Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Joey_22
|
Geplaatst: Do Jul 30, 2015 5:15 am Onderwerp: Jongere leeftijd stringers gezocht |
|
|
Zijn hier ook jonge stringers op het forum?
Hoe ga jij er mee om? Wat weten leeftijdsgenoten?
Ben zelf al op m'n 17e begonnen met een eerste string, later flink uitgebreid. Maar zie toch dat dit nogal taboe is op mijn leeftijd (22), en dat de meesten toch ouder zijn en het dan makkelijker geaccepteerd wordt.
Hier ik in een zwarte cocksox:
|
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Do Jul 30, 2015 5:15 am Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
stringsti
|
Geplaatst: Do Jul 30, 2015 3:39 pm Onderwerp: |
|
|
Ik eerste string op 16e, nu 26. Sinds 18e heel frequent gaan dragen. Ken weinigen die het dragen maar heb er wel nog nooit slechte reactie op gekregen in mijn gezicht. Achter mijn rug zal dat wel al gebeurd zijn allicht, maar ja... |
|
Terug naar boven |
|
|
Joey_22
|
Geplaatst: Do Jul 30, 2015 8:34 pm Onderwerp: |
|
|
stringsti schreef: | Ik eerste string op 16e, nu 26. Sinds 18e heel frequent gaan dragen. Ken weinigen die het dragen maar heb er wel nog nooit slechte reactie op gekregen in mijn gezicht. Achter mijn rug zal dat wel al gebeurd zijn allicht, maar ja... |
Bij mij weten maar een paar mensen het, verder niemand. Verberg het ook altijd en doe geen string aan als ik ergens moet omkleden ofzo |
|
Terug naar boven |
|
|
sr
|
Geplaatst: Vr Aug 07, 2015 8:37 am Onderwerp: |
|
|
Ik ben zelf 27, en draag nu een paar jaar strings..
Hoe ik ermee omga.. Tsja ik loop er niet mee te koop ofzo maar als iemand het ziey dan zei dat maar zo.
Verder draag ik ook vaak boxers (het is maar waar ik zin aan heb)
Zometeen nog maar even weer de tuin in
Ik wil wel een foto posten maar ik snap er de ballen niet van hoe dat hier moet haha.
Waar bestel je die strings als ik vragen mag? Mooi model!
Greetz Sr |
|
Terug naar boven |
|
|
Bjorn-2
Geregistreerd op: 22 Apr 2007 Berichten: 94 Woonplaats: Brabant - 1975
|
Geplaatst: Vr Aug 28, 2015 6:00 pm Onderwerp: |
|
|
Hey, ik ben ook begonnen met het dragen van herenstrings op mijn 17e. Tot ongeveer mijn 25e alleen af en toe een string en verder boxers. Vanaf mijn 25e eigenlijk alleen strings. (ben nu 39)
In het begin wist niemand dat ik ze droeg. Maar in de loop van de jaren wordt je vanzelf wat makkelijker. Nu draag ik ze ook met sporten, dus dan zien andere me in de kleedzaal staan. Maar dat maakt het ook wel spannender
Ook op het strand draag is steeds vaker een string, waardoor ik nu een mooie tanline heb.
Ook ik ken geen andere jongens die strings dragen. Het aanbod op internet is groot en dat is er alleen als de afname ook groot moet zijn. Blijkbaar dragen meer jongens en mannen strings dan men doet geloven. Helaas durven de meesten daar niet voor uit te komen (zoals ik in het begin ook had).
