Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Ik vind dat elke vrouw een string moeten kunnen dragen |
Mee oneens: Alleen vrouwen die er een figuur voor hebben? |
|
11% |
[ 6 ] |
Mee eens: Dat moet elke vrouw zelf weten. |
|
88% |
[ 45 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 51 |
|
Auteur |
Bericht |
Thong66
|
Geplaatst: Ma Mrt 05, 2012 5:28 pm Onderwerp: String voor elk figuur? |
|
|
Mijn vrouw vind dat je strings maar tot een bepaalde leeftijd kunt dragen en er ook nog een goed figuur voor moet hebben. Ik denk dat iedereen dat zelf moet bepalen en hier vrij in is. Ik zie het als een lintje om een cadeautje. Hoe lelijk cadeau ook is, het ziet er dan toch wat mooier uit. Wat vinden jullie?
Laatst aangepast door Thong66 op Ma Aug 26, 2013 5:53 pm; in totaal 2 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Ma Mrt 05, 2012 5:28 pm Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
star trek
Geregistreerd op: 17 Sep 2006 Berichten: 1587 Woonplaats: Stad aan zee
|
Geplaatst: Ma Mrt 05, 2012 7:21 pm Onderwerp: |
|
|
Als we zo beginnen,Liggen er morgen een hele pak dames en herenstrings in de vuilbak.
En wat of wie bepaald er of je een goed figuur hebt of niet.Eenmaal een bepaalde leeftijd bereikt veranderd je figuur en dan moet je maar dragen wat een ander voorschrijft? |
|
Terug naar boven |
|
|
stringerisin
|
Geplaatst: Ma Mrt 05, 2012 9:55 pm Onderwerp: |
|
|
Iedereen moet een string kunnen dragen, dik of dun jong en oud. Ook op het strand. Toen ik begon met strings te dragen was ik rond de twintig jaar en had een mooi slank afgetraind lichaam en een blokjesbuik. Daar is nu weinig meer van over haha. Dus dan zou ik nu ineens geen string meer kunnen dragen? Nou dat bepaal ik zelf wel hoor. Mijn vrouw haar lichaam is ook veranderd na het krijgen van twee kinderen maar ze blijf gewoon strings dragen hoor. Als de mensen het niet willen zien dan kijken ze maar de andere kant op! Ik zie ook dingen die ik liever niet wil zien moeten die mensen dan ook maar wegblijven voor mij? Nee hoor gewoon lekker jezelf zijn en dragen wat je wil. |
|
Terug naar boven |
|
|
beachlion
Geregistreerd op: 10 Sep 2006 Berichten: 596 Woonplaats: Allentown, PA, USA
|
Geplaatst: Di Mrt 06, 2012 2:06 am Onderwerp: |
|
|
Iedereen moet kunnen dragen wat hij/zij wil zolang het binnen de grenzen van de wet blijft. Wat ik ervan vind heeft daar helemaal niets mee te maken. Ik ben niet verplicht te kijken. Een luid spelende radio of wat daar tegenwoordig in het openbaar voor gebruikt wordt vind ik wel een ergernis. _________________ Hit the beach in a string or less |
|
Terug naar boven |
|
|
stringafella
|
Geplaatst: Di Mrt 06, 2012 6:12 pm Onderwerp: |
|
|
Het gaat er in het artikel niet om of mannen vinden dat een string kan of niet, maar waar men de voorkeur aan geeft. Niet heel opzienbarend dat mannen kiezen voor iets dat 'goed staat'. Van mij mag iedereen dragen wat hij/zij prettig vindt, maar bij de een vind ik een string beter staan dan bij de ander. |
|
Terug naar boven |
|
|
|