Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Firetoice
|
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Zo Jun 19, 2016 6:17 pm Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
beachlion
Geregistreerd op: 10 Sep 2006 Berichten: 596 Woonplaats: Allentown, PA, USA
|
Geplaatst: Zo Jun 19, 2016 7:19 pm Onderwerp: |
|
|
Ik heb geen zin in cookies dus ik laat deze beker aan mij voorbij gaan.
Misschien zijn er meer die er zo over denken. Dan zou het zinvol zijn, voor zover wettelijk toegestaan, om de letterlijke tekst te kopieëren en weer te geven. _________________ Hit the beach in a string or less |
|
Terug naar boven |
|
|
ps
|
Geplaatst: Zo Jun 19, 2016 7:31 pm Onderwerp: |
|
|
beachlion schreef: | Ik heb geen zin in cookies dus ik laat deze beker aan mij voorbij gaan.
Misschien zijn er meer die er zo over denken. Dan zou het zinvol zijn, voor zover wettelijk toegestaan, om de letterlijke tekst te kopieëren en weer te geven. |
? _________________ Altijd Nijmegen, de oudste stad van Nederland! |
|
Terug naar boven |
|
|
beachlion
|
Geplaatst: Zo Jun 19, 2016 8:34 pm Onderwerp: |
|
|
ps schreef: | beachlion schreef: | Ik heb geen zin in cookies dus ik laat deze beker aan mij voorbij gaan.
Misschien zijn er meer die er zo over denken. Dan zou het zinvol zijn, voor zover wettelijk toegestaan, om de letterlijke tekst te kopieëren en weer te geven. |
? |
Zodra ik het artikel wil openen wordt mij gevraagd om cookies te accepteren. Meestal heb je de keus om alle cookies te accepteren of alleen de functionele. Die keus is hier niet aanwezig zodat je door in te stemmen een lading spam over je krijgt uitgestort van gelieërde instanties. Daar heb ik geen zin in. _________________ Hit the beach in a string or less |
|
Terug naar boven |
|
|
ps
|
Geplaatst: Ma Jun 20, 2016 7:00 am Onderwerp: |
|
|
Bij mij komt er niets, kom gewoon op de pagina! _________________ Altijd Nijmegen, de oudste stad van Nederland! |
|
Terug naar boven |
|
|
string-oke
|
Geplaatst: Ma Jun 20, 2016 5:55 pm Onderwerp: cookies |
|
|
Hoi PS kreeg je deze melding niet??
RTL Nieuws
RTL maakt gebruik van cookies
Door “Akkoord" te klikken geef je RTL toestemming om met cookies en vergelijkbare technieken (persoons)gegevens te verzamelen, op te slaan en verder te verwerken conform ons privacy- en cookiestatement. Deze gegevens, zoals je locatie of video’s die je bekijkt, worden onder andere gebruikt voor het verbeteren van onze diensten en het tonen van advertenties en video's die zijn afgestemd op jouw gebruik. Deze website is onderdeel van het RTL-netwerk. Een “akkoord” voor deze website betekent een “akkoord” voor het plaatsen van cookies op meerdere websites van RTL en voor het combineren van gegevens die op deze websites van RTL worden verzameld. Derde partijen, zoals adverteerders en social-medianetwerken, hebben de mogelijkheid tracking cookies te plaatsen om je gepersonaliseerde advertenties te kunnen tonen of om je websitebezoeken te volgen als je doorsurft naar websites buiten het RTL-netwerk.
Ik ga hiermee akkoord voor de volgende websites van RTL:
bright.nl
buienradar.nl
gtst.nl
koffietijd.nl
routeradar.nl
rtl.nl
rtllatenight.nl
rtlnieuws.nl
rtlxl.nl
rtlz.nl
thevoiceofholland.com
videoland.com
voetbalinside.nl
Meer informatie over cookies vind je in het privacy- en cookiestatement van RTL. Je kunt contact opnemen met de RTL Publieksservice via 035 671 87 18 of privacy@rtl.nl.
Ja, ik ga akkoord
Dit akkoord geldt voor deze websites van RTL, waaronder:
Dit is van toepassing op de websites van RTL, waaronder: RTL XL, Buienradar, RTL Nieuws, Videoland, Routeradar |
|
Terug naar boven |
|
|
willem H
Geregistreerd op: 28 Mrt 2015 Berichten: 969 Woonplaats: Costa de Luz
|
Geplaatst: Ma Jun 20, 2016 6:45 pm Onderwerp: |
|
|
Ik heb Ccleaner op de achtergrond draaien met hierin de instellingen en accepteren van cookies voor bepaalde pagina's. Alle andere cookies worden automatisch bij het afsluiten van de webbrowser gewist. Dus er wordt niets opgeslagen. |
|
Terug naar boven |
|
|
beachlion
|
Geplaatst: Ma Jun 20, 2016 7:52 pm Onderwerp: |
|
|
Als websites je niet de mogelijkheid bieden alleen functionele cookies te accepteren is dat voor mij een teken dat ze je allerlei spam door de strot proberen te duwen. Ik pas daar voor want daardoor voel ik me niet serieus genomen.. Dan heb ik ook geen behoefte aan de rest van hun aanbod. _________________ Hit the beach in a string or less |
|
Terug naar boven |
|
|
ps
|
Geplaatst: Ma Jun 20, 2016 10:25 pm Onderwerp: |
|
|
Nee ik kreeg geen melding.
Maar rtl nieuws staat al in mijn favorieten.
Net als de NOS, De Telegraaf, Nu.nl enz
Zal wellicht in het verleden toestemming hebben gegeven, maar je wilt toch het nieuws volgen, dus... _________________ Altijd Nijmegen, de oudste stad van Nederland! |
|
Terug naar boven |
|
|
|