Auteur |
Bericht |
Jitse
Schutter
|
Geplaatst:
24 Mei 2008 02:36:03 |
|
Ik probeer iedere dag wel een keer of 2 te kijken als er nog wat zinnigs of onzinnigs is gepost.
Ik merk trouwens dat Gansman ook weer internet heeft daar in de zandbak want de laatste dagen zit hij vaker hier rond te neuzen. |
|
|
|
|
|
Geplaatst:
24 Mei 2008 02:36:03 |
|
|
|
|
goose
Scherpschutter
|
Geplaatst:
24 Mei 2008 13:08:55 |
|
Hoi Jitse, We hebben weer een verbinding met de buitenwereld. Onder het mom van " Ik moet toch ook scheepsmail ophalen" staat er een machien bij mij thuis in de flat.
2 keere per dag kijk ik of jullie nog wat zinnigs te melden hebben hetgeen toch elke keer weer tegen valt Maar goed! het is in ieder geval leuk om op de hoogte te blijven van alle zin en vooral onzin.
Voor het geval jullie wel eens wat LEUKS willen zien, dan moeten jullie eens neuzen op de website van HILDO. Geweldig.
www.twolefthands.nl of zo iets. wat een kerel.
Hoe dan ook, veel plezier met en in dit forum, ik vind het in ieder geval wel leuk.
5 juni om 01.30hr begin ik weer aan de trek naar het hoge noorden. Ik weet niet of ik s'avonds al op de baan ben want Gansmans is dan best wel moe van het trekken, ehh sorry vliegen!!
De zondag erop ben ik er in ieder geval, Tot dan
Goose |
_________________ S.N.A.F.U. |
|
|
|
goose
Scherpschutter
|
Geplaatst:
24 Mei 2008 13:56:35 |
|
Hoi Devil! wat een kanon he zal een beste klap geven. Heb je nog gevraagd wat zo'n rol karton kast??
Goose |
|
|
|
menjr
Site Admin
|
Geplaatst:
24 Mei 2008 23:29:18 |
|
Ik kijk meestal een keer of 3 per dag.
Groetjes Marcel |
|
|
|
|
goose
Scherpschutter
|
Geplaatst:
25 Mei 2008 12:10:47 |
|
Dank Devil, dank. Misschien is dat spul wel beter. We zullen zien. dat papier van Peter gooit wat makkelijker weg maar is veel lichter dus waait alle kanten op denk als de leden van www.dikkedreunen.nl aan de gang zijn. We zullen zien, hoofdzaak is dat de troep een beetje binnen grenzen blijft.
gr Goose |
|
|
|
Kuifje
Scherpschutter
|
Geplaatst:
26 Mei 2008 15:33:51 |
|
Ik lees 1x per dag onze site,
als ik al die onzin die gansman uitkraamt hebt ik gelijk weer genoeg voor de rest van de dag, Hahahahahahahaha.
Groet |
|
|
|
|
goose
Scherpschutter
|
Geplaatst:
26 Mei 2008 16:50:06 |
|
Onzin????? Ik denk dat nu wel duidelijk is dat Goose de enige, NORMALE, en vooral VERSTANDIGSTE is op dit forum, toch??
Heb ik het nog niet over het feit dat ik, bij jou althans, de verslaving aan het forum binnen de perken weet te houden. ook positief.
Op die manier kun je wat vaker naar het strand om je astma er uit te laten waaien na het vervoer van MIJN peuken hahahahaha.
Goose |
|
|
|
Jitse
Schutter
|
Geplaatst:
26 Mei 2008 20:42:26 |
|
Gansman nog een idee misschien, een eind allumin. pijp voor op je loop monteren (meterje of 3) die onderin een sleufje heeft, boor hier een gat in monteer daar een stukje pijp aan, daaraan een slangetje die uitmond in een jerrycan.
Wat heb je dan? Nou een goede vlamdemper (geen openvuur toegestaan op de schietbaan)
Geen olie meer op de baan! ( En nog goed voor het milieu ook want die olie kan weer worden afgevoerd)
Je zou er eventueel nog een soort afzuigsysteem op kunnen monteren zodat we geen last meer krijgen van al die rook ( per juni gaat er namelijk een rookverbod in).
Groetjes Jitse.
Nog een goede week Gansman dan kunnen we eindelijk weer onze favoriete hobby gaan beoefenen.
Ik weet niet meer als heb gepost naar jouw, maar ik heb ook nog een paar kleine dingetjes voor de Sinclair order. Wat gereedschap o.a.
De italiaanse duivel heeft dan ook misschien genoeg euro's om de "Nachtkracht" kijker mee te orderen.
Allemaal heel interessant nu de Dollar zo laag staat. |
|
|
|
|
DD Kamminga
Dakhaas
|
Geplaatst:
21 Nov 2008 17:56:27 |
|
toch wel zn 5 - 10 keer per dag,
alleen is het niet zo druk op het forum.
hopen dat dr verschil in komt!
Groetjes Danny |
|
|
|
|
Jitse
Schutter
|
Geplaatst:
21 Nov 2008 18:20:30 |
|
Hoi Danny,
Leuk dat je ook kijkt op het forum!
Je kan ook een topic starten met daarin een vraag, of bijvoorbeeld wat voor wapen je straks misschien zelf wil hebben/ kopen.
Valentino wil ook een eigen wedstrijdbuks kopen zover als ik weet.
Ik zie jullie zo op baan!
Heeft Gansman gisteravond nog een beetje genoten van al dat vuurwerk in Dubai bij de opening van de "Grote Palm"
Gr Jitse |
|
|
|
|
Kuifje
Scherpschutter
|
Geplaatst:
23 Feb 2009 00:14:01 |
|
Oke Danny,
Het duurde wel bijna een half jaar maar we zijn er weer.
Hoe staat het met je werkstukken die je samen met Axel hebt gemaakt?
groet |
|
|
|
|
Jitse
Schutter
|
Geplaatst:
23 Feb 2009 20:11:35 |
|
Ik kijk nog steeds iedere dag even snel, maar ik kan toch moeilijk iedere dag een vraag stellen en dan de volgende dag zelf op die vraag antwoord geven. |
|
|
|
|
Kuifje
Scherpschutter
|
Geplaatst:
23 Feb 2009 21:11:02 |
|
Zo een nieuwe avatar (met dank aan Jitse). Nieuwe artikelen, nieuwe idee?n, DUS NIEUW LEVEN van deze site.
Mensen KOM OP POSTEN MET DIE BERICHTEN.
Groet |
|
|
|
|
|