Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Maikel
|
Geplaatst: Wo Jun 28, 2017 2:10 pm Onderwerp: |
|
|
Mijn vrouw heeft er abosolut geen problemen mee. Naar haar mening is het mijn keuze en vindt ze strings sexy staan bij me. Vooral als ik haar mini-strings aan heb
Ik heb er juist problemen mee, omdat het maatschappelijk niet geaccepteerd wordt. Zelfs in het swingerwereldje zie ik geen mannen met een string aan. Ik moet er ook niet aan denken om 'betrapt' te worden....
Uiteraard mag ik me niets aantrekken van de mening van anderen. Maar toch blijft het - maatschappelijk gezien - een soort van fetish.
Het is wat mij betreft echter een opwindend stuk ondergoed, dat lekker zit (en er goed uitziet). We leven echter in een maatschappij waar de string niet geaccepteerd wordt bij de man. Een soort van macho cultuur??
Ik ben erg benieuwd naar jullie mening (geen boze reacties aub; ik weet dat swingen ook niet echt geaccepteerd wordt in de maatschappij). |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Wo Jun 28, 2017 2:10 pm Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
heineken
|
Geplaatst: Ma Jul 10, 2017 10:28 pm Onderwerp: |
|
|
wie zijn vriendin of vrouw vind een man in een string mooi |
|
Terug naar boven |
|
|
UnknownArtist
|
Geplaatst: Ma Jul 10, 2017 11:24 pm Onderwerp: |
|
|
De mijne gelukkig! |
|
Terug naar boven |
|
|
star trek
Geregistreerd op: 17 Sep 2006 Berichten: 1587 Woonplaats: Stad aan zee
|
Geplaatst: Di Jul 11, 2017 7:05 am Onderwerp: |
|
|
Hier ook nooit een probleem geweest. |
|
Terug naar boven |
|
|
Firetoice
|
Geplaatst: Di Jul 11, 2017 1:33 pm Onderwerp: |
|
|
Mijn vrouw ziet mijn altijd graag in een string, zowel gewoon als op het strand. Krijg soms zelf commentaar als ik wel eens wat anders aan hebt.
Dus denk dat ik me gelukkiig mag prijzen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Svenski1
|
Geplaatst: Do Okt 19, 2017 9:37 am Onderwerp: |
|
|
Hier ook geen problem. Mijn vrouw en ik dragen ze bijna altijd.
Ook om te zwemmen op vakantie. Behalve in het stedelijk zwembad in de stad. Daar mag het niet en je zou nogal bekijks hebben.
Al onze vrienden en familie weten dat. Ze zien het bij ons in het zwembad thuis en op vakantiefoto's.
Eiegenlijk nergens negatieve reacties gehad. Sommige zijn zelfs jaloers dat we er geen complexen over hebben.
Kijk maar eens op instagram bij sx_lover1212
Groetjes |
|
Terug naar boven |
|
|
A3stringfan
|
Geplaatst: Do Okt 19, 2017 1:28 pm Onderwerp: |
|
|
Geen punt, mijn vrouw en ik dragen niet anders ik heb wel gewone tanga`s maar die liggen ergens achter in de kast.
We hebben het nooit geprobeerd in een zwembad omdat we eigenlijk altijd naar de bloot zwem uurtjes gaan en we gaan standaard naar het naaktstrand en zijn daar dus naakt, op een kledingstrand houden we wel beiden onze string aan.
Wij zijn er zo aan gewend dat we er zelf geen erg meer in hebben, laatst was mijn schoonzus een paar weken bij ons in huis en ik loop dan vaak naakt van de slaapkamer naar het toilet of de badkamer, ze helpt dan ook wel de was opvouwen en opbergen, ze heeft alleen gevraagd of ik in plaats van naakt eens een string aan wilde doen en verder heeft ze er niets van gezegd. _________________ een string voor een lekker ding, maar beter nog is naakt. |
|
Terug naar boven |
|
|
Collin
|
Geplaatst: Zo Okt 22, 2017 11:10 am Onderwerp: |
|
|
I!
Laatst aangepast door Collin op Do Jun 21, 2018 9:19 pm; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
Dikdekok2
|
Geplaatst: Zo Okt 22, 2017 9:06 pm Onderwerp: |
|
|
Ik hoop met je mee.
Dik |
|
Terug naar boven |
|
|
gangsterdre
|
Geplaatst: Wo Okt 25, 2017 9:01 pm Onderwerp: |
|
|
En heeft ze al string gedragen in het nabijheid van jou? |
|
Terug naar boven |
|
|
Collin
|
Geplaatst: Do Nov 30, 2017 5:06 pm Onderwerp: |
|
|
O!
Laatst aangepast door Collin op Do Jun 21, 2018 9:19 pm; in totaal 2 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
star trek
Geregistreerd op: 17 Sep 2006 Berichten: 1587 Woonplaats: Stad aan zee
|
Geplaatst: Do Nov 30, 2017 5:25 pm Onderwerp: |
|
|
We duimen met zijn allen voor je. |
|
Terug naar boven |
|
|
beachlion
Geregistreerd op: 10 Sep 2006 Berichten: 596 Woonplaats: Allentown, PA, USA
|
Geplaatst: Vr Dec 01, 2017 12:21 am Onderwerp: |
|
|
Het ergste is achter de rug, ze weet het en is niet tegen. Zo te zien lijkt ze er vrij open tegenover te staan en is het waarschijnlijk de onwennigheid waar ze overheen moet komen. Als ze je regelmatig in string ziet zal ze er wel aan wennen. En als ze zelf strings gaat dragen is het complimenteren van jouw kant een grote stimulans. Dan zal ze wel door de periode dat het vreemd aanvoelt komen. En dan volgend jaar beiden in string het strand op. _________________ Hit the beach in a string or less |
|
Terug naar boven |
|
|
Collin
|
Geplaatst: Di Jan 09, 2018 7:23 pm Onderwerp: |
|
|
H!
Laatst aangepast door Collin op Do Jun 21, 2018 9:18 pm; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
easymick
|
Geplaatst: Di Jan 09, 2018 8:13 pm Onderwerp: |
|
|
Collin, dat klinkt heel goed en veelbelovend. Ga zo door! Ik zou met het stringen in het openbaar in haar aanwezigheid iets voorzichtig zijn. Je wilt absoluut niet dat zij zodanig afknapt dat de vrijheid die je nu ten opzichte van haar hebt verloren gaat. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Di Jan 09, 2018 8:13 pm Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|