Het String Forum
Het forum voor man en vrouw!
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 


Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


Social media

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Het String Forum Forumindex -> String in de Media
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Hoe ver ga je?
Ik plaats geen foto's
15%
 15%  [ 7 ]
Ik plaats alleen foto's waar ik kleding op draag
41%
 41%  [ 19 ]
Ik plaats foto's waar ik minimaal een string aan heb
28%
 28%  [ 13 ]
Ik plaats ook foto's waar ik bloot op ben
15%
 15%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 46

Auteur Bericht
Thong66



Geregistreerd op: 25 Mrt 2010
Berichten: 271

BerichtGeplaatst: Vr Mei 11, 2012 4:03 pm    Onderwerp: Social media Reageren met citaat

Hoi,

Ik vraag me af wat jullie denken van social media zoals facebook waar je vandaag de dag ook maar alles op kunt zetten? Maak je er gebruik van en hoe ver ga je met jezelf hierop bloot geven?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: Vr Mei 11, 2012 4:03 pm    Onderwerp:

Terug naar boven
SloggiBoy75



Geregistreerd op: 30 Nov 2008
Berichten: 500
Woonplaats: Eindhoven

BerichtGeplaatst: Vr Mei 11, 2012 4:34 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb geen hyves, facebook, k'zou niet weten wat ik er mee moet.

Tevens weet ik ook niet waarom ik er met me blote kont op zou moeten.
Als ik al foto's op zou zetten dan zijn ze tot. max. onderbroek niveau, bloter ga ik niet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
beachlion



Geregistreerd op: 10 Sep 2006
Berichten: 596
Woonplaats: Allentown, PA, USA

BerichtGeplaatst: Vr Mei 11, 2012 4:55 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik maak geen gebruik van social media. Volgens mij heeft het Engelse woord social een andere betekenis dan het Nederlandse sociaal. Ik plaats wel foto's in string op fora die over strings gaan. En dit forum is daar een voorbeeld van.
_________________
Hit the beach in a string or less
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Yahoo Messenger
star trek



Geregistreerd op: 17 Sep 2006
Berichten: 1587
Woonplaats: Stad aan zee

BerichtGeplaatst: Vr Mei 11, 2012 5:57 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Facebook en aanverwante zaken zijn ook aan mij niet besteed.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
Sikko



Geregistreerd op: 03 Mrt 2008
Berichten: 611

BerichtGeplaatst: Vr Mei 11, 2012 8:02 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Social media worden beheerd door bedrijven met als één doel: winst.

Als er voldoende leden zijn, dan gaat het asociale aspect van die bedrijven opspelen. Op dat moment zijn de meesten afhankelijk van die zooi en kom je er niet meer vanaf.

Ik begin er dus niet aan. Kan zelf wel een eigen website maken met foto's en video's erop als dat nodig is. Blijf je lekker verschoond van al die reclamezooi eromheen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Marc



Geregistreerd op: 02 Aug 2008
Berichten: 426

BerichtGeplaatst: Vr Mei 11, 2012 9:03 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Geld, veel geld, nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer geld.

Na een paar jaar verkoop je de toko die een paar miljard waard is.

Moet toch een reclame bom zijn. (Je hoeft geen abonnementsgeld te betalen, dus moet het reclame zijn)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Printscreen



Geregistreerd op: 13 Apr 2008
Berichten: 30
Woonplaats: Rotterdam

BerichtGeplaatst: Zo Mei 13, 2012 12:09 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Verbaasd me dat jullie houding tegenover social media zo negatief is. Ik kan echt niet meer zonder. Ik val denk ik nog onder de jongere garde hierzo. Ik hou mijn string leven wel compleet gescheiden van facebook ed. Jullie hebben het vooral over winst en reclame, true. Maar ik heb gewoon een blocker voor reclame, zie ik dus haast niet, en haal zelf heel veel winst uit het originele doel van "social media" contact hebben met iedereen.
Het zal mij ook niks verbazen als ik binnenkort een baan scoor via linkedin.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
LOTS



Geregistreerd op: 25 Aug 2008
Berichten: 427
Woonplaats: Utrecht

BerichtGeplaatst: Zo Mei 13, 2012 4:46 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb zowel Facebook als Linkedin... maar op beiden uit ik niet dat ik strings draag.
De reden daarvoor is simpel... het heeft niets met een profiel daar te maken. Die profielen hebben als doel contact te houden met vrienden of met meer zakelijke relaties. In beide gevallen vind ik dat strings hier niet thuis horen. Al weten wel veel van mijn vrienden dat ik strings draag.
_________________
Greetz,
Lord Of The Strings
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
beachlion



