geweer.

Gr Gansmans

Schutter

BerichtGeplaatst: 20 Sep 2008 17:43:42 Reageren met citaatTerug naar boven

Woensdag kom ik weer thuis, twee weken vrij, dan weer twee op, 1 week af ( van 22 okt-tot 29 okt) en dan van 29 okt weer twee op twee af. Met de Kerst ben ik op het booreiland met oud en nieuw ben ik weer thuis.
Ik achter nog wat melkbussen aan voor het carbitschieten dan Razz
Kan ik teminste lekker doorknallen en niet eens in de paar minuten.

Dus Donderdag ben ik weer in de tunnel te vinden, ik wil anders wel vrijdag de leerlingen doen, kan Frans vrij nemen als hij wil.

Jitse
goose
Scherpschutter

BerichtGeplaatst: 20 Sep 2008 18:15:21 Reageren met citaatTerug naar boven

We zijn al een paar week met de leerlingen bezig en dat gaat leuk. Onno en ik zijn er al een paar week en Frans spookt dan wat door het gebouw en doet andere dingen. Feit is echter dat we geen volle bevoegdheid hebben dus ik ben bang dat Frans er bij moet zijn. Weet niet of dat zo is maar ik kan me er iets bij voorstellen. Hoe dan ook, we kunnen elkaar altijd aflossen of allemaal tegelijk, is ook leuk.
Ik wil echter zo gauw mogelijk over op liggend geweer want daar vragen er al een paar om. Ik wil dus samen met jou en Onno die dicipline doen op een verloren dag, middag of avond. We moeten dus even een datum zoeken waarop we alle drie kunnen. Dirk K vroeg me dit kort te sluiten.

Gr Goose

Nieuw onderwerp plaatsenReageren

Ga naar:   

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp