Auteur |
Bericht |
Kuifje
Scherpschutter
|
Geplaatst:
21 Feb 2009 09:12:51 |
|
Gaat er dan gekeken worden wie er wapenkamerdienst heeft en als zijn gezicht me niet aanstaat dan kom ik niet????????????
Zolang de wapenkamerbeheerders zelf maar weten wanneer ze zitting hebben is het voldoende zou ik zo zeggen
Bovendien worden gelijk al hun prive-gegevens op het net gezet.
Met naam, tel:, e-mailadres, en dag van dienst.
Is infeite inbreuk op de privacy.
En vergeet vooral de veiligheid niet.
|
Laatst aangepast door Kuifje op 22 Feb 2009 16:21:09; in totaal 2 keer bewerkt |
|
|
|
|
Geplaatst:
21 Feb 2009 09:12:51 |
|
|
|
|
Jitse
Schutter
|
Geplaatst:
21 Feb 2009 10:15:18 |
|
Heb je wel een "Kuifje"ingetikt in google, weet je gelijk zijn hele levensverhaal. Ik ben wel trots dat we z?n beroemde wapenkamerbeheerder onder ons hebben
Kon trouwens je pincode niet vinden Kuif die heb je nog goed afgeschermd van de buitenwereld!
Het gaat mij er alleen om dat ik weet wanneer de tent open is, en mocht het zijn dat de wapenkamerbeheerder zijn dienst vergeten is, we hem even kunnen bereiken.
Waar was iedereeen trouwens gisteren, was weer leuk en we hebben er weer een nieuw jeugdlid bij, en zijn papa is ook lid geworden |
|
|
|
|
Kuifje
Scherpschutter
|
Geplaatst:
21 Feb 2009 10:24:04 |
|
Hoi Jitse,
Ik snap jou vraag. Maar via het bestuur hebben wij de opdracht om ervoor te zorgen dat er iedere "schietdag/avond" geschoten kan worden.
De laatste tijd is het niet voorgekomen dat er iemand niet kwam opdagen.
Dus maak je maar geen zorgen.
Jij kan schieten wanneer jij wil.
Groet |
|
|
|
|
Jitse
Schutter
|
Geplaatst:
21 Feb 2009 10:29:50 |
|
Ik snap hem helemaal.
Heb jij al een zootje 308 klaar voor de gloeimachine, ik ben de 300 winmag nu aan het preppen.
Ik daar voor nu opzoek naar een mooie Redding FL size die, heb ik voor de 223 ook en dit werkt toch wel een stuk beter als een body die alleen. |
|
|
|
|
Kuifje
Scherpschutter
|
Geplaatst:
21 Feb 2009 10:33:32 |
|
Ik ben ook wat "oud" metaal aan het bij elkaar zoeken om dat in de fik te steken met dat mooie machientje van A.T. Dat zal wel gloeien denk ik.
|
Laatst aangepast door Kuifje op 21 Feb 2009 10:50:39; in totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
Kuifje
Scherpschutter
|
Geplaatst:
21 Feb 2009 10:49:51 |
|
He he eindelijk krijgt onze site weer wat leven ingeblazen.
Met dank aan Jitse. |
|
|
|
|
Jitse
Schutter
|
Geplaatst:
23 Feb 2009 20:07:14 |
|
En met dank aan jouw ook natuurlijk,
Waarschijnlijk zijn wij de enigste die hier nog kijken? Of zijn er meer mensen die kijken?
Gelukkig is Gans straks ook weer terug, komt er misschien wat meer leven hier op dit forum en de club. |
|
|
|
|
Kuifje
Scherpschutter
|
Geplaatst:
23 Feb 2009 21:03:36 |
|
We zulle es ff wat veren gaan plukken. hahahaha
|
|
|
|
|
Jitse
Schutter
|
Geplaatst:
25 Feb 2009 20:19:58 |
|
Die Gans kijkt hier zelfs niet eens meer zeker
Die had anders al lang geantwoord! |
|
|
|
|
goose
Scherpschutter
|
Geplaatst:
27 Feb 2009 17:09:21 |
|
Jitse schreef: |
Die Gans kijkt hier zelfs niet eens meer zeker
Die had anders al lang geantwoord! |
Ja lekker is dat! Jullie schrijven van die "ouwe wijven" onzin en vinden het dan gek dat Gooseje niet reageerd Ik, Gansmans, ben serieus hoor en laat me niet in met zulke, slapouwehoerende INFIDELS als jullie.
Suc6 met het forum mannen! hoop dat jullie er wat interessants van kunnen maken.
Goose |
_________________ S.N.A.F.U. |
|
|
|
Kuifje
Scherpschutter
|
Geplaatst:
27 Feb 2009 17:17:50 |
|
Slap geouwehoer infidels.
Nou lekker is dat hij (de gans ) wil zich zeker distancheren van ons zeer hobby gericht en waardevollle uitwisseling van gegevens die betrekking hebben op het samengaan van ervaringen aangaande onze zeer geliefde schietsport.
Zo |
|
|
|
|
goose
Scherpschutter
|
Geplaatst:
1 Mrt 2009 15:45:11 |
|
Kuifje schreef: |
Slap geouwehoer infidels.
Nou lekker is dat hij (de gans ) wil zich zeker distancheren van ons zeer hobby gericht en waardevollle uitwisseling van gegevens die betrekking hebben op het samengaan van ervaringen aangaande onze zeer geliefde schietsport.
Zo |
Hahahahaha |
_________________ S.N.A.F.U. |
|
|
|
Jitse
Schutter
|
Geplaatst:
1 Mrt 2009 17:55:27 |
|
Gans en Kuif en alle andere schutters.
Jullie lieten mij weer lekker "alleen" schieten vandaag, wat een rust ik schoot geweldig !
Of komen jullie niet meer omdat jullie bang zijn dat ik jullie kaarten bewerk met een paar extra gaten
Het was toch prachtig schietweer vandaag, jullie hoeven mij niet vertellen dat je druk in tuin in de weer moest of moest fietsen/wandelen .
Hoor jullie wel weer. |
|
|
|
|
Kuifje
Scherpschutter
|
Geplaatst:
2 Mrt 2009 20:35:46 |
|
Na een heerlijke strandwandeling is het goed rusten.
Met andere woorden ik was dus gewoon op de bank inslaap gevallen.
Dan heeft het weinig zin om voor een half uurtje nog te komen.
Lekker toch dat jezelf zo hebt kunnen uitleven zonder gestoord te worden ons lawaaimakers
|
|
|
|
|
Jitse
Schutter
|
Geplaatst:
3 Mrt 2009 00:10:27 |
|
Je kan echt merken dat als je echt lekker ontspannen bent, je echt veel beter schiet. Er zaten op drie kaarten een paar foutjes , twee keer trekkerfout en een keer te snel door vermoeid oog en gewoon afdrukken waardoor ik geen helder beeld had.
Ik raak echt aan een andere kijker in de toekomst! Voor een gewone schutter zal hij gerust prima zijn de weaver 35x. Maar ik wil altijd verbeteren en denk echt dat dit de oplossing tot nog betere groepen zal zijn. |
|
|
|
|
|
Geplaatst:
3 Mrt 2009 00:10:27 |
|
|
|
|
|