Het String Forum
Het forum voor man en vrouw!
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 


Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


G-string van Joe Snyder

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Het String Forum Forumindex -> Mannen en String
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
jvutrecht



Geregistreerd op: 04 Sep 2007
Berichten: 212
Woonplaats: Utrecht

BerichtGeplaatst: Za Okt 15, 2011 12:21 pm    Onderwerp: G-string van Joe Snyder Reageren met citaat

Ik heb afgelopen week een g-string van Joe Snyder besteld en gekregen. Hij wordt maar in één maat verkocht. Normaal heb ik Large. Hij is veel te klein. Lang niet alles past erin. Dat betekent inkijk aan de zijkant en dat wil ik niet. Verder ziet ie er fantastisch uit op de afbeeldingen.

Kijk op www.yourunderwearstore.nl/collectie/12/underwear/strings/875/g-string.html

Heeft iemand daar ervaring mee? Welke merken bieden wel g-strings aan die groot genoeg zijn voor een redelijk geschapen L-drager?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen







Geplaatst: Za Okt 15, 2011 12:21 pm    Onderwerp:

Terug naar boven
beachlion



Geregistreerd op: 10 Sep 2006
Berichten: 596
Woonplaats: Allentown, PA, USA

BerichtGeplaatst: Za Okt 15, 2011 3:53 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

De fronten van JS zijn in het algemeen wat aan de smalle kant. Ik heb G-strings en thongs van ze en ook de thongs zijn wat smal. Maar ze dragen wel prettig.
De strings zijn "one size fits most" en voor mij met maat M passen ze redelijk. JS valt in het algemeen wat kleiner uit zodat ik maat L bestel voor thongs. Het is eigenlijk ondergoed maar geschikt als zwemgoed. En dan is het niet duur.
_________________
Hit the beach in a string or less
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Yahoo Messenger
Willems



Geregistreerd op: 13 Sep 2006
Berichten: 109

BerichtGeplaatst: Za Okt 15, 2011 5:44 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb ook een paar strings van Joe Snyder, deze zijn inderdaad klein van maat. Ik heb dan ook nu alles in maat XL, alleen zijn die niet overal verkrijgbaar. Het lastige is dat ik een kleine maat XL of een groot vallende L nodig heb dus altijd lastig met kopen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
UnknownArtist



Geregistreerd op: 23 Dec 2006
Berichten: 319

BerichtGeplaatst: Za Okt 15, 2011 9:06 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Die g-string heb ik ook en gebruik ik als zwembroek, heb er ook moeite mee alles goed binnenboord te houden, maar vind ik ook wel weer uitdagend. Hij had van mij ook wel wat ruimer gemogen voor.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
dreamworks



Geregistreerd op: 23 Okt 2010
Berichten: 57

BerichtGeplaatst: Zo Okt 16, 2011 6:21 am    Onderwerp: g-string van joe snyder Reageren met citaat

Hee Very Happy

Ik heb hetzelfde probleem gehad. Ook een keer dezelfde g-string besteld in L en net als bij jou kreeg ook ik er niet alles fatsoenlijk in.Dus meteen retour gestuurd.

Mijn advies neem een kijkje op de site van planet undies.

http://www.planet-undies.com/catalog/lingerie_homme_string_ficelle.php

Daar koop ik 90% van mijn strings, helaas heb (nog) geen kleine g-string dus kijk ff zelf wat je bevalt. Ik kan je wel vertellen als je de catogorie mini strings aanklikt er meerdere staan en ik weet dat N2N een verschuifbaar voorstuk heeft. Heb er zelf namelijk een slingshot van en die kun je zelf groter Smile of kleiner maken Smile

Enigste nadeel is als je iets retour stuurt om te ruilen duurt het gemiddeld 2 weken. Crying or Very sad

Sucses Surprised
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
sjorspie



Geregistreerd op: 27 Dec 2009
Berichten: 7

BerichtGeplaatst: Do Nov 24, 2011 2:28 pm    Onderwerp: Joe Snyder zwemstrings in wit, rood en blauw Reageren met citaat

Hi!

Vandaag heb ik nieuwe Joe Snyder (JS) zwemstrings toegevoegd:

http://stores.ebay.com/Erotic-Male-Underwear/_i.html?_nkw=JS

Wees er snel bij, want ze zijn zo uitverkocht.

Andere spannende broekjes en strings voor mannen:
http://stores.ebay.com/Erotic-Male-Underwear

Sjors

P.S. Als je met mij hierover wilt chatten, gebruik dan Yahoo. Mijn id: sjorspie
at yahoo of ga naar spandexguys.com
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
jvutrecht



Geregistreerd op: 04 Sep 2007
Berichten: 212
Woonplaats: Utrecht

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 19, 2012 12:14 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

De zwarte G-string van Joe Snyder past mij voor geen meter - zoals is la schreef. Normaal heb ik L en in deze 'onze size' kan ik mijn hele zaakje voor geen meter kwijt. Wie hem wil mag hem hebben. Stuur me dan even een PB met naam en adres. Dan gooi ik hem op de post. Daar is geen dikke envelop voor nodig Smile

Kijk op www.yourunderwearstore.nl/collectie/12/underwear/strings/875/g-string.html maar dan in het zwart.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Het String Forum Forumindex -> Mannen en String Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.