Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Marc
|
Geplaatst: Wo Jul 10, 2013 5:09 pm Onderwerp: zwemmen in boxershort. |
|
|
link gekopieerd van het andere forum:
http://www.standaard.be/cnt/DMF20130710_00653631
Super, straks is de boxer verboden en misschien mag de string dan. _________________ Spanje, het beste stringland in Europa |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Wo Jul 10, 2013 5:09 pm Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
Sikko
|
Geplaatst: Wo Jul 10, 2013 9:52 pm Onderwerp: Re: zwemmen in boxershort. |
|
|
Vanwege de huidige overlast, is men allerlei zaken in regels vast gaan leggen. En en passant wordt daar dan ook het dragen van een string in meegenomen. Zijn er geen regels, dan heb je meestal pas een probleem als mensen gaan klagen. Dan gaat men overleggen en dan kom je er de volgende keer niet in. Daar waar geen regels over badkleding vastgelegd is (strand), heb je geen probleem. |
|
Terug naar boven |
|
|
Thong66
|
Geplaatst: Do Aug 01, 2013 2:54 pm Onderwerp: Zwe short |
|
|
Met het verbod op ondergoed onder een zwemshort ben ik het in ieder geval eens. Ik vraag me dan ook af of ze deze schoon aan trekken voor voor het zwemmen gaan. Een zwembad is geen openbare wasmachine!
Wat betreft het verbod van strings kan ik in sommige gevallen voorstellen. Ik denk echter dat baden hier niet meer zo preuts over moeten doen.
De baden die zich hier wel mee willen onderscheiden kun je na het terug sturen of weigeren nog verrassen met een doorschijnende short als deze nat is. Ook spannend en als noodvoorziening gemakkelijk mee genomen.
GR.
Thong66 |
|
Terug naar boven |
|
|
stringerisin
|
Geplaatst: Zo Aug 04, 2013 1:36 pm Onderwerp: |
|
|
Ja precies, heb ook een witte strakke zwemboxer en draag dan mijn rode Olaf Benz string eronder. Mijn vrouw zei vorige keer je kan net zo goed alleen je string aan doen want hij schijnt door. Hahaha |
|
Terug naar boven |
|
|
Thong66
|
Geplaatst: Do Aug 08, 2013 7:01 am Onderwerp: Witte Boxer |
|
|
En heb je nog van personeel of andere badgasten een opmerking gekregen? |
|
Terug naar boven |
|
|
stringerisin
|
Geplaatst: Vr Aug 09, 2013 10:02 am Onderwerp: |
|
|
Nee heb geen opmerking gekregen, zou ook niet weten waarom. Alles was toch gewoon bedekt? Zonder string eronder is er meer te zien hoor! Mensen zullen wel gekeken hebben laat ze lekker doen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Thong66
|
Geplaatst: Ma Aug 26, 2013 4:21 pm Onderwerp: |
|
|
1-0 voor de stringdragers! |
|
Terug naar boven |