Het String Forum
Het forum voor man en vrouw!
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 


Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


'Mannen moeten meer strakke broekjes dragen'

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Het String Forum Forumindex -> String in de Media
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Bart



Geregistreerd op: 29 Okt 2006
Berichten: 33

BerichtGeplaatst: Wo Jun 26, 2013 1:17 am    Onderwerp: 'Mannen moeten meer strakke broekjes dragen' Reageren met citaat

http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=DMF20130625_00635484

Citaat:
'Mannen moeten meer strakke broekjes dragen'

Simon Doonan, creatief directeur van luxewinkel Barneys, vindt dat mannen meer strakke zwembroeken moeten dragen. Dat schrijft hij op Slate, een lifestylesite voor mannen.
‘Het is zomer en ik ben weer gefrustreerd. Elk jaar kijk ik rond op het strand en zie ik heel weinig mannen in aansluitende Speedo-zwembroekjes. Teleurstellend. De boxershorts zijn afschuwelijk’, schrijft hij.

De man, die hoopte dat de strakke zwembroek een comeback zou maken na de Olympische Spelen van vorig jaar, is ervan overtuigd dat je je mannelijkheid kan beklemtonen in een strak broekje. Hij schrijft dat Amerikanen te preuts zijn om hun lid in de kijker te plaatsen. ‘Spanjaarden, Grieken en Australiërs weten al lang dat een spannend exemplaar je stoerder maak.’

Doonan heeft naar eigen zeggen twee goede redenen om losse zwemshorts te verbannen. ‘Ze zijn niet veilig. Ze houden te veel water op waardoor de mannen die ze dragen kunnen verdrinken’, schrijft hij. Daarnaast vindt de man volumineuze shorts verwarrend. ‘Vorig weekend zag ik twee volslanke vrouwen voorbij wandelen met een rok. Ze droegen geen beha en ik vroeg me af waarom ze topless waren. Maar toen ik beter keek, zag ik dat het mannen waren in gigantische zwemshorts. Dus de broeken leiden tot gendergerelateerde vergissingen.’


Hopelijk volgt men massaal zijn advies Smile
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: Wo Jun 26, 2013 1:17 am    Onderwerp:

Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Het String Forum Forumindex -> String in de Media Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.