Dus het is eigenlijk ook onze taak om niet zo geheimzinnig te doen over herenstrings. Hopelijk wordt het dan ook voor anderen makkelijker om er openlijk voor uit te komen. En als anderen reageren dat herenstrings maar gek zijn of iets voor homo's, dan heb ik alleen medelijden met ze. Ze moesten eens weten hoe lekker strings zitten en geeft je een sexy gevoel. Dat missen die brave burgermannen met hun standaard katoenen boxers. Eigenlijk moeten ze dus jaloers zijn op ons stringsdragers zijn
|
|
Terug naar boven |
|
|
kevinnec20 Gast
|
Geplaatst: Vr Aug 28, 2015 9:05 pm Onderwerp: |
|
|
Ik ben 19 en draag nu mij eerst string morgen lekker op het balkon in alleen me string word je lekker bruin van |
|
Terug naar boven |
|
|
willem H
Geregistreerd op: 28 Mrt 2015 Berichten: 969 Woonplaats: Costa de Luz
|
|
Terug naar boven |
|
|
mart_n
|
Geplaatst: Za Aug 29, 2015 6:06 pm Onderwerp: |
|
|
ik draag ze vanaf me 16de. eerst af en toe. nu meer dagelijks.
eigenlijk is er niemand die het weet alleen me vriendin.
bij gelegenheden waar omkleden noodzaak is gewoon een gladde boxer. |
|
Terug naar boven |
|
|
scubaraven
Geregistreerd op: 11 Sep 2006 Berichten: 408 Woonplaats: Regio 's-Hertogenbosch
|
Geplaatst: Za Aug 29, 2015 11:06 pm Onderwerp: |
|
|
ik draag ze vanaf m'n 16e.
inderdaad het wordt steeds makkelijker.
ook nog nooit iemand gehad die er moeilijk over deed.
zit meestal toch tussen de oren |
|
Terug naar boven |
|
|
Collin
|
Geplaatst: Do Sep 10, 2015 2:06 pm Onderwerp: |
|
|
I!
Laatst aangepast door Collin op Do Sep 13, 2018 11:48 am; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
LOTS
|
Geplaatst: Vr Sep 18, 2015 5:48 pm Onderwerp: |
|
|
Mooi dat je zo jong al strings draagt. Ik draag ze zelf vanaf mijn 20e ongeveer...en inmiddels bijna nooit meer anders dan een string.
Ik denk dat de acceptatie niet gebonden is aan leeftijd, maar een jonger iemand zich er eerder aan stoort dat het minder geaccepteerd wordt.
Veel plezier met je strings! _________________ Greetz,
Lord Of The Strings |
|
Terug naar boven |
|
|
basics
|
Geplaatst: Ma Dec 14, 2015 11:20 am Onderwerp: |
|
|
ik draag ze vanaf mijn 16ste. Niemand weet ervan behalve mijn vriendin, die er afkeurend op reageerde. Wel jammer. Ik doe ze nog niet bij de gewone was, maar ben van plan om ze over een tijd wel gewoon in de was te gooien en in mijn onderbroeken la te leggen. Tot nu toe verstop ik ze. Ze weet dat ik ze in de zomer meer ga dragen, dus op een gegeven moment moet ze er wel aan wennen. Ik doe er niet mysterieus over en hoop dat zij er ook aan kan wennen op termijn. |
|
Terug naar boven |
|
|
rick020
|
Geplaatst: Di Mrt 08, 2016 10:11 am Onderwerp: string |
|
|
vhhhjhk nnjll _________________ gozer uit amsterdam
Laatst aangepast door rick020 op Di Mei 03, 2016 3:54 pm; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
Mercedesfan123
|
Geplaatst: Ma Apr 11, 2016 10:04 am Onderwerp: |
|
|
Hey ik draag al vanaf me 14e jaar vrouwen strings
Ben nu 23 en draag ze nog steeds niet elke dag maar wel wanneer ik de mogelijkheid heb.
Mvg |
|
Terug naar boven |
|
|
star trek
Geregistreerd op: 17 Sep 2006 Berichten: 1587 Woonplaats: Stad aan zee
|
Geplaatst: Ma Apr 11, 2016 5:53 pm Onderwerp: |
|
|
En wanneer doet zich die mogelijkheid voor?
En waarom damesstrings? |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Ma Apr 11, 2016 5:53 pm Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |