Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
scubaraven
Geregistreerd op: 11 Sep 2006 Berichten: 408 Woonplaats: Regio 's-Hertogenbosch
|
Geplaatst: Di Sep 15, 2015 8:52 pm Onderwerp: |
|
|
kevinnec20 schreef: | Iemand die misschien met mij een keer naar de zonnebank of naak/stringstrand wil? |
Tuurlijk waarom niet.
Geef maar een gil of stuur een PM |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Di Sep 15, 2015 8:52 pm Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
lekkerstring
|
Geplaatst: Wo Sep 16, 2015 12:53 pm Onderwerp: |
|
|
Beetje fris tegenwoordig voor t strand !?.
En de zon werkt ook niet meer mee.
Moeten helaas weer wachten tot volgend jaar . |
|
Terug naar boven |
|
|
kevinnec20 Gast
|
Geplaatst: Wo Sep 16, 2015 12:57 pm Onderwerp: |
|
|
ja jammer maar jij hebt de zonnebank nog |
|
Terug naar boven |
|
|
LOTS
|
Geplaatst: Vr Sep 18, 2015 5:52 pm Onderwerp: |
|
|
Mijn billen zijn wel bruin, maar zonder tanline Zonnen doe ik liever naakt _________________ Greetz,
Lord Of The Strings |
|
Terug naar boven |
|
|
stringboy91
|
Geplaatst: Ma Jul 04, 2016 1:45 pm Onderwerp: |
|
|
zonne doe ik ook liever naakt. vind een totaal bruin lichaam mooie dan wanneer je een string afdruk krijg. heb je keer een klein stringetje aan dan is het niet mooi dat er een afdruk onder vandaan komt van een andere string. ik lees dat veel mensen een tanline mooi vinden maar voor mij liever niet. |
|
Terug naar boven |
|
|
beachlion
Geregistreerd op: 10 Sep 2006 Berichten: 596 Woonplaats: Allentown, PA, USA
|
Geplaatst: Ma Jul 04, 2016 2:53 pm Onderwerp: |
|
|
Ik heb ook een voorkeur voor naaktstranden. Door de puriteinse inslag in Amerika zijn de naaktstranden en overige naaktrecreatiemogelijkheden helaas uiterst dun gezaaid alhier. Maar Sandy Hook, het voor mij dichtstbijzijnde strand heeft een klein stukje naaktstrand. Maar het is er meestal flink druk want men komt van heinde en ver door het schaarse aanbod van clothes optional stranden. Daarom verkies ik vaak een rustiger stuk strand waarbij ik door het regelmatig wisselen van strings weinig tanline opbouw.
Het vermijden van tanlines heeft voor mij ook nog een historische achtergrond. Gedurende 15 jaar had ik een relatie en de partner was een absolute stringhaatster waar het mannen betrof. Maar een enkele keer kneep ik er wel eens tussenuit om in string over het strand te wandelen. Maar om een tanline te vermijden ging ik ook naar het naaktgedeelte. Naaktstrandbezoek was voor haar ook niet normaal maar het werd tenminste getolereerd. _________________ Hit the beach in a string or less
Laatst aangepast door beachlion op Di Mrt 14, 2017 7:52 pm; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
LOTS
|
Geplaatst: Ma Jul 04, 2016 6:15 pm Onderwerp: |
|
|
stringboy91 schreef: | zonne doe ik ook liever naakt. vind een totaal bruin lichaam mooie dan wanneer je een string afdruk krijg. heb je keer een klein stringetje aan dan is het niet mooi dat er een afdruk onder vandaan komt van een andere string. ik lees dat veel mensen een tanline mooi vinden maar voor mij liever niet. | Helemaal mee eens.... geen witte lijntjes op mijn lichaam _________________ Greetz,
Lord Of The Strings |
|
Terug naar boven |
|
|
easymick
|
Geplaatst: Ma Jul 04, 2016 6:55 pm Onderwerp: |
|
|
Wat mij betreft ook liever egaal bruin. Heb wel eens tanlines gezien die er behoorlijk sexy uitzagen maar het is toch niet waar ik voor ga. |
|
Terug naar boven |
|
|
SloggiBoy75
|
Geplaatst: Di Jul 05, 2016 6:37 am Onderwerp: |
|
|
Tanline graag |
|
Terug naar boven |
|
|
willem H
Geregistreerd op: 28 Mrt 2015 Berichten: 969 Woonplaats: Costa de Luz
|
Geplaatst: Di Jul 05, 2016 7:36 am Onderwerp: |
|
|
Mijn haarvrije piemeltje is net zo bruin als de rest van mijn lichaam. Dus de achterkant zal ook wel bruin zijn, maar daar heb ik geen ogen.
Laatst aangepast door willem H op Wo Jul 06, 2016 11:09 am; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
StringKing
|
Geplaatst: Di Jul 05, 2016 7:51 am Onderwerp: |
|
|
/
Laatst aangepast door StringKing op Ma Okt 17, 2016 12:13 pm; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
seniorstring
|
Geplaatst: Di Jul 05, 2016 12:05 pm Onderwerp: bruine billen |
|
|
Een tanline hebben is je fetisj voor strings compleet omhelzen.
Dat vind ik nou een mooie uitspraak! Precies hoe ik er ook over denk: aan de tan-line kan je de stringdrager herkennen én erkennen. En dat is toch wat we allemaal hier willen, dat het stringdragen als volkomen normaal wordt beschouwd? Laat het dan ook zien, is mijn motto! _________________ 70, but still going string! |
|
Terug naar boven |
|
|
SloggiBoy75
|
Geplaatst: Di Jul 05, 2016 3:56 pm Onderwerp: |
|
|
"Een tanline hebben is je fetisj voor strings compleet omhelzen"
Die uitspraak gaat op een tegeltje voor in de WC
Ik vind hem geweldig! |
|
Terug naar boven |
|
|
Collin
|
Geplaatst: Do Jul 07, 2016 7:02 pm Onderwerp: |
|
|
S!
Laatst aangepast door Collin op Do Sep 13, 2018 11:41 am; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
Sexyjongen
|
Geplaatst: Di Mrt 14, 2017 3:30 pm Onderwerp: |
|
|
In de zomer als ik terugkom van vakantie is de tanline, het kleine bandje van mijn string, het duidelijkst te zien. Maar het hele jaar blijft het zichtbaar. Als ik bijvoorbeeld naar de sportschool ga draag ik bij het omkleden in de kleedkamer regelmatig een string. En doe ik 'm uit met douchen dan zien ze de stringafdruk. Maar ook bij mij nooit heeft iemand er een opmerking over gemaakt. Ook niet als ik een dagje naar een wellness ga. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Di Mrt 14, 2017 3:30 pm Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|