Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
easymick
|
Geplaatst: Di Jun 21, 2016 2:48 pm Onderwerp: |
|
|
Meestal -en liefst- draag ik de zaak naar beneden. Bij mijn meeste slips kan dat ook niet anders. Bij een moet die wel naar boven, anders worden de ballen er opzij uitgeduwd. Ook een speciale sensatie. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Di Jun 21, 2016 2:48 pm Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
beachlion
Geregistreerd op: 10 Sep 2006 Berichten: 596 Woonplaats: Allentown, PA, USA
|
Geplaatst: Di Jun 21, 2016 3:20 pm Onderwerp: |
|
|
Ik heb maar enkele zwemstrings waar het technisch mogelijk is omhoog te dragen. Daarnaast ben ik het ook niet gewend dus het voelt dan ook nog eens vreemd aan. Bij enkele strings is zijwaarts een mogelijkheid maar de meeste strings zijn zo klein dat omlaag de enige optie is. En dat dan vaak na enige moeite.
Maar morgen ga ik naar Sandy Hook en zal daar een andere draagrichting uit proberen. Wie weet gaat het me op den duur wel bevallen. _________________ Hit the beach in a string or less |
|
Terug naar boven |
|
|
gangsterdre
|
Geplaatst: Vr Jun 24, 2016 9:06 pm Onderwerp: |
|
|
Ligt eraan soms omhoog soms naar beneden ligt ook aan de string. |
|
Terug naar boven |
|
|
beachlion
|
Geplaatst: Vr Jun 24, 2016 9:56 pm Onderwerp: |
|
|
Ik heb op woensdag wat experimenten gedaan met een andere draagrichting dan normaal. Ik neem meestal zo'n 20 tot 30 strings mee naar het strand zodat ik regelmatig kan wisselen. Bij de paar strings die groot genoeg waren voor het experiment kon ik weinig verschil merken. Bij een enkele string kon het omhoog maar bij de overigen moest het zijwaarts. Bij het wandelen voelde ik niets bijzonders. Wat ik wel storend vond was de loze ruimte in de buidel. In het onderste deel kon je duidelijk de ruimte zien als zijnde niet gevuld. Dat vond ik genoeg om gewoon m'n oude draagwijze te handhaven. M'n strings zijn duidelijk alleen gemaakt voor omlaag dragen. _________________ Hit the beach in a string or less |
|
Terug naar boven |
|
|
easymick
|
Geplaatst: Vr Jun 24, 2016 11:21 pm Onderwerp: |
|
|
Beachlion, als ik je profielfoto zie begrijp ik dat wel... In zo'n druppel zijn er maar twee mogelijkheden: naar beneden of eruit. Mijn strings hebben voor het merendeel een driehoekig voorstuk maar dat is zo klein dat je piemel er alleen maar recht naar beneden inpast.
Kreeg overigens net nog een tanga binnen (je weet wel voor die gelegenheden dat een string niet kan) met een voordriehoek die nog weer kleiner is dan alles wat ik al had. Snap niet hoe ik de zaak erin krijg maar het lukt zolang er helemaal niets gebeurt. Dan is er heel veel zijband (ruim 2 * de breedte van het voorstuk) en dan nog eens iets meer achter dan voor. Achter blijft ongeveer de helft van je bilspleet onbedekt. Ga dat binnenkort maar eens uitproberen waar "gewone" badkleding verwacht wordt. |
|
Terug naar boven |
|
|
beachlion
|
Geplaatst: Za Jun 25, 2016 1:07 am Onderwerp: |
|
|
De string in m'n avatar is wel één van de kleinste modellen uit de collectie. Meestal zijn ze iets groter maar niet al te veel. Men is vrij tolerant op Sandy Hook maar ik wil het niet op de spits drijven. _________________ Hit the beach in a string or less |
|
Terug naar boven |
|
|
Sexyjongen
|
Geplaatst: Di Mrt 14, 2017 5:07 pm Onderwerp: |
|
|
Ik kijk zelf wel eens naar strings van Jovanadesign. Zij hebben modellen, welke precies de anatomie van je penis volgen. Super sexy. Zou nog wel een keer zoiets willen dragen, maar heb het nog niet aangedurfd. Oh ja en bij zo'n string draag je hem niet omlaag of omhoog maar recht naar voren. |
|
Terug naar boven |
|
|
paul65
|
Geplaatst: Di Mrt 14, 2017 5:29 pm Onderwerp: |
|
|
Altijd naar boven toe. Anders vind ik het niet lekker zitten... _________________ lekker strak |
|
Terug naar boven |
|
|
Sikko
|
Geplaatst: Di Mrt 14, 2017 8:56 pm Onderwerp: |
|
|
Naar boven. |
|
Terug naar boven |
|
|
Dikdekok2
|
Geplaatst: Za Apr 01, 2017 8:37 pm Onderwerp: |
|
|
Sexyjongen,
die torpedo's zijn leuk om te zien en om te dragen, maar niet direct praktisch voor alledag gebruik (lastig om aan te trekken, je piemel in dat hullsje krijgen). Voor de lol zeker eens proberen, zou ik zeggen.
dik |
|
Terug naar boven |
|
|
A3stringfan
|
Geplaatst: Do Sep 07, 2017 1:49 pm Onderwerp: |
|
|
Meestal omlaag vind ik prettiger maar bij bepaalde modellen kan het niet anders (zie avatar, dus deze draag ik maar weinig ))en moet de penis hemelwaarts, ik maak mij niet druk over het krijgen van een erectie als hij echt doorzet is er geen houden aan en bevrijd hij zichzelf wel, geeft voordat het zover is altijd een lekker gevoel door de spanning die wordt opgebouwd in het broekje als de druk oploopt. _________________ een string voor een lekker ding, maar beter nog is naakt. |
|
Terug naar boven |
|
|
willem
|
Geplaatst: Ma Mrt 26, 2018 4:14 pm Onderwerp: |
|
|
Het liefste omhoog; buitenom dat ik t mooier vind, is t inderdaad prettiger bij een erectie! En dan bedoel ik voornamelijk wanneer je op t strand ofzo bent.. |
|
Terug naar boven |
|
|
Thong42000
Geregistreerd op: 05 Okt 2006 Berichten: 61 Woonplaats: Omgeving Eindhoven
|
Geplaatst: Vr Mrt 30, 2018 7:53 am Onderwerp: |
|
|
[quote="Dikdekok2"]Sexyjongen,
die torpedo's zijn leuk om te zien en om te dragen, maar niet direct praktisch voor alledag gebruik (lastig om aan te trekken, je piemel in dat hullsje krijgen). Voor de lol zeker eens proberen, zou ik zeggen.
dik[/quote
Ik heb zelf een torpedo van Dore (Beachndance) . Deze is erg makkelijk aan te trekken en zit goddelijk. Doordat de stof helemaal doorschijnt is hij niet zo geschikt voor het gewone strand. Materiaal is Blue foil en het model is een vn (very narrow) torpedo.
Thong _________________ Ben erg dol op minieme strings, hoe kleiner hoe beter. |
|
Terug naar boven |
|
|
actionthong
|
Geplaatst: Vr Mrt 30, 2018 2:26 pm Onderwerp: Up or down |
|
|
Ik draag hem meestal omhoog. Zoals al gezegd is het in sommige modellen het praktischer om hem naar beneden te dragen. Daarbij is er bij ruimere modellen weer het risico dat het links of rechts dragend wordt ! _________________ Het gaat jullie goed!
Groet,
Actionthong |
|
Terug naar boven |
|
|
|