Geregistreerd op: 10 Sep 2006
Berichten: 596
Woonplaats: Allentown, PA, USA

BerichtGeplaatst: Zo Mei 13, 2012 6:21 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Het probleem met die sociale media is dat je relatief weinig controle hebt. Regelmatig komt er een upgrade, verdwijnt er een segment of worden er delen samengevoegd. Dan worden er links gelegd buiten je medeweten om. Dat wil zeggen dat het ooit ergens in de kleine lettertjes heeft gestaan, lang geleden. Maar die zijn ontworpen om je alle lust om ze door te lezen ontnemen. Het is mij al twee keer overkomen dat er een foto van het ene forum in het andere verscheen als een avatar of die ik een e-mail had gepost.
Ik had speciaal een paar e-mail-adressen om diverse zaken uit elkaar te houden maar dat hielp maar beperkt. Ik heb eeb paar avondjes moeten uittrekken om het een en ander op te schonen. Sindsdien ben ik heel terughoudend met sociale media. Voor mij geen Facebook of iets soortgelijks. Ik surf wel mee op de account van m'n vrouw.
_________________
Hit the beach in a string or less
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Yahoo Messenger
stringer86



Geregistreerd op: 06 Dec 2010
Berichten: 89
Woonplaats: België

BerichtGeplaatst: Di Mei 15, 2012 1:22 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Sikko schreef:
Als er voldoende leden zijn, dan gaat het asociale aspect van die bedrijven opspelen. Op dat moment zijn de meesten afhankelijk van die zooi en kom je er niet meer vanaf.


Printscreen schreef:
Verbaasd me dat jullie houding tegenover social media zo negatief is. Ik kan echt niet meer zonder.


Lijkt me thans net dat Sikko aanhaalt waarom hij er zo'n negatieve houding tegenover heeft, en jij dat bevestigt Wink

Ik ben zelf ook nog jong, ik heb een FB-account, maar gebruik deze zelden tot nooit en ben er ook nogal terughoudend tegenover. 2 redenen; ik hecht veel meer waarde aan een reëel sociaal leven dan aan een digitaal sociaal leven en wil geenszins afhankelijk zijn van een aantal webservers (ik wil de wereldwijde reactie wel eens zien als ze FB een paar dagen offline halen), en daarnaast beheer ik m'n privacy liefst zelf, wat met FB soms niet zo eenvoudig is. Er worden wel eens reacties of foto's op FB gepost door kameraden die ik dan weer liefst niet met bepaalde anderen deel... mijn grootste activiteit op FB is dan ook tags weghalen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ericvds



Geregistreerd op: 10 Sep 2006
Berichten: 878
Woonplaats: Hasselt

BerichtGeplaatst: Di Mei 15, 2012 3:25 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik zit al jaren op facebook , maar ik zal zeker geen naaktfoto's en foto's van mij op fb plaatsen , die hou ik voor mijn eigen , als er mensen zijn die geroepen zijn om mij in string te zien moeten ze maar eens komen zwemmen in hasselt ,
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen MSN Messenger
Thong66



Geregistreerd op: 25 Mrt 2010
Berichten: 271

BerichtGeplaatst: Wo Mei 16, 2012 6:38 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Dank voor jullie reacties. Iedereen heeft hier duidelijk een mening over en is bedachtzaam m.b.t. prive gegevens. Ik heb er dan ook juist geen prive gegevens opgezet. Ik plaats voornamelijk links naar mooie plaatjes en plaatsjes.

Elkaar vinden is natuurlijk gemakkelijker via dit forum. Hier kunnen we ook onze "vriendschap" delen. Ik ga nadenken over een nieuwe poll.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
thivery



Geregistreerd op: 03 Apr 2008
Berichten: 261
Woonplaats: Kortrijk, belgie

BerichtGeplaatst: Do Mei 24, 2012 7:40 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb twitter en tumblr account, waar ik af en toe foto's op zet (meestal in string).
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Yahoo Messenger
thivery



Geregistreerd op: 03 Apr 2008
Berichten: 261
Woonplaats: Kortrijk, belgie

BerichtGeplaatst: Wo Jan 02, 2013 8:09 am    Onderwerp: Reageren met citaat

En sinds kort zit ik ook op facebook http://www.facebook.com/manstore.bram
Voor degene ook aanwezig: voeg me gerust toe!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Yahoo Messenger
Martijn10099



Geregistreerd op: 28 Sep 2012
Berichten: 22
Woonplaats: Utrecht

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 11, 2013 1:44 pm    Onderwerp: bloot Reageren met citaat

Op gayroyal.com heb ik een aantal blootfoto's staan, dat doen er daar heel veel. Best leuk als je dan complimenten over je billen en piemel krijgt!!
_________________
Strings dragen fijn, vooral de echte G-string met alleen een koordje om je middel en een koordje tussen de billen en een ruim soepel zakje voor je piemel en ballen!!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: Ma Mrt 11, 2013 1:44 pm    Onderwerp:

Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Het String Forum Forumindex -> String in de Media Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.