Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Willems
|
Geplaatst: Di Jan 29, 2019 2:47 pm Onderwerp: Brave Person strings? |
|
|
Ik zat laatst eens te kijken op aliexpress en zag daar strings van het merk Brave Person, die waren enorm goedkoop. En de foto's zagen er eigenlijk best goed uit.
Nu ben ik benieuwd heeft iemand al eens van die strings besteld? Het zit het met die maat in vergelijking met Olaf Benz en Manstore? |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Geplaatst: Di Jan 29, 2019 2:47 pm Onderwerp: |
|
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
joey.dev11
Geregistreerd op: 03 Jul 2018 Berichten: 50 Woonplaats: . . . . . . . . . Kik: joey.dev11
|
Geplaatst: Di Jan 29, 2019 6:43 pm Onderwerp: |
|
|
Ik heb er 4 van. Zwart, bordeaux en 2 roze. Zit zelf altijd tussen de M en L in (meestal M maar dan is de bulge soms wat te krap). M past wel, maar denk dat L me net wat beter zit. Dus vind het zelf wat overeenkomen met andere.
Die van mn profielfoto is er zo eentje. Als je de rest wilt zien kun je me skypen joey.dev1 |
|
Terug naar boven |
|
|
Dikdekok2
|
Geplaatst: Di Jan 29, 2019 10:24 pm Onderwerp: |
|
|
Ik heb er ook een paar van dit merk. Goede kwaliteit en pasvorm. Normaal heb ik maat M voor deze neem ik L en dat is prima.
Dik |
|
Terug naar boven |
|
|
Thong123
|
Geplaatst: Do Feb 07, 2019 2:53 am Onderwerp: |
|
|
Ik heb de zelfde string als hierboven, maar dan in het groen. Fijne string!
Verder heb ik een model met een boxerrand. Goede kwaliteit, maar wel een beetje stug vind ik en nog een hoog uitgesneden zwemslip model in het zwart die echt super zit!
Maten zijn normaal. Ik draag altijd M |
|
Terug naar boven |
|
|
Willems
|
Geplaatst: Ma Feb 11, 2019 8:54 pm Onderwerp: |
|
|
Hoi ik heb er maar twee besteld Dan kijk ik even naar de maat, dus ben erg benieuwd. Ik laat het weten wanneer ze binnen zijn! |
|
Terug naar boven |
|
|
Willems
|
Geplaatst: Zo Jul 07, 2019 3:10 pm Onderwerp: |
|
|
Willems schreef: | Hoi ik heb er maar twee besteld Dan kijk ik even naar de maat, dus ben erg benieuwd. Ik laat het weten wanneer ze binnen zijn! |
Het heeft even geduurd maar uiteindelijk zijn ze binnen gekomen, en beide maten L en XL passen me, maar toch zit XL comfortabeler. Van Manstore en Olaf Benz heb ik ook bija altijd XL. Dus helemaal prima! |
|
Terug naar boven |
|
|
Stringa
|
Geplaatst: Za Aug 22, 2020 8:19 pm Onderwerp: |
|
|
Prima strings, zeker voor die prijs. Heb er volgens mij 4 of 5 in allerlei verschillende kleuren. |
|
Terug naar boven |
|
|
|