Het String Forum
Het forum voor man en vrouw!
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 


Ook een eigen gratis forum?

- Met je eigen logo
- Filmpjes mogelijk!


Klik hier om jouw forum te maken


Spannende string ervaringen.
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Het String Forum Forumindex -> String Algemeen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Collin



Geregistreerd op: 03 Apr 2007
Berichten: 110

BerichtGeplaatst: Zo Aug 20, 2017 2:39 pm    Onderwerp: Spannende string ervaringen. Reageren met citaat

D!

Laatst aangepast door Collin op Do Sep 13, 2018 11:09 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht







Geplaatst: Zo Aug 20, 2017 2:39 pm    Onderwerp:

Terug naar boven
String devil



Geregistreerd op: 28 Feb 2016
Berichten: 79

BerichtGeplaatst: Ma Aug 21, 2017 7:27 am    Onderwerp: Re: Spannende string ervaringen. Reageren met citaat

* wezen zwemmen in string in openbaar zwembad be/nl
* in string naar groot waterpark geweest..


Laatst aangepast door String devil op Di Aug 22, 2017 8:05 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
jvutrecht



Geregistreerd op: 04 Sep 2007
Berichten: 212
Woonplaats: Utrecht

BerichtGeplaatst: Ma Aug 21, 2017 5:33 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ben een keer met iemand van dit forum naar het Tikibad geweest terwijl het daar stierf van de mensen. Dat was wel even een thrill. Maar uiteindelijk viel het erg mee ware het niet dat een aantal 'jongens met een migratie achtergrond' de pret voor ons bedierf.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
basics



Geregistreerd op: 16 Nov 2015
Berichten: 174

BerichtGeplaatst: Di Aug 22, 2017 7:31 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Op Gran Canaria ging ik zwemmen bij een verlaten strand. Op een gegeven moment spoelde een schildpad aan, verstrikt in touw en plastic. Ik had een string aan, verder niets, maar besloot om hulp te halen bij een koppel wat ook op het strand was. Een beetje spannend was 't wel, maar kreeg geen gekke blikken of opmerkingen erover. Samen hebben we dat beest bevrijd. Wel had ik op een gegeven moment nog een t-shirt aangedaan, maar verder niets. Ik voelde me heel vrij en niet meer bekeken. Heerlijk gevoel.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Ocinn



Geregistreerd op: 15 Sep 2006
Berichten: 432
Woonplaats: Belgie

BerichtGeplaatst: Wo Aug 23, 2017 5:57 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Bij mij was het toen ik aan het werk was dat mijn string kwam boven piepen en dat een mannelijke collega dit opgemerkt had en vroeg : draag jij strings ? Ik zei ja en hij moest eens lachen. Was wel een raar momentje. Zei hem dat hij dit niet moest rondvertellen. Hij knikte.
Ik trek me meestal niets aan van anderen maar het was een beetje raar.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
beachlion



Geregistreerd op: 10 Sep 2006
Berichten: 596
Woonplaats: Allentown, PA, USA

BerichtGeplaatst: Wo Aug 23, 2017 6:05 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Vorig jaar had ik ook een wat aparte ervaring in strings. Ik was op Sandy Hook, NJ, op een gedeelte waar weinig mensen komen, hooguit wat vissers en een enkele wandelaar. Dus een uitgelezen plaats om minimale strings te dragen.
Zo liep ik in een gele teardrop rond en toen ik een bocht van het strand rondde zag ik een speedboot tegen het strand liggen en was een gezin met twee kinderen druk bezig schelpen te zoeken. Ze hadden me al gezien dus vluchten kon niet meer. Ik liep gewoon door, groette ze vriendelijk en vervolgde m'n weg. Toen ik na een half uurtje weer bij ze terug was zag ik dat beide ouders met man en macht bezig waren de boot weer in het water te duwen. De wind en de golfslag drukte de boot op het strand.
Ik bood natuurlijk aan om te helpen en vertelde ze dat ze moesten duwen als een golf de boot iets van het zand lichtte. Met elke golf konden we de boot weer een klein beetje verder in zee krijgen maar het was wel een flink karwei. Toen ik de mensen voor het eerst passeerde kon ik aan het gezicht van de vrouw merken dat ze m'n string maar niets vond. Maar toen we aan de boot aan het duwen waren moest ze nog wel regelmatig naar de string kijken maar minder afkeurend.
Uiteindelijk kwam de boot vrij met de boeg richting zee en stapten de ouders in na mij hartelijk bedankt te hebben. Terwijl ze weg voeren zwaaiden ze nog een paar keer naar mij. Ik hoop dat het wat vooroordelen over strings heeft weggenomen.




Hier kun je de mensen zien terwijl ze poogden de boot in zee te duwen.
_________________
Hit the beach in a string or less
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Yahoo Messenger
Collin



Geregistreerd op: 03 Apr 2007
Berichten: 110

BerichtGeplaatst: Do Aug 24, 2017 1:53 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

D!

