Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
paul65
|
Geplaatst: Zo Jan 13, 2019 2:18 pm Onderwerp: internet |
|
|
Wat mij erg opvalt is dat als je zoekt op internet naar een string dan krijg je afbeeldingen te zien van vaak zeer gespierde en afgetrainde mannen. Altijd slank. Verder zie ik ook dat wat ze in de string hebben zitten vaak van een behoorlijk formaat is. Ik zelf ben meer dan tevreden over mijn penis maar zo groot als ze op internet worden afgebeeld is hij zeker niet.
Ik vind dat dit niet de realiteit weergeeft. De meesten van ons zien er zo niet uit. We zijn vaak wat dikker en zeker niet een penis van die proporties.
Of ben ik nu de enige die zoiets ziet. Wat vinden jullie?? _________________ lekker strak |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Zo Jan 13, 2019 2:18 pm Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
Firetoice
|
Geplaatst: Zo Jan 13, 2019 2:53 pm Onderwerp: |
|
|
Welkom in de wereld van de mode en photoshop.
Ben het met je eens hoor, zouden eens gewonen modellen moeten gebruiken eigenlijk worden we gewoon besodemieterd. Maar in de mode wereld schijnen ze nog steeds te denken dat de gemiddeld bewoner op deze planeet er zo uit ziet.
Er word dan ook nog volop gebruik gemaakt van photoshop. En zelfs in de politiek, kijk maar eens wat ze met de Australische premier gedaan hebben deze heeft per ongeluk twee linker voeten foutje bij het photoshoppen .
Maar het schijnt allemaal nodig te zijn voor een goede verkoop. |
|
Terug naar boven |
|
|
actionthong
|
Geplaatst: Di Jan 15, 2019 5:01 pm Onderwerp: |
|
|
Nobody is perfect! Tevreden zijn, en je eigen maatstaven bepalen zou ik zeggen. Ik ben zelf ook niet groot geschapen. Dat is misschien ook wel waarom ik van deze kleine broekjes houd. Lijkt het toch nog wat _________________ Het gaat jullie goed!
Groet,
Actionthong |
|
Terug naar boven |
|
|
pedro
Geregistreerd op: 05 Dec 2011 Berichten: 327 Woonplaats: Bilzen België
|
Geplaatst: Wo Jan 16, 2019 12:34 pm Onderwerp: |
|
|
Inderdaad.Door die kleine broekjes lijkt het alsof ik groter geschapen ben.
Ook heb ik niet zo een topfiguur. |
|
Terug naar boven |
|
|
joey.dev11
Geregistreerd op: 03 Jul 2018 Berichten: 50 Woonplaats: . . . . . . . . . Kik: joey.dev11
|
Geplaatst: Di Jan 29, 2019 2:33 pm Onderwerp: |
|
|
Het is inderdaad vaak het modefiguur. Maar dat is ook zo bij vrouwen.
Ik zelf ben wel dun, maar niet zo goed gespierd als de modellen die poseren. Heb wel een goed gevulde string, en dat geeft wel eens problemen bij de pasvorm, maar wel leuk |
|
Terug naar boven |
|
|
jvutrecht
|
Geplaatst: Wo Jan 30, 2019 7:53 am Onderwerp: |
|
|
Als ik google op 'thong men beach' en dan de afbeeldingen bekijk vind ik het wel meevallen. Er staan inderdaad gebruinde en gespierde mannen op met een goed gevuld broekje maar ook een hoop gewone jongens. Ieder heeft zo zijn voorkeur ... |
|
Terug naar boven |
|
|
willem
|
Geplaatst: Zo Feb 03, 2019 3:34 pm Onderwerp: |
|
|
Gelukkig wel! Ik zie zelf liever slank/gespierde mannen, daar staat een string gewoon mooier op. Vooral de modellen bij Olaf Benz en Manstore vind ik super!
Qua inhoud vind ik t vaak wel meevallen, niet dat ik zelf zo groot geschapen ben, maar t lijkt erop dat de meeste modellen ‘normaal’ zijn.
T geeft de realiteit niet aan, vind je... de realiteit is dat er steeds meer mensen kampen met overgewicht, laten we vooral dat niet als normaal gaan beschouwen! |
|
Terug naar boven |
|
|
|