Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
lupi7
|
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Vr Mei 25, 2018 3:49 pm Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
UnknownArtist
|
Geplaatst: Vr Mei 25, 2018 10:55 pm Onderwerp: |
|
|
Jammer van het Duits maar lekkere beelden!! |
|
Terug naar boven |
|
|
beachlion
Geregistreerd op: 10 Sep 2006 Berichten: 596 Woonplaats: Allentown, PA, USA
|
Geplaatst: Za Mei 26, 2018 1:58 am Onderwerp: |
|
|
Het geeft wel redelijk de sfeer uit die periode weer. Ook mannen konden toen probleemloos kleine strings dragen. Ik kwam toen regelmatig in Zuid-Frankrijk, St Tropez en Nice, en ik zag daar mannen in thongs en g-strings en natuurlijk deed ik mee.
Die tijd mag van mij weer terugkeren. _________________ Hit the beach in a string or less |
|
Terug naar boven |
|
|
ps
|
Geplaatst: Za Mei 26, 2018 6:54 am Onderwerp: |
|
|
UnknownArtist schreef: | Jammer van het Duits maar lekkere beelden!! |
Waarom dat?
Het is onze grootste en belangrijkste economische partner en het is een schande dat we zo met het Duits omgaan. Veel te weinig aandacht op de scholen hiervoor... _________________ Altijd Nijmegen, de oudste stad van Nederland! |
|
Terug naar boven |
|
|
UnknownArtist
|
Geplaatst: Za Mei 26, 2018 7:00 am Onderwerp: |
|
|
Ik bedoel de film zelf gewoon, liever ondertiteling erbij gehad of Engels gehad. |
|
Terug naar boven |
|
|
actionthong
|
Geplaatst: Di Mei 29, 2018 6:14 pm Onderwerp: film |
|
|
Bedankt voor deze mooie herinneringen. Echt een typische film uit mijn jeugd. Je kon toen die kleine herenstrings ook gewoon kopen bij de Bijeenkorf. Misschien wel de reden waarom ik vandaag de dag nog zo verzot ben op strings en voor mannen net zo sexy vind als voor vrouwen. Wat zou het heerlijk zijn als het dragen van strings voor mannen en vrouwen weer zo geaccepteerd zou zijn als toen. Heerlijk die kleine driehoekjes met dunne touwtjes (Y).
Ps,
Wij hadden toen hier in het grensgebied ook niet meer TV kanalen dan 2 Nederlandse en drie Duitse. Taal voor mij dus geen probleem! _________________ Het gaat jullie goed!
Groet,
Actionthong |
|
Terug naar boven |
|
|
thongboy81
|
Geplaatst: Wo Aug 29, 2018 6:03 pm Onderwerp: |
|
|
misschien een idee om één per één (met een periode tussen) eens een mailtje naar hema, c&a, bijenkorf te sturen met de vraag of ze nog herenstrings in hun gamma op gaan nemen... dat we dat echt missen... misschien gaat er dan een belletje rinkelen. Idem kunnen we doen bij Sloggi, Schiesser etc...
Is maar een idee... |
|
Terug naar boven |
|
|
actionthong
|
Geplaatst: Wo Aug 29, 2018 8:04 pm Onderwerp: spammen! |
|
|
Winkels en producenten met verzoeken bestoken kan op den duur helpen de productie en verkoop op gang te brengen, Sociale media werkt sneller denk ik maar dat moet je dab wel goed aanpakken.
Ik heb zelf jaren geleden al eens de klantenservice van Aussiebum bestookt omdat ik wist dat ze voorheen herenstrings in het assortiment hadden. Daar is niet meteen op gereageerd maar ik denk zeker dat bij herhaaldelijke verzoeken de kans op weer opnemen in het assortiment wordt vergroot.
Wat mij betreft voor herhaling vatbaar. Ik zou zeggen, ieder voor zich doen bij je eigen favoriete merk of (web)winkel. _________________ Het gaat jullie goed!
Groet,
Actionthong |
|
Terug naar boven |
|
|
Firetoice
|
Geplaatst: Do Aug 30, 2018 12:39 pm Onderwerp: |
|
|
Het is denk ik altijd het proberen waard, baat het niet schaat het niet en wie weet waar het toe lijdt. Ben niet zo bezich met social media dus zou niet weten hoe je dat aan moet pakken, maar een mailtje sturen kan altijd zal het binnenkort eens een keer proberen. Dus als er nog iemand een leuk opzetje heeft voor een mailtje houdt ik me aan bevolen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Willems
|
Geplaatst: Di Sep 04, 2018 5:18 am Onderwerp: |
|
|
thongboy81 schreef: | misschien een idee om één per één (met een periode tussen) eens een mailtje naar hema, c&a, bijenkorf te sturen met de vraag of ze nog herenstrings in hun gamma op gaan nemen... dat we dat echt missen... misschien gaat er dan een belletje rinkelen. Idem kunnen we doen bij Sloggi, Schiesser etc...
Is maar een idee... |
Kijk, dat is nou een leuke actie. Als we dit met een aantal mensen opzetten dan kunnen we volgens mij wel aardig wat strings terug krijgen in de winkels. En we zouden dat ook bijvoorbeeld samen met andere fora kunnen afstemmen, zodat het niet alleen uit Nederland en België komt. En aan de ene kant kunnen we winkels ernaar vragen en de andere kant de producenten.
Vroeger heb ik ook strings gekocht van Punto Blanco, Hugo Boss, Schiesser, Sloggi en Mey. Hom had ook hele gave speciale series ieder jaar de 3001 series. |
|
Terug naar boven |
|
|
Kevinnec20
|
Geplaatst: Di Sep 04, 2018 8:18 pm Onderwerp: |
|
|
Vraag maar aan winkels in ijsselstein kan ik ook is string hier kopen |
|
Terug naar boven |
|
|
HippieThong
Geregistreerd op: 18 Sep 2015 Berichten: 286 Woonplaats: Haarlemmermeer
|
Geplaatst: Di Sep 04, 2018 9:17 pm Onderwerp: |
|
|
Kevinnec20 schreef: | Vraag maar aan winkels in ijsselstein kan ik ook is string hier kopen |
Hoe bedoel je Kevin?
Is er niet een mogelijkheid je dat zelf kan doen? _________________ Mijn Flickr-account:
https://flickr.com/photos/198361269@N03/ |
|
Terug naar boven |
|
|
Kevinnec20
|
Geplaatst: Do Sep 06, 2018 9:52 pm Onderwerp: |
|
|
Hoe meer mensen het vragen hoe groter de kans is dat er strings komen |
|