Laatst aangepast door Collin op Do Sep 13, 2018 11:08 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ericvds



Geregistreerd op: 10 Sep 2006
Berichten: 884
Woonplaats: Hasselt

BerichtGeplaatst: Do Aug 24, 2017 2:22 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Een aantal jaren geleden liep ik in string in thermale 2000 . Op zeker moment sprak er iemand van het personeel mij aan , ik dacht , shit ik ga over mijn voeten krijgen maar even later stelde hij mij dat het niets was dat ik in string liep en mij op het gemak stelde en vroeg aan mij als ik tijd had voor een massage , ik dus heel voorzichtig geantwoord , een massage , daarbij antwoord hij dat ze eigenlijk een examen aan het afnemen waren voor de toekomstige fysio therapeuten en dat er een kandidaat ziek was geworden en dat ik zijn plaats wou innemen als slachtoffer . Ikke dadelijk heel wat kalmer , oef ! Vertelde ook dat het totaal gratis was en normaal 85€ zou gekost hebben . Mijn keuze was snel gemaakt hoor , zo mogen ze elke keer afkomen .
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen MSN Messenger
scubaraven



Geregistreerd op: 11 Sep 2006
Berichten: 406
Woonplaats: Regio 's-Hertogenbosch

BerichtGeplaatst: Za Aug 26, 2017 9:19 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

tja dan is het niet erg om "slachtoffer" te zijn inderdaad.

Zoiets heb ik nou nooit
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
willem H



Geregistreerd op: 28 Mrt 2015
Berichten: 959
Woonplaats: Costa de Luz

BerichtGeplaatst: Do Sep 07, 2017 8:29 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

en je was niet zo handig haar tel nr of adres te vragen. Idea
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
A3stringfan



Geregistreerd op: 04 Jul 2017
Berichten: 13

BerichtGeplaatst: Vr Sep 08, 2017 9:42 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Erger nog ik ben bij haar thuis geweest, het is denk ik 20 jr. geleden geweest, mobieltje was nog niet zo gangbaar als nu, achteraf is het wel jammer maar ik heb nu ook een lieve vrouw dus maakt niet uit dan.
_________________
een string voor een lekker ding, maar beter nog is naakt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
mrlibra
Gast





BerichtGeplaatst: Vr Feb 23, 2018 8:21 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Vandaag moest ik voor de eerste keer naar de fysio ivm rugklachten. Gewoon in string gegaan, ook wist ik wel dat ik verder alles uit moest doen. Eerst een paar rekoefeningen in string voor de spiegel om te zien waar de klachten voornamelijk zitten. Daarna op de massagetafel behandeld waarbij de fysio een handdoek tussen mijn string deed. Totaal geen reactie en/of vreemde blik van de fysio.
Terug naar boven
mrlibra
Gast





BerichtGeplaatst: Za Mrt 31, 2018 9:18 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Afgelopen week naar een nieuwe sportmasseuse geweest. Tijdens masseren handdoek tussen de bandjes van mijn string en voor mijn onderrug deed ze hem wat naar beneden. Na behandeling van mijn onderrug deed ze de string weer terug. Verder totaal geen reactie. Eens kijken of er reactie komt na mijn vakantie Mexico als de tanline goed zichtbaar is.
Terug naar boven
ericvds



Geregistreerd op: 10 Sep 2006
Berichten: 884
Woonplaats: Hasselt

BerichtGeplaatst: Za Mrt 31, 2018 9:26 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Omdat ik diabetes heb moet ik om de 4 maanden op controle in het hospitaal . Daar aankomen moest ik nog even wachten , ik was te vroeg op mijn afspraak . Na een tijdje was ik aan de beurt voor het onderzoek , op zeker moment vroeg de dokteres om mijn broek te laten zakken , ze moest de hartslag nemen in mijn lies . daar lag ik even in string en mijn cockring was ook duidelijk te zien , ik had daar geen problemen mee maar de dokteres werd wel een beetje rood , lol
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen MSN Messenger
mister_string



Geregistreerd op: 21 Feb 2007
Berichten: 99
Woonplaats: Eindhoven

BerichtGeplaatst: Zo Mei 06, 2018 7:15 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Gisteren toch wel iets spannends meegemaakt. Het was een mooie dag en ik had het zwembad opgezet voor de kinderen. Ik heb er ook een keer ingeplonst om af te koelen, maar om op te drogen ben ik op een ligbed gaan liggen in mijn zwemstring. Toen mijn vrouw thuis kwam hebben we pizza besteld omdat we allebei geen zin hadden om boodschappen te doen. De pizza zou om 18:00 afgeleverd worden, het was toen 17:30. We konden dus nog even relaxen. Om 17:50 ben ik even naar de WC gegaan en terwijl ik nog op de wc stond was de pizzakoerier al gekomen.
Ik had geen broek bij me, even snel iets aantrekken was dus niet mogelijk. Ik heb de voordeur dus opengedaan met enkel mijn Hom zwemstring aan. Die pizzajongen heeft dus ook een verhaal voor zijn collega’s.
_________________
Een dag niet gestringd is een dag niet geleefd.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen







Geplaatst: Zo Mei 06, 2018 7:15 am    Onderwerp:

Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Het String Forum Forumindex -> String Algemeen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 1 van 4

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wil je ook een eigen gratis forum?

- Direct online
- Gratis je eigen logo
- Filmpjes en video mogelijk!


Klik hier om onmiddellijk jouw eigen forum aan te maken









Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.